-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

از هر دری، وری!

سه شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ

دقایقی پیش، معلم ریاضی هشتاد و چندساله ی دوسال پیش داداشه زنگ زده بود تولدش را تبریک بگوید.

پارسال و سال قبل هم زنگ زده بود و احتمالا سال بعد هم زنگ خواهد زد. به نظر همه ی ما خیلی عجیب است و خیلی جالب که یک معلم ریاضی ک بیشتر بچه ها بخاطر سختی ریاضی از او هم متنفرند، انقدر مرام داشته باشد که به شاگرد چندسال پیش که یک آدم خنثی و اتفاقا جزو همان دسته ی بالا هم بوده، زنگ بزند و تبریک بگوید. بعد با توجه به سن بالا و سابقه اش، به تعداد آدمهایی ک زنگ می زند و به اینکه چقدر این دلخوشی عجیب است فکر کردیم..



این مدل تیشرت ها را دیده اید؟

خیلی باحالند نه؟

ولی چرا nothing? :|




     Done with the sorry eyes 

       I still may cry 

       Done with the shameful life of being reckless 

       Done with the apologies 

       I've learned my lesson

       Done with the promises...


      ♫ Sober/ EarlyRise

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۴)

عیول چه معلمی!
من از این تیشرت ها می خوام، اونلی فور جان اسنوی نفهم:)
پاسخ:
جان اسنوی بیچاره :|
چطور تونستن مهارت شمشیر زنیش رو نادیده بگیرن :دی
  • چشم به راهم ...
  • دمش گرم
    پاسخ:
    :)
    کلا نویسنده تاج  و تخت قدرت نادیده گرفتن بالایی داره... من بعد مردن جان نتونستم ادامه بدم...
    پاسخ:
    تابحال هرکسی رو ک من دوس داشتم کشته :|

    راب استارک :(
    چه معلم باحالی ^_^
    نه از این تیشرتا ندیده بودم :|
    پاسخ:
    تولدم نزدیکه :دی
  • فانتالیزا هویجوریان
  • من عوض ایشون احساس مسئولیت کردم و رفتم دنبال عزرائیل :)))))))))
    پاسخ:
    :))))))
    طفلی :|
    به شخصیتش نگاه کن
    اون هیچی بلد نیست، ولی می دونه چطور یک رهبر باشه! :)
    پاسخ:
    من از هر وری نگاه میکنم این nothing با شخصیتش جور درنمیاد :|

    بنظرم این توسط پیروان Alliser Thorne طراحی شده :|
    چه معلم اهل دلی بوده :)
    خدا حفظش کنه
    پاسخ:
    ایشالا ^_^
    ممنونم آنا جان 
    بهتر که نه الان
    اما خب خوبم در کل.
    ممنونم از احوال پرسیت.
    پاسخ:
    خدارو شکر ک بهتری دخترک جان 
    ایشالا ک زودی خوب خوب میشی :)
    چه معلم خوبی :)
    من عاشق تمام معلم ریاضی ها هستم ...
    پاسخ:
    من خود ریاضی رو هیچوقت دوست نداشتم، اما چند فقره معلم ریاضی بودن ک با تمام وجود دوسشون داشتم..
    من فعلا سه قسمت بیشتر از تاج و تخت رو ندیدم!برای همین هنوز خیلی به برکات جان اسنو واقف نشدم :دی
    پاسخ:
    :)))
    به جرگه ی عشاق نپیوستی هنوز :))
    حالا کِی شام تولد قراره بخوریم؟ D:
    پاسخ:
    تولد؟ شیب؟ بام؟؟
    خوب این nothing به خاطر اینه که Yigritte هی راه می رفت و می گفت:
    You know nothing Jon Snow.
    کل تیشرت به خاطر همین جمله طراحی شده دیگه!!!

    پاسخ:
    هاااااا راس میگیااا :))
    ملیساندر م بهش گف :/
    تا باشه از این معلما باشه :))
    پاسخ:
    بلی بلی :))
    خدایا چند وقتی ست خیلی از سریال تاج و تخت می شنوم و هی دعوت می شوم به تماشایش !
    به من بگو ببینم ارزش وقت گذاشتن دارد ؟
    پاسخ:
    نمیدونم... من ژانرش رو دوست دارم و دنبالش میکنم.
    اما کسایی دوروبرم هستن که خوششون نمیاد.

    سلیقه ایه دیگه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">