-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

برای مگی..

يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۴۷ ب.ظ

قطار از تونل تاریک بیرون آمد و گرمای نرم و مطبوعی پشتم را نوازش داد.

به یاد نوردوستی مگهان افتادم و به کتاب همنام توی دستم نگاه کردم که قرار بود باهم شروعش کنیم. 

کتاب را باز توی کیفم گذاشتم و به این فکر کردم که کاش او هم درهمان لحظه، یکی از چیزهای شادی بخش و خوشحال کن زندگی اش، دور و برش باشد و لبخند روی لبش..

یک دخترک دبستانی با مانتوی صورتی و مقنعه ی بالا زده روبرویم نشسته بود و داشت با دقت صفحات کتاب درسی اش را نگاه می‌کرد. به روزگاری فکر کردم که همسن این دختر بودم. دلم میخواست ترک تحصیل کنم و از این شهر بروم، چون نمره ی علومم 18.5 شده بود و فکر می‌کردم آخر دنیاست.. 

دخترک سرش را بالا گرفت و با چشمان درشت مشکی نگاهم کرد. یعنی 20 سال دیگر، سرنوشت او چه می‌شود؟


سالهای زیادی از زندگی مان را صرف حل کردن مسئله و پیدا کردن مجهول ها کردیم، اما این را یادمان ندادند که مجهول ها و مسائل خود زندگی هستند که قرار است روی شانه هایمان سنگینی کنند..

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۷)

:)
پاسخ:
:)
چقدر زیبا بود. وای خدای من. این را خیلی دوست داشتم که سیاهی چشمانش شما را به بیست سال آینده برد. من هم وقتی به چشمان دیگران نگاه می کنم به خیلی جاها می روم. شاید چون چیزی ست که در گذر زمان خیلی کم تغییر می کند. درست مثل یک عطر که انسان را به خیلی جاها می برد.
پاسخ:
ممنون :)

اوهوم. چشمها خیلی حس خاصی دارن
گآهی آرزو میکنم برگردم به دورانی که بزرگترین نگرانیم درس و امتحان و نمره بود..
پاسخ:
واییی نه...
  • هولدن کالفیلد
  • چه عشقولانه! :دی
    پاسخ:
    :دی
    منم همین حس رو داشتم، یعنی وقتی بچه ای رو دیدم یاد اون موقع خودم افتادم و ارزش ها و اتفاقات و خاطرات و باید ها و نباید هام می افتم...
    پاسخ:
    آدم مثه پیرمردایی میشه که تا یه جوون میبینن میخوان تمام تجربیاتشونو بهش منتقل کنن..
    ای کاش یادمون می دادن که جای خودمون زندگی کنیم ، احتمالا اون بچه هم فکر میکرده که من کی به اندازه شما بزرگ میشم :)
    پاسخ:
    اوهوم...
    همیشه درحسرت گذشته و آینده ایم..
    اصلا نمی تونم بگم چه حالی داره وقتی اسمت رو تو عنوان پستی می بینی.. 

    + خوشبحالم... خدایا...خوشبحالم
    پاسخ:
    عزیزم :**
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">