-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

JimJams Party

يكشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

از نعمت های پروردگار, همانا شلوار راحتی گشااد و چای داغ می باشد. 

چرا رستگار نمی شوید پس؟ 

دهه!



پرینت سه بعدی تکنولوژی خیلی خفنی است که می تواند مدلهای سه بعدی کامپیوتری را همانطوری که در کامپیوتر طراحی شده اند با مصالح و متریال هایی که برایش تعریف می کنیم بسازد و تحویل بدهد.

چند نمونه پرینت سه بعدی شاخ را در اینجا ببینید
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۸)

بی‌بهره‌ام از هردوش:)))
پاسخ:
اولین چیزایی ک من بعد از وارد شدن به خونه اونم بعد یه روز مزخرف میرم سراغشون اینان :))
ولی من شلوار راحتی گشاد دوست ندارم و هیچوقت نمیپوشم :))))

وای این پرینتره چقد باحاله :))))
پاسخ:
نه حالا اونقدددر گشاد که سه نفر توش جا شن :))
همینقدر که آدم راحت باشه توش
  • هولدن کالفیلد
  • زیرپیراهنی نیست توی این ها؟ :|
    پاسخ:
    هرچیز راحتی که آدم بعد یه روز سرد و مسخره بتونه باهاش حال کنه شامل این قضیه میشه :دی
  • علی موسوی
  • برا من ترسناک هم هست اون دیزاین و تکنولوژی مثل فیلمای علمی تخیلی که تکنولوژی به انسان غلبه میکنه / من همون معماری سنتی قجری و پهلوی رو بیشتر دوس دارم
    پاسخ:
    هیجان انگیزه که.
    البته این چیزا به احتمال زیاد در آینده ی خیلی نزدیک جای صنایع دستی رو می گیرن و این خوب نیست :( ... البته تا الان هم تا حدودی گرفتن اما تکنولوژیش همه گیر نشده

    برای یه سری کارا خیلی عالیه. مثلا دیگه من نوعی مجبور نیستم ماه ها بشینم وقتم و زندگیم رو بذارم برای ساختن یه ماکت.
    هزینه ش یکم بالاست اما می ارزه...

    +پهلوی معماری سنتی خاصی نداره.  سبکش معماری غربی و قاجار هست
    وای چای داغ+ شلوار= پاداشی برای کسانی که ارزش قائلند.
    اینکه احتمال داره باهاش بشه اعضای بدن و بافت ها رو هم پرینت کرد خیلی خوبه و اگه هزینه اش کمتر بشه و مام بتونیم طرح ت.می تخیلیمونو پرینت کنم که چه بهتر:))))))))))
    پاسخ:
    واااای چقدرررر ترسناک :|
    فک کن آدم پرینت بگیره :|

    +دقیقا! من الان واقعا بهش احتیاج دارم :))
  • یکی دیگر
  • موااااااااااااااااااااااااااااااااافقمممممممممممممممممممممم. ولی نمیدونم چرا :(
    پرینتر سه بعدیم آرزوست :)
    و اینکه ممنون از مطالب آموزندتون :)
    پاسخ:
    چی چرا؟ :-/

    خواعش ^_^
    وای وای پیرینتر سه بعدی وای...ینی شصت و پنج درصد آرزو های کودکی بااین برآورده میشه !!! :))

    شلوار راحتی موافقم اما نه خیلی گشاد !! :))

    پاسخ:
    منم همینطور :)) 
    خیلی از چیزایی ک قبلا آرزو داشتم بسازم رو می تونم با تری دی مگس بسازم پرینت کنم :| بدون هیچ سختی ای.. فک کن!!!

    حالا نه اونقدر گشاد. راحتی دیگه! :)
    اشارپ آقا اشارپ رو هم ذکر کن!^---^
    من ایمان آوردم!:دی
    پاسخ:
    من رابطه ی خوبی باهاشون ندارم متاسفانه :(
    از اونجایی که هوا یخه تو خونه ی ما(بخاطر من شومینه روشن نمی کنن)شوفارها هم اکثرا خاموشن تو هالم روشنن ولی باز سرده:| چی میگفتم؟ 
    هااان میگم از اونجایی که هوا خیلی سرده و منم زانو درد دارم!! همیشه شلوارای تنگ می پوشم که گرم تر کنه پامو! همین دیگه


    + دکترم گفته چای نخورم. از این نعمتم دارم محروم میشم کم کم...:(
    پاسخ:
    اتفاقا منم ب دلیل اینکه جدیدا با این مشکلات دست به گریبان شدم به نعمت بودنش پی بردم.
    دکتر منم گفته چای تا حد امکان نخورم و باید حتما ساق شلواری بپوشم تا استاخون درد نگیرم
    وقتایی ک خبط میکنم و این دوتا قضیه رو رعایت نمیکنم.. یه حاااالی میده :دی
  • ابوالفضل ...
  • پرینتر سه بعدی ام آرزوست!
    پاسخ:
    منم هم..
  • مترسک ‌‌
  • می‌شه مزرعه منو پرینت سه‌بعدی کرد؟ :|
    پاسخ:
    :| :|
    :)))))
    با دیدن اون نمونه های پرینت شده رستگار شدم.
    پاسخ:
    من همون چایی رو ترجیح می دم :))
    آخ آخ آخ ! گفتـــــــــــــــــی^_^

    سلام:)
    پاسخ:
    سلام ^_^
    اون ماشینه رو با پرینتر ساختن؟ رانندش هم پرینته؟؟!!  اصلا کلمه پرینتر براش نمی گنجه. دستگاه ساخت و تولید میذاشتن اسمشو بیشتر میخورد!


    پاسخ:
    اره اسم پرینت میاد آدم یاد کاغذ میوفته :|
    چطوری میسازه آخه؟ مگه می شه چنین چیزی؟ ما این همه خودمونو پاره کردیم ماکت ساختیم که چی؟ :(((
    پاسخ:
    واااای دقیقا :|
    ینی من اینا رو که دیدم یاد اون روزایی افتادم که شب تا صب صب تا شب می نشستیم خرت خرت ماکت درست می کردیم و انواع و اقسام آرتوروز و اینا رو بهش مبتلا می شدیم که آخرش چی؟ واقعا که چی :|
    خو قبلش به اجازه بده آزمایش کنیم ، اگر خوشمان آمد ، هدایت هم می شویم :))))
    +فکر کن زمانی به جایی بررسیم که نسخه دیگر از ما را در جایی دیگر پرینت کنند :))
    و اسمش شود مسافرت :)
    پاسخ:
    نهههه پس جاده چالوس چی؟ :(
    یه سوییشرت گله گشاد گرم کلاه دار هم اضافه کن بهش. که آستینش البته کش داشته باشه که بتونی تا ساعدت بزنی بالا

    ـ توی این نمایشگاه الکامپ خفه کردن ما رو با پرینتر سه بعدی! یه غرفه در میون پرینتر داشتن... یدونه بخر واسه خودت. قیمتش زیاد نیست. 2،3 میلیون... اگه "یدونه بخر دوتا ببر"ی هم بود اون یکی رو بده من
    پاسخ:
    نه سویشرت گشاد دوس ندارم :-/
    مزاحمت ایجاد می کنه در حرکات آدم :))

    +واقعا؟؟ راس میگیی؟ :| 
    چقدر حیف ک نرفتم :(
  • علی موسوی
  • نگاه متفاوت آدما یه چیزو هیجان انگیز میکنه  ... برا من مثلا کوچه زغالی  و بازار قدیم تجریش از پاساژای مدرن حس بهتری داره /  چون روح بیشتر داره / من تو معماری بیسوادم ولی همون تلفیق هم فک کنم یه سبکه/ مثلا  گچبری ها  ستون وسر ستون نقش های پاسارگادی داره ، بعد بعضی طراحی داخلی و خارجی تلفیقی از غرب و قاجار و حتی صفوی هست ، این قبل پهلوی نبوده ظاهرا تحقیق نکرم البته / ولی کلیت ات کار روح شرقی و ایرانی داره
    پاسخ:
    بازار تجریش که کلا قضیه ش فرق می کنه.
    قدیما وقتی یه مسجد و امامزاده ای تو یه محل می بود در کنارش بازار و حمام هم میساختن, خود امامزاده رو بعد از زمان فتحلی شاه ساختن و بعد "شمرون" به عنوان یه جای زیارتی تفریحی شد ییلاق ملت و دیگه بازار و ایناش رونق گرفت.

    و اینکه وقتی می گن سبک قاجار یا هرچیزی بیشتر بناهای اون سبک منظورشونه, مثل خونه ها و کاخ ها, مثلا کاخ احمد شاه رو با کاخ ملل رضا خان مقایسه می کنن. بازار و میدون و اینا خیلی شامل حال سبک نمی شن, مگر اینکه یه سبک خیلی خاص تو شهرسازی شون به کار رفته باشه. مثل راسته ی اصفهانی تو بازار سنتی اصفهان
    حتی تو سریال آناتومی گری ؛ داشتن سعی می کردن باهاش عضو بسازن .
    پاسخ:
    ندیدم سریال رو. 
    چه ترسناک :-/
    خوب هیچی دیگه لابد :/
    پاسخ:
    من خودم مسیر رو از مقصد بیشتر دوست دارم :)
    البته اگر مسافرت تفریحی باشه هااا
  • الهه سالاری
  • مرسی!
    پاسخ:
    خواهش :)
  • مهرداد ارسنجانی
  • من تو شلوار راحتی گشاد ناراحتم ، چای هم داغ نمیخورم.
    :|
    پاسخ:
    کلا هرجور راحتی شما :-/
    همه چیز عالی
    زندگی عالی
    ایمانم اوردیم 
    خدارم شکر میکنیم
    +فقط اینا به ما نیومده ها !
    پاسخ:
    حالا دیگه.
    آرزو بر ماها عیب نیست :-/
  • پری بانو
  • شلوار کردی 
    آبرومو بردی :))

    بسیار حال میکنم با ترکیب اینا
    ولی من دوغ میخورم 
    عایا از کلاس کار کم میکنه؟؟ 
    :| 
    پاسخ:
    زدی تو خال :)))
    یاد فیلم همیشه پای یک زن در میان است افتادم ک دختره می گفت اجداد من تو این شلوارا راحت بودن :))
    نچ سوییشرت گله گشاد از ارکان اساسی راحتی می باشه. مخصوصا رنگ سیاه و کلاهی که همچین گنده باشه در حد و اندازه های hood ازیو آدیتوره :دی
    پاسخ:
    در حد شنل هایی که افراد گروه gregorian می پوشن و باهاش عکس کاور آلبوم می گیرن حتی :-/ :)))
    در همون حد خوفناک!


    +اتسیو آئودیتوره هستن ایشون ؛)
    یه کسی رو میشناسم بیرون از خونه هم همیشه گَلِ گشاد میپوشه
    یه چیز تو مایه های شیش جیب  که ما آقایون بر تن میکنیم!
    پاسخ:
    لباسای گشاد تا وقتی که تو دستوبال آدم نباشن خوبن. هستم!
  • یکی دیگر
  • نمیدونم چرا رستگار نمیشیم! اوگی؟
    پاسخ:
    اوگی خب :-/
    چرا خشانت
    آخ شلوار راحتی!!
    همیشه از دانشگاه که میومدم خونه خیلی میچسبید!! بعد یک روز خسته کننده با شلوار لی و کتون و کلا کوفته جات امممممم شلوار راحتی یعنی بهشت:))))))
    ولی الان تقریبا ۵،۶ ماهه با شلوار راحتیم چنان محشور گشتم به طور ۲۴ ساعته!! کوفته جات که می پوشم هم حالم خوب مبشه:دی
    پاسخ:
    دقیقا دقیقا! منم بعد همچین شرایطیی به همچین نتیجه ای رسیدم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">