-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

The Very first night's Gift

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۰۳ ق.ظ

1. امشب در یک مهمانی داشتم یک کاسه آش بسیار خوشمزه تناول می کردم و به این فکر می کردم که چقدر دارد خوش می گذرد.

چند ساعت بعد به کنسول و ضبط قلوه کن شده ی ماشین زل زده بودم و به این فکر می کردم که چطور می شود در کج شده ی سمت شاگرد را صاف کرد..


2. خیلی حس خوبی دارد که الان همزمان در سالهای 1394 و 2016 هستیم, همانطور که چند ماه پیش به طور همزمان در سال 1394 و 1436 بودیم,  چون هر سه شان یکان زوج دارند و شما می دانید که من چقدر از اعداد زوج خوشم می آید.

در حدی که می توانید روز تولدم به من یک عدد زوج هدیه بدهید و من ذوقمرگ بشوم. بعد آن 2 یا 4 یا 6 یا 8 ِ غول آسا را ببرم و یک جایی بگذارم جلوی دید و هی قربان صدقه اش بروم.

اینهایی که می روند کریسمس را به هم تبریک می گویند و توی خانه هایشان کاج تزئین شده می گذارند و عکس پاپانوئل لایک می کنند به کنار, اما اینکه اول و آخر عدد یک سال زوج باشد خیلی کیف می دهد. دلم می خواهد همین را به یکی تبریک بگویم.

سال 2016 تان مبارک! امیدوارم چند سال آینده که همان یکِ مزخرف هم دیگر در این ترکیب نیست همچنان اینجا باشم و به خودم و  شما تبریکش بگویم.


این آهنگ خوشگل هم از من به شما هدیه :)


Ave Maria/ Libera

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۳)

ممنون بابت آهنگ، وباید بگم من هم عشق اعداد زوج رو دارم، یه حس خوب و مثبت و خوشحالی دارن که یک و پنج و سه و نُه ندارن!
من خیلی دلم میخواست امسال کاج بگیرم تزئین کنم، همینجوری الکی ولی وقت نکردم و از طرفی امسال برای این نوع آوری در خانواده خیلی سال مناسبی نبود:]
پاسخ:
یه حس گرم و دوستانه ای دارن اعداد زوج :))
تزئین کردن و ایناش با نمکه اما اینکه یه سری همچین با تفاخر باهاش عکس می گیرن و وفرا رسیدن "سال نو!" رو بهم تبریک می گن آدم فک می کنه خب که چی الان :| مثلا می خواد بگه چی :|
  • هولدن کالفیلد
  • ممنون خواهرم :|
    پاسخ:
    خواهش برادرم
  • حرف دل !...
  • ؟
    چی شد؟
    کی به کی بود؟
    پاسخ:
    هیچی.
    اولین شب سال 2016 ضبط ماشین رو کندن بردن 
    این بود مشروح پست :|:|
  • الهه سالاری
  • ههه
    علاقه ی  شدید به اعداد زوج!
    جالب و قشگ بود
    پاسخ:
    ممنون :)
  • علی موسوی
  • اوضاع جوری شده برا دزدیهای کوچیک باید خدارو شکر کرد... باز خدا خیرشون بده ماشینو نبردن
    پاسخ:
    دیشب داشتم همینو به بابام میگفتم. خیلیه ها, ک آدم بگه دستش درد نکنه لطف کرده ماشینو نبرده :|
    آخی... چه جالب که اعداد زوج دوست دارین و اینقدر حس خوبی بهتون میدن!
    پاسخ:
    اوهوم :)
  • دکتر سین
  • 62820240264486202646686260242862260244202600028624
    خوشت اومد؟! :|
    پاسخ:
    :-////
    از اعداد پر جمعیت خشم نمیاد :))
  • مترسک ‌‌
  • خب، دو-سه ماه دیگه تقویم شمسی کلهم فرد می‌شه که :| 1395
    پاسخ:
    دقیقا :|
    من یه 8 گنده بهتون هدیه میدم.
    :-)
    پاسخ:
    مچکرم :))
  • بیست و دو
  • همون که بدون من یه کاسه آش خوردی همین شددیگه ضبطو بردن:/
    پاسخ:
    عهههه
    اگه می دونستم میخواید نفرین کنید کل جمعیت بیان رو آَش میدادم :))
    منم ارادت خاصی به اعداد زوج دارم :دی.

    واقعا ؛ بعضی وقتا آدم به خودش می گه الان یعنی واقعا داره این قدر خوش می گذره یا فیلم ِ ؟!
    پاسخ:
    حالا اونقدرااااااااام خوش نمی گذشت :)) خوب بود ولی

    اما اون قضیه ی دوم رو از شدت بد بودن نمی دونستم فیلمه یا نه :|
    من امسال همه دوستام یادشون رفته بود تولدمو(همون روز کریسمس بود)دیگه تبریک کریسمس جای خوددارد!

    پاسخ:
    عهههه
    تولدت مبااااارک عزیزم ^_^
    ببین من اون روزی خیلی فکر کردم به اینکه یکی از ماها( ایرانی های غیر مسیحی) سال نوی میلادی رو به اونکی تبریک بگه کار جالبی هستش یا نه. به این نتیجه رسیدم که نمی تونه چیزه بدی باشه. از اونجا که تقویم میلادی خیلی از جاهای دنیا استفاده می شه، اینکه 2 نفر سال نوی میلادی رو بهم تبریک بگن خیلی عجیب نیست. ولی اگه دوتا آمریکایی نوروز رو بهم تبریک بگن این عجیبه چون تقویم شمسی رو تقریبا 1 % از دنیا استفاده می کنن. البته من جو گیری رو درک میکنما. اینکه طرف تو خونش کاج گذاشته رو درک میکنم. ولی تبریک عادی چیزه عجیبی نیست به نظرم.
    پاسخ:
    ببینید تبریک سال میلادی چیز عجیبی نیست, اما تبریک سال نو! که یه سریا می گنش عجیبه.
    اینکه با این قصد ک آی اَم وری خارج و اینحرفا گفته می شه خیلی مضحکه باور کن :))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">