-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

ورونیکا بودن

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶ ب.ظ

نمایش را دیدیم.

سوادمان در حد نقد و اینها نیست اما دوست داشتیم و شدیدا توصیه می کنیم.

بازی بازیگران, طراحی صحنه، لباس، انتخاب موسیقی و صدا، گریم همگی معرکه اما نقطه ی قوت اصلی خود داستان بود؛ که هر چند دقیقه یک شوک اساسی به آدم وارد می کرد.

شما عمرا نمی توانید حدس بزنید که ممکن است یک دقیقه بعد چه دیالوگی بشنوید, و دیالوگی که می شنوید معمولا شگفت زده تان می کند.

اگر شما هم از داستان های پیچیده خوشتان می آید نمایش را از دست ندهید, و اگر دوست ندارید یا به هردلیلی نمی توانید نمایش را ببینید، نمایشنامه ی اتاق ورونیکا را حتما بخوانید.


و اینکه اگر اقدام به دیدن نمایش کردید به هیچ عنوان با خودتان بچه نبرید. هیچ موجود زیر 15 سال حتی.

جدای از صحنه های استرسی و وهم انگیز, یک سری صحبتها و حرکت های بزرگسالانه ای درش انجام می شود که تمام مدت حس می کردم دخترک 12,13 ساله ای که کنارم نشسته بود به شدت معذب و ترسیده بود.

حتی در هنگام خریدن بلیط هم این تذکر داده شده بود اما احتمالا خانواده ی این دختر حس کرده بودند خیلی اهمیت ندارد. یا مثلا بچه شان به قدر کافی بزرگ شده که این چیزها را بفهمد.

اما دوستان, این کار را نکنید. بچه اذیت می شود.


صحنه های عجیب:

- دخترک روی صندلی راک چوبی تاب می خورد و نور قرمز صحنه را روشن کرده. آهنگ "عروسک قشنگ من" با ملودی هِوی متال در حال پخش شدن است و سرعت صندلی هر لحظه بیشتر می شود. دختر در افکار خود غوطه ور است که ناگهان در باز می شود...


-صحنه ای که بهناز جعفری کلاه گیس ش را برمی دارد و با سر طاس! نمایش را ادامه می دهد..

عکسهایی من باب گیس های برباد داده شده ی این بانو دیده بودم اما خب شنیدن کی بُود مانند دیدن... و اعتراف می کنم بنده تابحال یک خانم با سر طاس را در پنج قدمی ام ندیده بودم :-/

بعد به این فکر کردم که چقدر ممکن است حس خوبی داشته باشد و دلم خواست که اگر موقعیتش پیش آمد.. اوم... کچل کنم :|

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۹)

پس حتماً نمایش قشنگی بوده.
خوش به حالتون.
پاسخ:
بلی :)
این نمایشا معمولا دی وی دی ش میاد بیرون یعد یه مدت

نمایش جالبی به نظر میاد...
خوبه که دیدی :)
پاسخ:
اوهوم :) خیلی جالب بود
  • خارج ازچارچوب
  • دو نفر دیگه بهم پیشنهادش داده بودن. الان شمام اضافه شدی دیگه خریته نرم ببینمش!
    پاسخ:
    خوبه ولی بازیگراش یکم زیادی راحتن :-//
    البته بیشتر تئاترای اقتباسی همینه
  • علی موسوی
  • ملتو سر کار گذاشتید نظرسنجی میکنید ؟ خب از اول میخواید برید نمایش برید دیگه ... تکرار نشه لطفا :)
    پاسخ:
    نمی خواستم برم نمایش رو واقعا....
    امروز صب یهو خودم رو دیدم که دارم بلیط می گیرم :| 
     
    تمام تلاشم رو می کنم ک کنسرت رو هم برم.. اون مهم تر بود اگه از دستش بدم کلی غصه می خورم :(
    قیمتش چنده؟! 



    + حتما کچل کن. جدا خوبه 
    خیلی خوب
    پاسخ:
    من ازینجا بلیط رو گرفتم, اطلاعاتش هست
    http://tik8.com/events/view/%D8%AA%D8%A6%D8%A7%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%AA%D8%A7%D9%82-%D9%88%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%D8%A7


    +ممکنه توسط اعضایی خانواده به قتل برسم عاخه :| :(
    یدفه‌ای بزنی کاری ندارن:)

    پاسخ:
    بنظرم هنوز اونقدرا خط جراتم پر نشده :| :-//
  • فاطیما کیان
  • پس خوش به سعادتت ^_^
    باید نمایش خیلی خوبی بوده باشه
    من یکی از دوستانم سرش رو با ماشین همین طوری طاس کرده بود ! آدم میدید یه جوری میشد بهش میگفتیم این چه کاری بود دختر؟ میگفت محض تنوع :)
    پاسخ:
    منم دلم می خواد ولی خیییلی ریسکه. اگه به آدم نیاد فاجعه می شه :-/
  • هولدن کالفیلد
  • حاجییییییییییییی منم ببرررررررررررررررر مهمون کن! :|
    پاسخ:
    حاجی با شمان :دی
    حرف مهشیدو گوش نکن:/ 
    اون حسن کچله😕 حرف منو گوش کن 😆که راپنزلم:))کوتاه که هیچ کچلم نکن بزار میرزا کوچک خان جنگلی بشی:)
    @مهشید 
    اغفالش کنی شات گانت بر علیه خودت رفتار میکنه:))
    پاسخ:
    :)) مهشید شاید می خواد فرقه ی هفت کچلون راه بندازه. آخرش تو رو هم می بریم کچل می کنیم :| فک کن :))
  • مترسک ‌‌
  • اصلاً نمایشش بدآموزی داشته که هوس کردی کچل کنی :|
    پاسخ:
    کلا بد آموزی بود :))
    ولی من کف م برید همچین کاری کرد :| فک کن!
    خوب است 
    دوست داشتم میدیدم ، ولی حیف که حیف که حیف و باز حیف
    پاسخ:
    داستانش رو بخونید ولی. نکته ی قوی ش داستانش بود
  • دکتر میم
  • کچلی رو پایه ام :-D 
    پاسخ:
    همینجوری حمایت کنید فردا صب من کچلم :دی
  • الهه سالاری
  • دلم خواستش حیف اینجا اینجور چیزا نیست!
    پاسخ:
    حیف :(
  • نفس نقره ای
  • اصلا مقوله ی تصمیم برای مو خیلی پیچیده ست!! ولی تنوع باحالیه ها :)))
    پاسخ:
    ترسناکه فقط یکم. واکنشااااا :)))
    منم یه مدت دوس داشتم کچل کنم، اما نکردم.
    اینجا خیلی اپیدمی شد یه مدت، رسما خز شد کچل کردنم! اصلا ما خیلی باحالیم قابلیت خز کردن تمام کارهای منحصر به فرد دنیا رو هم داریم.
    پاسخ:
    منم جرات ندارم. میترسم بد شه.
    فقط ب حس سبکی خوبی ک آدم خواهد داشت فک کردم و دلم خواست :(
  • هولدن کالفیلد
  • هوی نبود، بلک متال بود! :دی
    پاسخ:
    خبالاااا :|
    مهم اینه ک متال بود و زیر چوق پرچم کشور اسلامی پخش شد :| بلک هم بود ک دیگه بدتر
    :|

    نمیگین ما شهرستانی هم نه! روستانشینان در خطه های دور کشور اسلامی دلمان میخواهد یهو؟:|
    نوش جان خوشبحالتان
    پاسخ:
    ممنان. باهم ایشالا :)
    سلام. وقت بخیر.
    این تئاتر رو با معرفی شما مخصوصا وقتی فهمیدم قراره بهناز جعفری قسمتی رو با کله ی طاس بازی کنه دیدم.
    بیسار پیشنهاد خوبی بود.
    متشکرم ^ ^
    پاسخ:
    عجب موتیویشنی :))
    خواهش می شود ^_^
  • قیمت سنگ مصنوعی
  • سلام.ممنون بابت مطالب خوبتون.وب خیلی خوبی دارید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">