-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

تایپ صوتی در گوگل داکس (#آموزشی)

دوشنبه, ۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۵ ق.ظ

یک نکته برای دوستانی که به دلیل درگیری با بند "گ" جهت تایپ,

حوصله ی نوشتن پست یا کلا نوشتن! ندارند:


قدم اول: 

بعد از لاگین کردن اکانت گوگل تان, به اینجا بروید https://docs.google.com

و Blank page را انتخاب کنید


قدم دوم:

این کارها را بکنید




قدم سوم:
میکروفن سیستم خود را روشن نموده, دکمه ی میکروفن روی صفحه را فشار بدهید و هر چه دل تنگتان می خواهد بگویید!!
(و با کلمات چپندرقیچی ای که گوگل از حرفهای شما برداشت می کند حال کنید)


*سیستم مسجینگ برخی از گوشی ها هم این سیستم را ساپورت می کند. البته باید حتما به اینترنت دسترسی داشته باشید.


  • آنای خیابان وانیلا

آموزشی

نظرات (۹)

بند "گ" رو خوب اومدید :-)
البته شامل من نمیشه و دوست دارم همیشه تایپ کنم.
پاسخ:
منم با تایپ راحت ترم, تا بخوام یه جمله ای رو به زبون بیارم تایپش کردم تموم شده رفته :))
ولی خب این امکان هم خوبه, چند وقتی میشه ک اضافه شده ولی من تازه پیدا کردم و فک کردم شاید کسی ندونه و لازم داشته باشه
  • ♫ شباهنگ
  • فکر میکردم این چیزا در حد تئوریه و هنوز اختراع نشده :)
    مرسی
    پاسخ:
    تایپ صوتی رو فک کنم ورد هم داره, اما یادم نمیاد دقیقا کجاشه فقط اینو یادمه ک چندتا زبون محدود رو داشت فقط. اینگیلیسی و فک می کنم فرانسه و اینا.

    یه نرم افزار ایرانی م هس نویسا یا همچین چیزی اسمشه و همین کارو می کنه, پیشرفته و خوبه اما خیلی گرونه :| فک کنم نزدیک یه تومن اینا باشه. واسه همون ادارات و اینا می صرفه. ما هم سعی می کنیم با این کلمات کجوکوله ای ک گوگل تحویلمون می ده کنار بیایم :| :))
    آره.. اون نرم افزار ایرانیه خیلی گرونه.
    ممنون بابت پست آموزشی!
    پاسخ:
    خواعش ^_0
  • مترسک ‌‌
  • بند «گ» :| |:
    پاسخ:
    :))
    عجب فارسی هم داره :)))   البته من که بهش نیازی ندارم، خودم تایپیستم  خخخخخ 
    پاسخ:
    بلی
  • لیدا خانوم
  • این قابلیت رو گوشی من داره وقتی انگلیسی حرف بزنی کاملا خوب انگلیسی می نویسه ... تو قسمت ضبط صدا ، بخوای ممو بنویسی ..
    پاسخ:
    قابلیت وویس تایپ اینگیلیسی رو بیشتر گوشیا دارن, ینی تقریبا همه ی اسمارت فون ها دارنش. و حتی یه سری سایتا و برنامه ها هستن ک اینکارو انجام میدن.
    اما برای فارسی خیلی کمه.
    بعد تازه فک کن اینم ویری ه با هرکی حال کنه پا میده, مثلا من ک حرف می زنم نمیفهمه چیزایی ک می گم رو, بابام که می گه قشنگ تایپ می کنه :| :))
  • هولدن کالفیلد
  • این تگ آموزش از یادگارهای منه توی این وبلاگ پر گهر!!!
    پاسخ:
    هاها بلی :)))
  • مدیر سبز
  • نکته خوبی بود. البته برای من اون قسمت voice typing غیرفعال بود کلا...
    ولی واقعا تایپ کردن گاهی از حرف زدن راحتتره. انگار کلمات مستقیم از مغز به انگشتها منتقل میشن، ولی وقتی میخوای حرف بزنی کارش بیشتر میشه، به هم وصل کردن و ادای کلمات و جملات سخت تر میشه :دی
    پاسخ:
    من خودم تایپ برام راحت تره و حتی سریعتر حتی, اینجا فقط قابلیت مذکور رو معرفی کردم.
    همه اینا درست و مهم ترین قسمتش میدونی داشتن مطلبی برای تایپ شدن هست :|
    پاسخ:
    اونم هست :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">