-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

بخند... خنده خوب است..

سه شنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۰۹ ق.ظ
یک صحنه ی خیلی خنده دار, تصور کنید داداشه ی آدم در حالیکه ملافه اش را دور خودش پیچیده و شبیه مومیایی شده, در خواب بلند بلند داستان تعریف کند و بخندد.

بعد فکر کن آدم در آن لحظه کرمش بگیرد و اعمالی نظیر فرو کردن شی در سوراخ دماغ نامبرده, گیلی گیلی دادن کف پای نامبرده, بستن پای نامبرده به گوشه های ملافه, و ... را بروی سابجکت بدبخت پیاده کند
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۷)

شکست بیش از موفقیت آموزنده است;کسی که هیچ گاه اشتباه نمی کند،هرگز به جایی نمی رسد.
  • مترسک ‌‌
  • بدبخت بی‌نوا :)) اذیتش نکن، بذار حالشو ببره بی‌چاره :))
    پاسخ:
    این افکار خبیث فقط توی ذهن من بود. وگرنه از جونم ک سیر نشدم :دی
  • اقای روانی
  • ایا درست است ؟ ایا صحیح است برادر خود را به بازی گرفتن :))
    پاسخ:
    خیر خیر.
    من الان نادمم ک به همچین چیزایی فکر حتی! کردم.

    الکی مثلن شماها همتون با خواهر برادراتون فرشته وار رفتار کردید :|
    به نظر من کار خوبیست :))
    پاسخ:
    همه سادیسمیااااش :دی
    من خواهر تنی ندارم. در عوضش 3 تا خواهر ناتنی دارم. یکی از طرف پدر، دوتا از طرف مادرم (خودم حاصل ازدواج سوم پدر و ازدواج دوم مادرم هستم) همیشه رابطه م باهاشون صمیمی و پر از احترام بوده.. و از اونجایی که بیشتر از ده سال باهاشون اختلاف سنی دارم باعث شده هیچوقت مورد انگولک یا کرم ریختناشون قرار نگیرم. و خب اعتراف میکنم کلا آدم بی جنبه ای بار اومدم و زود ناراحت میشم از بعضی شوخیا.. :| خوشحالم اینچیزایی که گفتی در حد فکر بود همش.. :/
    پاسخ:
    ما بیشتر آزارای کلامی می دیم به هم :-/

    و اینکه نگران نباش, این بچه ذره ای مظلومیت توش نیس.
    اگه من یه کوچیکترین انگولکی بهش بکنم صد برابر جواب می گیرم :-/
    البته یه رگه های کمرنگی از مازوخیسم هم دارم :)) 
    پاسخ:
    بَ بَ
    والا اونا بیشتر منو رو انگولک و اذیت میکنن تا من اونا رو 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">