-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

Note to Self

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۰۵ ب.ظ
وقت هایی که آدم خیلی احساس خفن بودن و زرنگی می کند دقیقا در حال انجام دادن مسخره ترین و مضحک ترین و احمقانه ترین حرفها و کارهای زندگی ش است...

+مهم نیست آدم مذهبی ای باشید یا نه,
اما هروقت که خواستید به یک چیزی واکنش سریعی نشان بدهید یا مثلا به صورت یکهویی هوس کنید یک کاری را انجام بدهید, شروع کنید به صلوات فرستادن.
این کار باعث می شود که مغز شما وقت داشته باشد تصمیمتان را آنالیز کند.
بیشتر ضربه هایی که من شخصا در زندگی خوردم بخاطر واکنش های زود از حد بوده و هست...

(من همه ی راه ها را امتحان کردم, شمردن, مکس کردن, نفس عمیق, و .....
این یکی بیشتر از همه جواب می دهد)

  • آنای خیابان وانیلا

note to self

نظرات (۴)

:)
پاسخ:
(:
  • فانتالیزا هویجوریان
  • قالبت خیلی لطیف و قشنگ شده! :)
    پاسخ:
    مرسیییی ^_^

    صاف شدم سرش :|
  • نیمه سیب سقراطی
  • موافقم ! بدترین سوتی های زندگیمو واسه اینجور وقتها بوده :|
    پاسخ:
    من گندای غیر قابل توصیفی زدم :|
    امیدوارم رعایتش کنم :| :))
    پاسخ:
    منم همینطور :-/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">