-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

سوال حیاطی

دوشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۷ ق.ظ

یکی از دغدغه هایی که اطفال زیادی درگیرش هستند "دستشویی رفتن شخصیت های مختلف" است.

مثلا من وقتی بچه بودم فکر می‌کردم آدمهای معروف و کلا کسانی که تلویزون نشانشان می‌دهد دستشویی نمی‌روند.

یا یک‌روزی که با پسرخاله ی کوچکم مشغول یک بازی کامپیوتری بودیم، بچه با اشاره به شخصیت بازی پرسید این کی و کجا و چجوری دستشویی میره؟ 

یک بار دیگر نحوه و زمان دستشویی رفتن تام و جری و پلنگ صورتی توسط بچه ی دیگری پرسیده شد، و یک نفر هم می‌خواست بداند پرنسس‌ها که دامن های بزرگ و پف پفی دارند، چطور توی دستشویی لباسشان خیس و کثیف نمی‌شود.


خب در این شرایط باید یا بحث را عوض کرد یا بچه ی بخت برگشته را با حقیقت محض روبرو کرد، که با مورد دوم حالاتی شبیه شکست عشقی به او دست می دهد و خیلی توصیه نمی‌شود.

البته بعضی از بچه‌ها هم هستند که هیچوقت یادشان نمی‌رود، و ممکن است با مطرح کردن سوال فوق آن‌هم با صدای بلند در یک مهمانی یا جلوی افرادی که با آنها رودروایسی دارید، آبرویتان را به فنا بدهند.

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۶)

بچه ها علاوه بر اینکه بامزه ان و سوالای بامزه ای هم میپرسن، خیلی جاها هم آبرو برن!!!
راستی عنوان از قصد حیاط نوشته شده؟ چون حیات درسته. (این قسمت رو میتونید حذف کنید. )
پاسخ:
بلی، اشاره به دستشویی های ته حیاط در زمان قدیم :))
اوه اوه! از اونا که تا فی خالدون چاه دسشوییش پیداس؟؟!!! عمق داره که انگار چاه نفته؟!!!!
پاسخ:
آخ اونا اون ذوزنقه ایاا... خیلی ترسناک بودن خداییش :((
  • مــیـمـ‌‌‌‌ ‌‌‌‌
  • من همیشه فک میکردم معروفا همیشه آرایش دارن زناشون
    پاسخ:
    خب من هنوزم فک میکنم :))
  • فاطیما کیان
  • و یا ممکن هست جواب ضایع آدم رو توی جمع با صدای بلند تکرار کنن و آب بشی از خجالت :(
    پاسخ:
    وای آره.. :/
    یه مورد اینجوری قشنگ اومد جلوی چشمم :| که تو گفتی فلااااااااااااااااااااان 
  • مترسک ‌‌
  • من یه سوالی که همیشه داشتم و هنوزم داشتم و البته ربطی هم به بچگی‌ام نداره اما به پست شما مربوطه (!) اینه که مازیار شبا که خوابه، موهاش اذیتش نمی‌کنن؟ :|
    پاسخ:
    :)))
    من راجب اونایی ک ریش خیلی بلند دارن این فکرو میکردم :))
    جدا تا حالا به ذهنم خطور نکردره بود:))))) مخصوصا پرنسسا با لباسای پف پفیشون:)) راس میگنا
    پاسخ:
    حتا سوال شده که با اون لباسا چجوری میخوابن :|بعد وقتی ک توضیح میدی خب عوض میکنن و لباس خواب میپوشن، میگه پس من چرا ندیدم :|
    ببقشید حالا که صبت گلاب به روتو دسشویی شد جاداره بگم من در دوران خرد سالی ریا نباشه روزه که میگرفتم گلاب به روتون دسشویی نمیرفتم :/ ع صب تاااا افطار دسشویی نمیرفتم و فک میکردم اگه برم روزم باطل میشه .
    +بی ربط بود ولی خب هم بچه توش داشت هم گلاب به روتون دسشویی
    پاسخ:
    اینکه یه معضل شایعه :))
  • .: جیرجیرک :.
  • فکر کنم توی وبلاگ قبلیم پستش کرده بودم اما الان که یادش افتادم دلم می خواد دوباره بنویسمش. 

    ترم هفت، طرح چهارِ ما بیمارستان بود با یه استادی که از بیرون به شدت سخت گیر و وحشتناک بود اما مایی که قبلن هم باهاش کلاس داشتیم می دونستیم که چقدر عشقه و همه این جرئت ما رو واسه گذروندن 5واحد باهاش تحسین می کردن. خلاصه که شماره اش رو داده بود تا اگه سوالی داشتیم باهاش تماس بگیریم. یه روز اومد و گفت بچه ها من زود می خوابم لطفن بعد ساعت 8شب دیگه تماس نگیرین. یکی از پسرا گفت استاد مگه شما هم می خوابین؟ نگامون کرد و گفت ما بچه بودیم فکر می کردیم یعنی معلممون میره دستشویی؟! :)))
    پاسخ:
    عالی :)))))
    نه نمیخوابه، شارژ میشه :| :))
  • مجتبی و‏او
  • وای وای از بچه ها. یه سوالایی گاهی می پرسن آدم برق از سرش می پره. چند وقت پیش مسافرت خانوادگی رفته بودیم بعد خاله م به من گفت بشین عقب که این بچه کاری دست خودش نده. منم خوشم میاد از بچه تو مسیر یه جایی که هی داشتم دماغشو فشار میدادم و زیر گلوشو قلقلک میدادم و فوت میکردم تو چشاش یهویی درومد با خنده گفت: داداشی داری چی کارم می کنی؟ گفتم عزیزم دارم باهات شوخی می کنم! بعد با یه حالتی تو چهره ش که یعنی خ.رم نکن گفت داری سرگرمم می کنی؟
    من تا آخر مسیر >>> :|
    دستمو خوند! افسرده شدم!!!
    پاسخ:
    بچه های جدید خیییلی باهوش شدن. آدم با این طول و عرضش پیششون حس خنگی میکنه
    :-))))
    پاسخ:
    :دی
  • مترسک ‌‌
  • ریش بلند هم اگه روی شکم بخوابه میره زیر دست و پا!
    پاسخ:
    :))))
    اون بخش دامن پف پفی و اینها خیلی بحث مهمیه :-| 

    اون قدر برای من تجربه شد که هر کسی که می بینم داره عروس میشه، بهش میگم فلانی قبل از این که لباس رو بکنند تنت، حسابی برو دستشویی :)))))))))))))))
    پاسخ:
    هی وای من... رااااس میگی من تالا بهش فک نکرده بودم :/

    ببین اون بچه حواسش از من جمع تره :))
  • ـــــ ققنوس ـــــ
  • میشکند بالا تف میکنند!! 
    پاسخ:
    بعععله :))
    بعد اینو بگیم بچه هه میگه چرا من ندیدم تف کنه؟ :|
    دقیقا، تو بچگی دستشویی و یه مورد دیگه ای(تو همین مایه ها)خیلی مورد سواله!
    :)))))
    پاسخ:
    :))
    چ سوالا خخ
    پاسخ:
  • شیمیست خط خطی
  • اینکه پرنسس ها با دامن پف پفی چطوری میرن دستشویی وااااقعا سوالی بود که شب عقدم واسم پیش اومد :)
    ترجیح میدم راجع به دردسر به پاسخ رسیدن سکوت کنم البته :|||
    پاسخ:
    مثه اینکه واقعا موضوع تامل برانگیزیه :/
    بیا درباره ی چیز های دیگه هم بحت کنیم تا صب :|
    پاسخ:
    چشم :|
    تا حالا بهش فکر نکرده بودم ، همه چیز برام مطلق بوده
    فقط یادمه که ساعت ها پست تلویزیون می نشستم تا وقتی که آدم کوچولو ها میان بیرون بگیرمشون :(
    پاسخ:
    آخییی :)))
    منم تام و جری میدیدم فک میکردم اون تو ن، یبار چاقو برداشته بودم رفتم سراغ تلویزیون که بازش کنم نجات پیدا کنن :|:|:|
  • عاشق بارون ...
  • پستت و کامنت ها خیلی جالب بودن! :))
    پاسخ:
    کامنتا خیلی جالبتر از پست شدن :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • به چه چیزا فکر می کردیم :)) اصلا یادم نبود الان این پست رو خوندم یادم اومد که منم از بچگی برام سوال بود که سفید برفی و سیندرلا چطوری میرن دسشویی با اون دامن های بلند ؟! تصورم چندش بود :))

    پاسخ:
    :)))
    میگم ک، بهرحال این لباسا رو از یه دوره ای الگو گرفتن دیگه، اونا چجوری میرفتن :|
    دقیقا من هم همینجوری بودم !
    همش باخودم فکر میکنم مثلا اگه شخصیت های مشهور دشویی شون بگیره کجا میرن دشویی ؟:|
    پاسخ:
    اگه انقدر رو درسامون مغز گذاشته بودیم نفری یه کیلو اورانیوم پخته بودیم
    واقعن پرنسس‌ها که دامن های بزرگ و پف پفی دارند، چطور توی دستشویی لباسشان خیس و کثیف نمی‌شود؟ :/
    پاسخ:
    دسشویی فرنگی میرن چون :/
    من عاشق کامنتا شدم:)))
    پاسخ:
    :))
    من همیشه به عروس‌ها فکر می‌کردم :دی 
    ولی خوب وقتی بزرگ‌تر شدم فهمیدم حالا آدم یه شب دم به دقه نره دستشویی وقتی اون لباس تنته، نمی‌میری)) بعدم کلا بزرگ که شدم دیدم دیفالت خودکنترلی به قابلیت‌های آدم اضافه میشه و جای نگرانی نداره :دی
    پاسخ:
    اینجور که از تجربه ی دوستان به نظر میاد جای نگرانی داره مثه اینکه :))
  • داداش مهدی
  • :/ چقدر سالم بودم بچگیام شکر خدا! نهایتش فکر فکر می‌کردم به اینکه شخصیتا وقتی تو تلویزیون نیستن کجا هستن!
    پاسخ:
    :))
    ینی کسایی ک به اینچیزا فک میکردن ناسالم بودن ؟ :|
    ما فقط کنجکاااااو بودیم :/
    من برای رفتن به دانشگاه از شهر خودمون به شهر دیگه سوار اتوبوس می‌شدم و این 7 ساعتی طول می‌کشید بعد ترم1 یکی از بچّه‌ها از من پرسید شما تو راه دستشویی بگیرتتون چی کار می‌کنید؟ :-O
    منم گفتم همش 7 ساعت کنترل هست چیزی نیست که بعد ایشون هم با نگاه پرتعجّب‌تری می‌گفت نمیشه که!!!
    --------------
    من هیچ وقت این سوالا در مورد انیمیشن‌ها نداشتم چقدر جالب بود که خیلی‌ها این سوالا براشون پیش اومده
    پاسخ:
    همششش 7 ساعت؟ :|
    تانکره مگه :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">