-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

هیچ‌چیز و هیچ‌کس جز خودت حیف نیست..

يكشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۱ ق.ظ

خواب دیده بودم که یک خانه دارم.

یک خانه ی نقلی که آشپزخانه اش به انداره ی رد شدن یک ادم جا داشت اما برای خود خودم بود.

هم خودش و هم تک تک وسایلش را خودم خریده بودم و عشق خاصی به همه شان داشتم.

مادرم هم آمده بود و دوتایی داشتیم تمیزکاری های خانه را انجام می‌دادیم، او کنار کانتر اشپزخانه ایستاده بود و داشت شیشه های ادویه را پر میکرد که گریه اش گرفت. زیرلب شنیدم که گفت دخترکم...

بعد من از او خواستم اینجا بماند. اصلا اینجا بشود خانه ی دخترها و کلی صفا کنیم.

نگاهش را دزدید و گفت نمیتواند. آدمهای زندگی اش به او احتیاج دارند و خانه ی من به آنها دور است.

خانه ی من دور بود.

خودم هم دورم.

خیلی دور.

دور از همه چیز..از همه کس......

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۹)

من خیلی وقتا خودم رو فدای کسایی کردم که ارزششو نداشتن.خودم رو حیف کردم واقعا
پاسخ:
هوم... تلخه..
  • فیلو سوفیا
  • عنوانت رو قبول ندارم ولی متنش رو دوست داشتم:)
    پاسخ:
    ربط زیرپوستی داشتن :دی
  • مترسک ‌‌
  • چیزی ندارم بگم جز یه آه کش‌دار از عمق نهادم...
    پاسخ:
    هعییی طور؟
  • شکوفه دانش
  • آدمی اگر بعضی چیزا رو احساس نکنه واسه خودش بهتره. واسه دیگرانم حتی گاهی بهتره. ولی... .
    پاسخ:
    نمیدونم .....
    چقدر دلم همچین چیزیو میخواد ، دور،خیلی دور و برای خود خودم فقط
    پاسخ:
    منم خیلی دلم میخواد. البته مطمئن نیستم ک وقتی بدستش میارم خوشجال باشم
  • .: جیرجیرک :.
  • یه خونه برای خودت، دور از همه چیز، دور از همه کس.. ^_^

    یکی از آرزوهای منه :)
    پاسخ:
    حالا اونقدددر دور هم... ولی خونه داشتن خیلی خوبه *_*
    خودم هم دورم .... خیلی دور... خیلـــــــی دور...
    پاسخ:
    اوهوم...
  • سپیده برون
  • خونه آنا ^_^
    من میدونم چه حس خوبی داشتی...
    پاسخ:
    ^_^
  • بای پولار
  • یه چهار دیواری که آدم توش آرامش داشته باشه از یه کاخ ناآروم هم بهتره. که اصلا آدمی که جایی رو نداشته باشه برای خود خودش، زندگی نمی کنه، فقط زنده است.

    دور نباش، که دور بودن تنهایی می‌آره و در نهایت پوچی...


    پاسخ:
    هوم دقیقا... همون آرامشه..
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • تشک منم اون گوشه موشه ها پهن کن:پی

    تو نتونستی دووم بیاری خودم تنها میمونم:)
    هویجم بگو بیاد:/
    امم منم سه چار نفروبا خودم میارم:پی

    پاسخ:
    به به دیگه چی؟ :د
    میخوای دو سیب نعنام سفارش بدیم؟ :)))
     :)
    درکت میکنم
    منم دور بودنو دوس دارم تنها بودنو
    پاسخ:
    :)
  • ـــــ ققنوس ـــــ
  • بوی استقلال میداد
    من خیلی وقته درد استقلال دارم
    پاسخ:
    درد مشترکه بین ماها..
    چرا من ازین خوابا نمیبینم ؟
    آخه انصافه همش حس سقوط از ارتفاع D:
    پاسخ:
    وایی اون سقوطا خیلی بد ن.
    منم گاهی پرت میشم و دیگه تا ساعتها خوابم نمیبره :|
    ... 
    هی! تو هم خونه رویات اندازه قوطی کبریته؟! 
    تو روح این ذهن قانع و کم خواهمون... 


    + من همیشه ترجیح میدم خونه م دور باشه ازشون تا خودم دور باشم. تو هم کاش فقط خونه ت دور باشه..........

    پاسخ:
    واقعا تو روح این فانتزیامون :|
    ملت تو رویاشون خونه 67576576 متری دارن بلکم یه خونه 12 متری تو واقعیت گیرشون بیاد،
    اونوخ ما قراره چی گیرمون بیاد دقیقا :|
    نمیدونم حس خاصی داشت ، حداقل من حس خاصی داشتم با خوندنش
    راستی آدمای توی زندگیمان آنقدری که ما به فکرشان هستیم ، بفکرمان هستن؟
    ای کاش باشن
    پاسخ:
    و آدمایی که خیییلی به فکر ما هستن... ما اونقدر به فکرشون هستیم..؟
  • ماهی قرمز
  • چقدر دلم میخواد از این خوابا ببینم گاهی ! 
    پاسخ:
    کرایه میدم.
    شبی 20 تومن 🙄
  • علی موسوی
  • ایده آلش میشه خونه خودتو داشته باشی نزدیک خانوادت ..... آدم به خانواده و دوست و شلوغی احتیاج داره به خلوتم احتیاج داره و بعضیا به خلوت خیلی بیشتر احتیاج دارن  و این احتیاج برا بعضیا اونقد جدی میشه فکر مبکنند باید خیلی دور بشن از همه. بعدش که دور شدن غمگینتر هم میشن چچون به خلوت نیاز داشتن از اولش نه دوری !  .. احتیاج به داشتن خلوت با دور شدن تفاوت داره .....  یعنی این تجربه شخصی برادرمه  که تنها و جدا زندگی میکنه ... منم باهاش همذات پنداری دارم
    پاسخ:
    اره اینجوری نه سیخ میسوزه نه کباب :D
  • فاطمه نظری
  • هیچ کس جز خومان
    واقعاااااا......
    پاسخ:
    هعی :(
  • real psychic readings
  • سلام، این آخر هفته خوب است برای حمایت از من، به عنوان این نقطه در زمان من خواندن این عظیم است
    بخش آموزشی در اینجا در محل اقامت من
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">