-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

ماهِ‌خورشید

سه شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

1.

این را قبلا هم گفته بودم، Tom Hardy یکی از بازیگرانی است که همیشه برای شگفت زده کردن مخاطب، چیزی در آستین دارد. و هربار و با هر فیلمی بخش بکر و خاصی از بازی اش را نشانمان می دهد.

اما در فیلم Revenant نه صرفا بازی، بلکه لهجه ی غریب تگزاسی اش است که بیشتر از هرچیزی جلب توجه می کند، درحدی که مجبور شدم وسط فیلم به گوگل مراجعه کرده و اطمینان حاصل کنم که فیتسجرالد فیلم، خودِ خودِ تام هاردی است.


بیشتر از این توضیحی نمی دهم. بروید و فیلم را ببینید و برای خودتان تعجب کنید.


2.

اگر شما هم از آن دسته کسانی هستید که به چک کردن کنترل های بازی قبل از شروع اعتقادی ندارید، ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بعد از شروع هول شده باشید و تمام دکمه ها را باهم امتحان کرده باشید، یا به هر دلیلی دکمه هایی را باهم فشار داده و صفحه مانیتورتان جلوی چشمتان زاویه ی 90 درجه یا 180 درجه پیدا کرده باشد. و وحشت کرده باشید.
چاره ی کار فشار دادن همزمان دکمات ctrl+Alt+Arrow keys است که حتی بعد از امتحان، می تواند به سرگرمی مورد علاقه تان "صفحه چرخونی" تبدیل شود.

3.
عذاب وجدان خاصی داشتم من باب اینکه احتمالا تنها کسی هستم که در وبلاگش اسمی از آلبوم جدید محسن چاوشی نبرده و نگفته چقدر خوب و خفن است. اگر دوست دارید بروید بخرید و حالش را ببرید.
آخیششش.

4.
به نظر من رمضان تنها ماه قمریِ خورشیدی است، چون درش خورشید اهمیت ویژه ای پیدا می کند و همه چشمشان به رفت و آمد و حرکات و اینهایش است.
فکر می کنم پارسال همین موقع بود که این طرح را برای بیان فرستادم. تقدیم به شما :)
سر سفره های افطارتان هوای ما را هم داشته باشید 0_-
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۹)

  • فاطیما کیان
  • جدی تام هاردی بود ؟ شوخی میکنی ؟ :))
    ماه رمضونت مبارک 
    پاسخ:
    مثه اینکه بود :/
    ممنون :)
    میتونم یه سوال بی ربط بپرسم ؟
    شما کجا زندگی میکنید؟
    ایران؟
    کجایی هستید؟
    پاسخ:
    من بچه کف اِل ای م :|


    تهران :/ تو پروفایلم هس که 
    ماه خورشیدیتون مبارک:)
    پاسخ:
    ممنون شما هم :)
  • ـــــ هادی ـــــ
  • من سر این قضیه تام هاردی شرط بستم و بردم
    با رفیقم میدیدم ، من گفتم هاردیه ، رفیقم میگفت عمرا
    عجب فیلمی هم بود ، عالی
    پاسخ:
    منم فقط میدونستم دیکاپریو توشه، هی میدیدم و میگفتم مدل نگاه کردنش و اینا چقدر تام هاردیه، خودشه؟ ولی مدل حرف زدنش؟ مگه میشه آخه؟؟
    هیچی دیگه آخرش رفتم سرچ کردم :))

    من بیشتر از دو سه هفته است  این Revenant رو دانلود کردم ولی نمی دونم چرا حسش نیست ببینمش!! دو سه روز پیش کلی با خودم کلنجار رفتم Room  رو دیدم!! ببینم کی میشه بشینم این Revenant رو ببینم :|


    پاسخ:
    منم فککنم نزدیک سه ماهه دانلودش کردم و هی نمی شد ببینمش :/
    هی فک می کردم خیلی طولانیه بمونه برا بعد، اما واقعا آدم گذر زمانو نمیفهمه خیلی...
    سلام ؛
    طرح قشنگیه : )
    رمضان شما هم مبارک !
    و اما موضوع فیلم  !؟
    پاسخ:
    ممنون :)

    فیلم بر اساس یه داستان واقعیه، یه گروه شکارچی که بهشون حمله می شه و اتفاقاتی براشون میوفته،
    فیلمش داستان خیلی عجیب و نویی نداره، بیشتر روندش و صحنه هاشه که جذابه  
    این همون فیلمه نیست که توش همه شون یکی از پس دیگری میمیرن؟ 
    .
    رمضان شما هم مبارک ^-^
    پاسخ:
    نصف بیشتر فیلمای این ژانر همین مدلیه :))
    تو این هم تعدادی میمیرن :D
    جنس عذاب وجدانتون رو دوست داشتم :))
    پاسخ:
    :)) 

    دوست من فیلم رو دیده بود ازش پرسیدم بازی تام هاردی رو دوست داشتی پرسید تام هاردی مگه تو این بازی کرده!!!
    طرح خیلی قشنگیه آفرین:)
    پاسخ:
    خیلی خوب بود لعنتی :|
    اصن بنظرم باید به این اسکار میدادن پررنگ تر بود.... جایزه best villain و هرچی ک برده نوش جونش

    ممنون :) امسال میخواستم با لوگوهای دیگه شون بازی کنم، دیگه حیا کردم :))
  • دچــ ــــار
  • طرحش زیباست!
    پاسخ:
    ممنون :)
    فیلم خوبی است ولی به نظر عالی نبود ! آخرش قابل پیش بینی بود
    زیاد اهل بازی با کامپیوتر نیستم ، ولی این بلا سرم اومده ، 30 ثانیه تعجب شده بودم
    نمیدونم چرا با موسیقی ایرانی و خواننده ایرانی زیاد جور نیستم فکر میکنم غرب زده ام :(
    پاسخ:
    میگم که، داستان نویی نداشت. ولی اکشن و بازی ها انصافا خوب بود مخصوصا همین شازده که ذکرش رفت عاالی بود.

    +خیلی بده، حتی پوینتر هم اینورکی حرکت میکرد و من هنگ بودم ک باید چیکار کنم :/

    +منم خیلی ایرانی گوش نمیدم، اما خب دیگه محض حمایت از هموطنان گفتم یه اسمی ببرم :دی

    ۱- من دیشب در حین نیم خورد کردن دوباره ی فیلمای قدیمی فهمیدم bane توی dark knight rises هم تام هاردی بوده. اونموقع ما تام هاردی نمی شناختیم که. تازه ماسک هم روی صورتش بود صداش هم فیلتر بود. ولی الان چشماشو که می بینی می شناسیش
    ۲- بشریت برای پیشرفت باید دوتا کار رو حتما انجام بده. یک: تمام زبونای برنامه نویسی رو بریزه دور یه زبون اصلی انتخاب کنه. دو: یه گیم کنترل استاندارد طراحی کنه همه بازیا به اون وفادار باشن. والا. می خوام مطرح کنم توی سازمان ملل طرحم رو. ذیل جنبش های توسعه پایدار. مبنی بر حفظ منابع تجدید ناپذیر.
    ۳- من می تونم Edith Piaf معرفی کنم؟ مثلا Je ne regrette rien ش رو
    ۴- مبارک است
    پاسخ:
    +آرهه منم بعدها که معروف شد فمیدم اونه :/ ولی اونجا م با وجود سایلنتیش و باروبندیل وصل شده بهش خوب بود :|

    +بازیا ک معمولا کنترلشون استاندارده، با ارو کیز یا wsad حرکت میکنن و با کنترل و آلت و اسپیس یا کلیدای موس هم یه کارایی انجام میدن، اما یه سریا این وسط هستن میخوان خلاقیت به خرج بدن اینارو عوض میکنن، مثلا یه بازی ک یادم نیس چی بود اکشنش با x بود و واقعا راه دست نبود و حتی نمیشد بهش عادت کرد.. تا تموم شه من روانی شدم :|

    +چه باحااااال من یه ترول ساخته بودم برای همین آهنگ ادیت پیاف، شاید پست بعد بذارمش :))

    +ممنان :دی
    آها اینو یادم رفت بپرسم... حالا بازی چی بوده انقد هول کردی :))
    پاسخ:
    یادم نیس ولی ازین بزن بزنا بود، که بازی شروع نشده ریخته بودن سر یارو و تا من بخوام بفمم چی شده مرده بود :|
    https://en.wikipedia.org/wiki/The_Hateful_Eight

    این فیلمو (هشت نفرت انگیز) از کوئنتین تارانتینو بیشتر دوست داشتم ، فیلم های قبلیش که مشهور هستن مثل جانگوی آزاد شده ، یا بیل رو بکش و....
    پاسخ:
    متاسفانه تارانتینو یکی از کارگرداناییه که در حد مرگ ازش متنفرم...
    اما این فیلم موسیقی متن خیلی خوبی داشت
    http://thehatefuleight.com/
    پاسخ:
    مرسی :)
  • تراویس بیکل
  • سلام
    این فیلم رو من همون موقع که اومد دیدمش.فیلم خوبیه.یعنی خیلی خوب.تام هاردی هم که عشق منه.همه فیلمهاش خوب هستن.یه شخصیت کم حرف داره توی اکثر فیلمهاش.و این که گفتی فیتزجرالد.یه شخص انگلیسی هم بود به اسم فیتزجرالد تو قرن 18 میلادی که برای اولین بار آثارخیام رو از فارسی به انگلیسی ترجمه کرد.
    آلبوم چاووشی هم چندان خوب نبود.شعرهای کلاسیک فارسی رو دوست ندارم وقتی پاپ،راک یا رپ خونده میشه،مگر در موردهای خیلی کمی.

    پاسخ:
    فیتزجرالد فامیلی زیادیه، یه رمان نویس معروف آمریکایی هست به اسم اسکات فیتزجرالد که کتاب گتسبی بزرگ رو نوشته، و بانو اِلا فیتزجرالد اسطوره ی جَز و بلوز..

    +بعضیاشون خوب درمیان. البته اگر شعر رو دستکاری نکنن :|
  • تراویس بیکل
  • طرح رو هم دوست دارم
    پاسخ:
    ممنون :)
    با این که دوساعتو نیم بود ولی به قول خودت گذر زمان اصن حس نمی شد. هیچ داستان خاصی نداشت اگه یه فیلم ایرانی بود بدم می یومد ولی انقد خوب ساخته بودن که تا ته فیلم ادم دوست داشت ببینه . یه هفته پییش دیدم این فیلم
    پاسخ:
    اوهوم نقطه ی قوتش بازیگرا و جلوه های بصریش بود
  • الهه سالاری
  • التماس دعا
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">