-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

آسمان‌ِزرد‌ِعمیق

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۴۰ ق.ظ

ع.معروفی در کتاب "تماما مخصوص" شخصیت های داستان را به رستورانی می برد که غذاهایش همنام آثار ادبی معروف است.
خیلی هم باحال.

مثلا فکر کن به این رستوران بروی و آناکارنینا سفارش بدهی با سس تند.
یا صدسال تنهایی با سالاد. یا خوشه های خشم با نان اضافه.
خود نویسنده پیرمرد و دریا با تکیلا سفارش داد :D

یاد دورانی افتادم  که گروهی از دوستانم که باراجین درس می خواندند، کافه ای را در قزوین پاتوق کرده بودند به اسم نمی دانم چی چی خاتون یا سلطنه، که حتی اسم نوشیدنی هایش هم ملوک و خاتون و اینها داشت و هربار آنقدر تعریفش را میکردند که دلمان آب می شد و هربار قرار میگذاشتیم یکبار دسته جمعی برویم.

اتفاقی که هیچوقت نیوفتاد...

و الان هرکداممان در یک گوشه از ایران و جهان برای خودمان داریم زندگی می کنیم و کوچکترین خبری هم از هم نداریم.

شاید هم...اهمیتی...






بعدا نوشت: به گفته ی دوستان، نام کافه ی مذکور نگارالسلطنه است
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۶)

دارم فکر میکنم من اگه همچین رستورانی برم چی سفارش میدم:))مثلا بلندی های بادگیر برای یه شام عاشقانه؟:))) 


چقدر بده دوستایی که این روزا کنارشون هستیم  شاید دو سال دیگه با شنیدن اسم های هم  بازم یاد هم نیافتیم! 
پاسخ:
میتونی غرور و تعصب یا جین ایر هم سفارش بدی :))

+اوهوم.... اینکه کنارشون نتونیم باشیم خب گاهی طبیعیه اما با وجود اینهمه پیشرفت تکنولوژی احتمالا خودمون اینو میخوایم و این خیلی تلخه...
وای چقد جالب! چه ایده های خلاقانه و خاطره انگیزی! پیرمرد و دریا با تکیلا، شاید انتخاب منم همین بود:))))
پاسخ:
:))
انتخاب من احتمالا جنایات و مکافات با چاقوی اضافه میبود :))
  • کروکودیل نیمه فمنیست
  • ممنونم واقعا ... خیلی خوب بود ... این نمایش اونقد خوبه که اگه قرار باشه یکی رو بین نمایش و داستان اصلی گوژپشت نوتردام انتخاب کنم تردید دارم که کدومشون بهتره
    نمیشه گوش کرد و لذت نبرد
    لطف کردی{گل}
    پاسخ:
    این هم بر اساس همون رمان نوتردام نوشته شده نمایشنامه ش،
    منتها اونی ک کارتونش رو ساختن بخاطر بچه ها یکم از سروتهش زدن :دی
  • دچــ ــــار
  • بیاد ایام باراجین:)
    پاسخ:
    شما هم اونجا درس میخوندید؟ :)
    کاری که من همیشه آرزوشو داشتم این بود که لباس طراحی کنم و اسم شخصیتای تاریخی خانوم رو روشون بذارم.
    پاسخ:
    فکر میکنم یه سری برند مانتو باشن که اینکارو میکنن، مثلا رو طرحاشون اسمای دوره هخامنشی مثه آرتمیس و ماندانا و اینا رو میذارن.
    ایده خوبیه
    من همان تماما مخصوص رو سفارش میدادم!:)
    پاسخ:
    تماما مخصوص اسم کتابش بود :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">