-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

Room

شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۱۹ ب.ظ

Jack: There's so much of "place" in the world. There's less time because the time has to be spread extra thin over all the places, like butter. so all the persons say "Hurry up! Let's get going! Pick up the pace! Finish up now!". Ma was in a hurry to ..go "boing" up to Heaven, but she forgot me. Dumbo Ma! So the aliens threw her back down. CRASH! And broke her...



DirectorLenny Abrahamson
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۰)

Sometimes you want a thing that is  very far from you ...
the only thing that can helps you is only : HOPE ...
:)

پاسخ:
اوهوم.. :)
این فیلم عالی بود... هم رمان هم فیلم البته اما توی خود فیلم ترکیب نور و صدا و تصویر و... تاثیر گذار تر بود...
پاسخ:
تصویر ها و آهنگ متنش واااقعا عاالی بود

این فیلم ندیدم اما از متن پیداست که خیلی خوبه... 
پاسخ:
خیلی..
من دوسش داشتم واقعا
When I was small, I knew small things.
But now I'm five, I know everything...

پاسخ:
دلم میخواست گاز گاز کنم بچه هه رو :|
ی بیست دقیقه نیم ساعت قبل هم تو وب جناب هولدن در موردش خوندم ک نوشته بودن عالیه ک اینجا هم شما نوشتی حتما واجب شد ک من این فیلمو ببینم

مرسی ک معرفی کردین :)
پاسخ:
اوهوم فیلم خاصی بود بنظرم..
خواهش ^_^
مشکل یه عادت مسخره س که اگه یه فیلمی رو بعد ۵ دقیقه به هر دلیلی ببندمش، دیگه نمی تونم برگردم دوباره نگاهش کنم! این room هم دچار همین قضیه شد. ببینم امشب می تونم سنت شکنی کنم
پاسخ:
منم کماکان اینجوری م :|
یعنی بعد یه مدت خیلی طولانی دوباره میرم سراغش :/ 
فیلم خوبیه ها حیفه
من فقط کتابش رو پارسال خوندم
عالیه !
پاسخ:
خیلی از کتابش تعریف میکنن منم احتمالا بگیرم بخونم ..
سلام
ممنون میشم اگه دیدگاهتون رو راجع به این فیلم بیان کنید.
پاسخ:
یکی از چیزایی ک ازین فیلم دوست داشتم این بود ک نشون میداد وقتی یه جای کوچکی دنیات میشه حس میکنی خیلی بزرگه و تمام ذهنیتت از دنیا و فعالیتا و خلاصه همه چی توی همون خلاصه میشه، ولی وقتی وارد یه جای بزرگتر میشی اهدافت هم بزرگتر میشن و دنیات هم بزرگتر میشه..
یجوری زندگی خود ما آدماس ک توی یه مقطعی فک میکنیم همه چی همینه و همه چی رو میدونیم و حق با ماست و ..
بعد یهو یه زمانی میاد ک متوجه میشیم هیییچی نمیدونیم... هیچی..

بنظرم اینکه یه بچه رو مامور کرده بودن که این رو بهمون نشون بده خیلی هوشمندانه بود، مخصوصا با اون دیالوگی ک میگفت وقتی چهار سالم بود هیچی نمیدونستم، الان همه چی میدونم..
این فیلم عالی بود. ۲ بار دیدم.
+ جک تو محیط کوچیکُ محدودی به دنیا اومده بودُ زندگی می کرد. برای همین تا وقتی درون اتاقک بود افکارشم محدودُ ناقصُ براساس تصورات ذهنی خودش بود ولی وقتی به دنیای بیرونُ دنیای بزرگ تر پا گذاشت همه چیز تغییر کرد.
+ بازی بری لارسونُ مخصوصا استفاده از قالب های هیچکاکیُ تو این فیلم دوست داشتم. : - ))
پاسخ:
منم تو برنامه مه باز ببینمش.. خیلی خوب بود
فیلم به شدت فوق العاده ای بود ، واقعا دلم می خواست تموم نشه و من همچنان دنیا رو از دیدگاه جک ببینم .
+ دیالوگ های جک هم به غایت دوست داشتنی بودند .
پاسخ:
من اوایلش رو خییلی دوس داشتم. اونجایی ک توی اتاق بودن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">