-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

سه گانه ی بی ربط +1 (II)

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۱۰ ب.ظ

1.

خِنِسک یه عدد لقب مثلا دوستانه بود که بنده به آدمهای گیج دوروبرم می گفتم.

و کاشف به عمل آمد که ایشان یک عدد کوه تشریف دارند، آن هم در همسایگی شاد کوه و دشت زیبای لار:



باید بروم و خدا را شکر کنم که تابحال جلوی یک آدم غریبه از این کلمه استفاده نکردم وگرنه دچار آبروریزی داخلی و خارجی می شدیم... :/


2.


از فجایع لاک زدن یکی اینکه اگر از آن مدلهای دیر خشک شو باشد و همان موقع کله ی آدم اقدام به خارش کند، مجبور می شود  برود و با دیوار خارشش را رفع کند. البته الکتریسیته حاصل از این عملیات، باعث میشود تا چند دقیقه بتواند توهم سینا حجازی بودن بزند و حالش را ببرد.

تکان دادن کله و موهای رو هوا و.... میدانید که چه میگویم.


3.


امروز بعد از مدتها، بلاخره یاد گرفتم که چطور میشود رب و گوشت چرخ کرده را با هم تفت داد، بدون اینکه عزیز اولی گلوله شده و عزیز دومی سفت و ایضا گلوله بشود (happy dance وسط آشپزخانه)


4. 
#ریپیتوی خوشحال

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۵)

واااااااای شماره ی 2 عالی... :))))))
پاسخ:
:دی 
به حالت اولش برگشته الان :|
ایام جوانی که موهام بلند بود اون حالت «سینا حجازی»ـطوری رو تجربه کردم :))
هپی‌دنس و رب و گوشت چرخ کرده عالی، مستدام :))
پاسخ:
:)))
ممنون 
2. D:

پاسخ:
:دی
ژاپنی ها اگر تو رو در حال خاروندن خودت با دیوار می دیدن، شک نکن از این حرکتت برق تولید می کردن! :)
پاسخ:
:))

:متصور شدن هزاران ژاپنی در حالیدن (در حال مالیدن) کله شون به دیوار
من که موهام خدادادی رو هوا هست 😎
پاسخ:
من موهام هرکاری دلشون بخواد میکنن معمولا :| 
من از اون اولی دوتا خاطره دارم که نمیتونم بگم !!! 
:)
اون که موهاتون برق تولید میکنه ... وای !!
:))
پاسخ:
از نظر لغوی بد بودن یا از نظر معنی؟ یا هیچکدام؟ :دی

+حالا نه درونحد برق ولی خب اونقدری هس ک به پرواز در بیایه

چه جای قشنگیه. :) 

خدا رو شکر که ما پسرا  داستان لاک رو نداریم :))))  البته من به خاطر گیتار  با ناخون درگیرم، مثلا موقع نمک پاشیدن. مجبورم بعضی کارها رو با دست چپ انجام بدم که ناخون نداره  :( 

شماره 3  :  خیلی خوب داری پیشرفت می کنی  :) 
پاسخ:
اوهوم :)

+عوضش آپشن حال خوب شدن توسط لاک رو هم ندارید :دی 

+نه خب :/
خواستم این پست رو بلایکم که دیدم گزینه لایک نداری :( 
پاسخ:
نه بر داشتمش :دی
دیکتاتوریه اینجا :|
یک : عژب جایییییی

دو : خارش دمااغ حتا 
سه: دست دست آآآ

چهار:(*˘︶˘*)(^__^)
پاسخ:
:)))
دماغ و اینا رو با پشت دست هم میشه خاروند. کلهههههه :/

بیا وسطططط آآآآآآ :)))
ازین کوهاس که از دور خوشگلن ولی از نزدیک خشن! همچین اسم دوری هم نذاشتن روش.

رب و گوشت چرخ کرده رو چطور یاد گرفتید؟ تا حالا نشده من چیزی از گوگل بخوام بهم نه بگه. حتی شده با زبان پشتو کمکم کرده.
پاسخ:
من از نزدیک ندیدم ولی خب دشتش ک خوشگله :دی

+از نظر تئوری بلد بودم، اما نمی دونم چرا خوب درنمیومد هیچوقت :/
پر انرژی مثبتی،ممنونِتَم :)
پاسخ:
مرسییی :) لطف دارید 
برای ۱/ چقدر زیباااااااااااااااااااااااس ! 

برای ۳/ این تجارب گرانبها و فنون کوزه گری رو باهم در اشتراک بذار ذکات علمه اصن:)))
پاسخ:
اوهوم خیلی :)

+:))) تمرین عملی لازم داره :دی
خیلی خوشم میاد از این سبک نوشتن:-)
پاسخ:
ممنون :)
خنسک :دی چ خوشگل هم هست
امان از این لاکای دیرخشک شو خیلی بدن :/

پاسخ:
خیلی حال میده گفتنش. خنسسسسسسسسسک :دی

+خیلی :/
آهنگ بسیار خوبست :)
پاسخ:
اوهوم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">