-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

آنم آرزوست..

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۹ ب.ظ
زدم به آب.
رفتم زیر آب و‌ آب از سرم گذشت و رفتم پایین‌تر و هرچه می‌رفتم پایین‌تر، پاهایم نمی‌رسید به زمین و هی می‌رفتم و‌ هی می‌رفتم پایین و‌ هرچه می‌رفتم پایین‌تر آب گرم‌تر می‌شد و آن پایین آب درست به اندازه گرم بود، به اندازهٔ بدنم.
 و به آن پایین پایین که رسیدم، فقط صدای آواز زنی توی گوشم ‌بود، صدای آواز غریبی از دوردست.....

گاوخونی/جعفر مدرس صادقی 


+این روزها با تمام وجود به این حال و این آرامش نیاز دارم..

++...

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۷)

ادم وقتی زیر آبه،وقتی اب از سرش زد شده و گوشاشو پر کرده. انگار از کل دنیا جدا شده.همچین آرامشیه
پاسخ:
آخخخخخ... چقدررر میخوامش الان..
  • وال کوهان دار
  • حس خوبیه
    پاسخ:
    خیلی 
    انشالله برسی به اون ارامش :) 
    پاسخ:
    ممنونم :)
    خیلی قشنگ بود خیلی... 
    پاسخ:
    اوهوم.. حس خوبی بم داد نوشته ش
    اگر می خواهید به زیر دریا ها سفرکنید
    عدد ۱ را به ۸۲۸۲ ارسال کنید
    :/

    پاسخ:
    :/
    می دونستی کره ای ها وقتی می خوان به یکی تکست بدن که زود باشه، براش 8282 رو مسج میکنن؟
    معنی hurry up و ASAP میده ینی
    اینجوری آرامشی مرا آرزوست ...
    ولی خوب ..
    نیست که نیست ...
    :(
    پاسخ:
    مرا هم..
    دقیقا ...
    عالی بود :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">