-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

گفت‌وگوی عصر

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۰۳ ب.ظ

1. 

من یک مرضی دارم که نمیدانم اسم خاصی دارد یا نه،
اما این شکلی است که هر چند وقت یکبار اتفاق می افتد، می روم خودم را توی اتاق زندانی میکنم و اگر بتوانم با خودم آذوقه هم می‌برم و اگر نه، نصفه های شب می روم نان با یک چیزی یا پلو با سس کچاپ میخورم و در طول روز هم، فقط به قصد استفاده از دابلیو سی یا حمام :| از اتاق بیرون می آیم.
جالب اینجاست که این ریاضت احمقانه، نتیجه ی خاصی هم ندارد اما مثل یک مناسک آیینی باید هر چند ماه یکبار و حداقل سالی دوبار انجام شود . می دانم چقدر باورش سخت است که یک آدم گنده با این طول و عرض، وسط اتاق بنشیند و الکی نان خشک سق بزند و بعد حس جر خوردگی در ناحیه ی دهان و خفگی حس کند اما باید تحمل کند چونکه باید تحمل کند.
و اصلا هم مهم نیست که مریض و گلودرد دار و اینها باشد، مهم مناسک است که باید درست انجام شود.
امیدوارم اگر در آینده بچه ای داشتم، هیچوقت خدا نفهمد که مادرش، چند هفته مانده به 25 سالگی اش، رفتاری داشته شبیه دختر 12 ساله ای که به خاطر تمسخر پسر همسایه خودش را در اتاق زندانی می کند... :| :|


2.
آدمهایی که با جک پات بازی میکنند را دیده اید؟
یک سری هایشان، وقتی نتیجه ی مطلوبی دریافت نمی کنند، لگدی حواله ی دستگاه میکنند و میروند.

آدمها جک پات نیستند دوستان.
اگر مطابق میلتان رفتار نکردند، حواستان باشد که زبانتان یا خودتان لگد حواله شان نکند.
چون ممکن است باز چشم تو چشم بشوید و شرمساری اش برای خودتان می ماند


3.
فصل جدید گیم آو ترونز دیروز ریلیس شد.
علاقمندان بشتابند!


4. 

یک بار به او گفته بود: «وقتی با تو هستم انگار دارم به تابلویی نگاه می‌کنم که چند بُعد دارد. من فقط همان طرح‌های جلو را می‌بینم، ولی تو به من گل کوچولوی آبی رنگی را نشان می‌دهی که در کوه‌های دوردستِ زمینه روییده است.»


 از کتاب طوطی
سوزانا تامارو/بهمن فرزانه

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۶)

1.رو کاملن تصور کردم و کاملن درک من فکر میکنم همه برای خودشون ازاین جور مناسک ها دارن منتها به سبک خودشون. 
پاسخ:
واقعا؟ :|
چه خوب که به شما اجازه انجام مناسک خاص خودتونو می دن :|
پاسخ:
نمیتونن ندن :|
بدون مناسک نمیشه تو این دنیای وانفسا نفس کشید..دنیایی که در امان موندن از ترکش های عقیده ها و عقده ها در اون سخته..
پاسخ:
خوبه گاهی اوقات باشن این چیزا، ولی نه خیل زیاد :/
من مورد اول رو وقتی با خانواده قهرم به جا میارم مناسکشو !! 

پاسخ:
منم کماکان قهرم :|
البته هر قهری ب اینجا نمیکشه :))
من جدیدا موجود مسخره ای شدم ، حرف بهم بزنن میشینم کلی عه میخورم گریه میکنم :/
پاسخ:
فککنم از اثرات بهاره، خیلیا اینطوری شدن :/
خودم حتی
واقعا همچین کاری میکنی؟! :)))
ینی واقعا حوصله ات سر نمیره :))
پاسخ:
لپتاپ و اینترنت ک هست :دی
وجدان کاری من این اجازه رو بهم نمیده. چون اگه من صدام در نیاد مادر معتقده که خونه دلگیره، بعد اگه فقط تو اتاق باشم برادر جویا میشه که چت شده شوما؟ بعد نهایتا پدر می فرمایند که وات هپن تو یو اصن. اینه که من چون به خودم تعلق ندارم و حرفه ی ساطع کننده ی انرژی رو به دوش گرفتم و می کشم، نمی تونم ازین مناسک دوز داشتنی به جا بیارم :|
پاسخ:
چی بگم والا :))
این کارا برای ماهاییه ک خیلی بودن و نبودنمون نقش خاصی روی این کره ی خاکی نداره
اگر بهت بگم در سال چقدر در حال انجام این مناسک بی هدفم باورت نمیشه :)
ولی برام جالب بود یکی هم هست که مثل من از این کارا کنه :)
پاسخ:
واقعا؟؟ :))
منم فک میکردم خودمم فقط :|
آره واقعا ... من امشب هرچی به بقیه میگم از باورنکردنی هایی میگم که خودم انجامشون دادم یا برام پیش اومده , چقدر باحال ! :)))

پاسخ:
عجب :)))
با لپتاپ و اینترنت ریاضت محسوب نمیشه بنظر من :| من معمولا تابستون ها چند روزی رو همینطوری ام :/ خیلی هم عجیب نیست با اینترنت :))
ریاضت یعنی همون وضعیت بدون اینترنت :))
پاسخ:
حالا شما یه اغماضی بکن :))
  • فانتالیزا هویجوریان
  • امیدوارم تو مناسک ت قسمت منا نباشه :دی


    یه کامیون ارادت و بوس :*
    پاسخ:
    :))))

    دوتا کامیون بک :))
    چه آیین و مناسک منزویانه ای....:-(  
    بخش اخری خیلی خوب بود...:-) 
    پاسخ:
    اره ولی متاسفانه بعدش به آرامش میرسم... 
    و لازمش دارم خیلی
    نکته سه پلاس پلاس:
    لطفا از اسپویل کردن به شدت بپرهیزید
    من عادت دارم فصل تموم شه یه جا یه ضرب خودمو خفه کنم :/
    پاسخ:
    منم خیلی دلم میخواست توانایی انجام اینکارو داشتم :/
    یه سوال
    mr robot ماله این حرفا هس یکم دامنه اعتیادمونو گسترده تر کنیم ؟!
    پاسخ:
    نمره های خوبی داره.
    و اینکه یه فصل هم بیشتر نیومده ازش آدم چیز زیادی از دست نمیده اگرم خوشش نیومد.
    . اگر از فایت کلاب و v for vendetta خوشت اومده ببینش
    حقیقتا به imdb دیگه اطمینانی ندارم به چند دلیل

    اولا بالای صدهزار رای رو چک میکنم بعلاوه اینکه سری حداقل 2سال سابقه داشته باشه.
    arrow هم ساله اولش بالای 9 بود !
    الان شرلوک و HoC بعده 6 و سه سال هنوز تاپ هستن و گزینه های اولم !
    آخه میدونی وقت بد در بیاد فصل بعدیش دیگه کار از کار گذشته و دیگه نمیشه ندید ! حالا هرچقدرم زباله باشه !
    V for Vendetta رو هستم !!
    پاسخ:
     imdb ک رای مردمیه ارزش خاصی نداره.
    نمره های متاکریتیک و روتن تومیتوز رو ببین
    مرسی عالی بود
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">