-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

بعد الدفاعیه

پنجشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۲۹ ب.ظ
خب.
احتمالا انتظار می‌رود که من الان شلنگ‌تخته اندازان بیایم و به شما خبرهای خوشحال بدهم و بگویم آخیش...‌بلاخره تمام شد... آزاد شدم.
که البته همینطور است، تمام شد؛ آزاد شدم،
اما چنان خستگی‌اش توی تنم مانده که اگر سالها هم استراحت کنم بیرون نمی‌رود که نمی‌رود.

نتیجه خوب نبود،
پروژه ای که نزدیک یک سال برایش زحمت کشیده بودم، فدای لپتاپ سوخته و ماکت شکسته شد و حتی خود استاد هم با قیافه ی گرفته نمره ام را رد کرد و گفت، حیف شد...خیلی...

اما اتفاقی که افتاده، افتاده.
دیگر غصه اش را نمی خورم، اما خسته ام... خیلی...‌


ممنون از ههمه‌ی شما دوستان جان :)
ممنون از مهربانی هایتان، هم اینجا و هم تلگرام 
ممنون که روزهای سختم را روشن می‌کنید..
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۳)

خداروشکر که تموم شد..فدای سرت که حیف شد :)))
پاسخ:
اره.. یکم وقت میخواد ک کنار بیام
  • آدرینا عظیمی
  • چه بسیار طرح هایی که قربانی اتفاقات روز ارائه شدن :|
    اما...
    ورودت به وادی نفس ِ راحت کشیدن رو تبریک میگم. آینده روشن است :)
    پاسخ:
    ممنونم :) 
    تقصیر خودمم بود البته.یجاهایی خیلی رو جزئیات وقت گذاشتم ک در اخر اصلا هم به چشم نیومدن
    ای داد :(
    جدی میگم خیلی ناراحت شدم که این جوری شد ولی از طرفی خوشحالم که هر جوری که شد به خیر گذشت...
    خسته نباشید رفیق جان ;)
    پاسخ:
    مرسی :) 
    واقعا اگه میگفت ترم دیگه چی :|
    خواستن همیشه توانستن نیست 
    :) غصه نمیخوری بنظرم یه جشن کوچولو برای خودت بگیر (اگر خواستی منم بعنوان مجلس گرم دعوت کن:)))) ) 
    از خجالت خودت دربیا :) :* 

    از نظر من تو بهترینی 3>
    پاسخ:
    حوصله ملتو ندارم :(
    حتی مسافرت ک انقدددر دلم میخواستش رو دیگه اسمشم نمیارم.. یکم باید بگذره..


    ممنونم دخترک جانم *_*
    چه غصه ای ؟
    آخرش هیچکس ازت نمیپرسه نمره پایان نامه ت چند شد! یا حتی معدل مدرکت!
    پاسخ:
    من بیشتر دلم ب اونهمه زحمت و شب بیداری و بکوب کارگردنا میسوزه... وقتی آدم اینهمه زندگیش رو میذاره و بعد یه اتفاق مسخره خرابش میکنه... خیلی زیاد بده...
  • اسماعیل غنی زاده
  • خدا قوت ...منم یه شیش ماه دیگه احتمالا بعد الدفاعیه بنویسم :)
    پاسخ:
    ایشالا ک دفاع شما عالی باشع :)
    نمره تعیین کننده نیست، مهم احساس رضایت و اینجور چیزاس!
    میدونم این جمله تکراریه ولی واقعیت داره، منم بعد از بستن پایان نامه به خاطر اختلاف رئیس گروه با استاد راهنمام خیلی نمره ام از دست رفت ولی وقتی استاد راهنمام گفت با افتخار کارتونو به بچه های سال پایینی نشون میدم خیلی خیلی احساس خوبی بهم دست داد، کیف بعد الدفاعیه تو ببر:)
    پاسخ:
    خب کارم خراب شده بود ک نمره کم دادن دیگه :( معلومه ک راضی نبودم :((( تازه کلی م منت گذاشت سرم که اصلا داره نمره میده بهم! گفت این نمره ی ایده ی خوبت و تلاشی ک قبلا ازت دیدمه...وگرنه که..
    من درکت میکنم !!! کاملا ! وقتی برا یه ماکت کلاسی دوشب بیدار موندم و تا دم کلاس تو همین  هفته ی دوم کلاسا کار کردم و بماند خرجش ! استاد قبول نکرد 
    دیگه بماندد دفاع و  و...
    درکت میکنم !
    بی بغلم...
    تموم شد مبارکه :&*
    پاسخ:
    وای منم کلی خرج این کرده بودم :|||| 
    خیلی زور داره، با اون پول میتونستم یعالمه کار دیگه کنم :||

    ممنونم نگین نازنین ^_^
    عه  :)))) بالاخره تموم شد ؟  خیلی خوشحالم برای شما :)))  امیدوارم روزهای پس از این، روزهای شاد و موفقی براتون باشه.  بهتون تبریک میگم. 
    پاسخ:
    ممنونم، اگر خدا بخواد ^_^

    +راستی مشکل اینترنت دارم چند وقته، خدمت میرسم :)
  • خارج ازچارچوب
  • عه! من یه قرائت دیگه شنیده بودم! پس آزاد شدید... خوبه دیگه! آزادی مهمه... چه شروعش دل‌انگیز باشه چه نباشه.
    پاسخ:
    چه قرائت دیگه؟ :دی
    آره خب.. هنوز کارام تموم نشده کاملا ولی... رساله م رو ندادم عنوز :||
  • • عالمه •
  • من به عنوان یه ترم آخری کارشناسی تا به حال حتی به یک جلسه ی دفاع هم نرفتم که ببینم چطوریه |:
    پاسخ:
    منم ندیده بودم :|| بیشتر مشکل خوردنمم واسه همین بود....
    ببین حتما
     به هر حال خســــــــــــــــــــته نباشی :)
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم ^_^
    هورا تعطیلااااااااااات!
    پاسخ:
    یوهاهاهاا ‹:)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">