-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

قبل الدفاعیه

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۳۲ ق.ظ

الان ساعت 5:11 دقیقه ی صبح روز چهارشنبه ای است که قرار است من درش دفاع کنم،

و بعد از چند شب کم خوابی و بی خوابی, حس های مزخرفی دارم که هیچ جوره نمی روند.

دلم خواست برای فرار از محیط تکراری نرم افزارها, کمی رنگ سفیدِ پنل بیانی به چشمم بخورانم و محض رفع خستگی؛ از کارهایی بگویم که قرار است از چند ساعت دیگر که همه چیز تمام می شود و میرود پی کارش، شروعشان کنم:


1. می خوابم.

2. روزی سه وعده غذا می خورم.

3. با آرامش و بی استرس می خوابم.

4. به همه ی شماها سر می زنم ببینم در چه حالید.

5. می روم شمال.

6. یک کار هیجان انگیز را شروع می کنم.

7. تمام کتابهایی که این مدت هدیه گرفته ام را می گذارم توی صف خواندن.

8.یک جماعتی را شیرینی می دهم

9. به تمام دوستانی که این مدت ازشان دور شدم تلفن می کنم.

10. فصل آخر بریکینگ بد را تمام کرده, و هاوس آو کاردز را شروع می کنم.

11. می خوابم.

12. رسپی چند غذای جدید را یاد می گیرم.

13. به حساب تمام دستمال کاغذی ها و کاغذهای کف اتاق و لباسهای تلنبار شده روی میز و صندلی و همه جا می رسم.

14. گواهینامه :| 

15. موهایم را کوتاه می کنم.

16. فتوشاپ را به صورت خیلی خیلی جدی تر دنبال می کنم.

17. کفش می خرم. دو تا. سه تا. چهارتا. هرچه بیشتر بهتر.

18. سعی می کنم دیگر مادرم را حرص ندهم.

19. مثل آدمیزاد:| می خوابم

20. میروم و برای ورود به 25 سالگی آماده می شوم :)



پ.ن: استرس به شدت خر عست. یو نو؟
و فکر کن که استرس این را داشته باشی که یکوقت استادت وقتی که برایت گذاشته را یادش برود :|

پ. ن2. امشب با وجود فشار زیاد و استرس و حال بد، یکی از بهترین حال های این چند وقت را داشتم. اینکه آدم حس کند در شرایط سخت تنها نیست، حسسابی می چسبد :)

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۶)

تو موفق میشی:))

پاسخ:
ممنونم :)
منتظریم خبرای خوب خوب بشنویمااا، خانوم ;)
برای پ.ن2 : بـــهـــله! :D
پاسخ:
^_^
خوابو خوب اومدی...
میخوابم
منم دلم خواب خواست :(((((


+موفق باشی
پاسخ:
ممنون دخترک جانم :)
موفق باشید.
فکر کنم بعد از این جریان خیلی باید بخوابید چون چند جا تکرار شده :-)
پاسخ:
خیلی خیلی :))
مرسی 
عزیزم:)
انشالله با نمره کامل برگردیو بخوابی:))
پاسخ:
نشد...
ممنونم ولی :)
  • نیمه سیب سقراطی
  • تنها کاری که کردم این بوده که همین دیروز استاد راهنمام رو قطعی کردم و اونم منو قطعی برداشت!!!  به بقیه راه که فکر میکنم استرس میگیرم :)))
    تبریککککککککک، حالا یه نفس عمیق بلند کشدااااااااااار :)
    پاسخ:
    استرس نداشته باش بابا.... سخت ک نیس، زیادههه فقططط

    ممنون یکتا جان چقدر انرژی مثبت *_*
    برو ببینم چه می کنی... فقط حواست باشه دفاع خطی نچینی گرفتار پاسهای عمقی می شی.

    اون قانون فرض کردن گوسفند شدیدا در مورد اساتید داور جواب می ده. ۲۰ و گرفتیا!
    پاسخ:
    :)))
    اون قانون ’با زیرپیرهنی فرض کردن افراد متشخص“ هم گزینه خوبی ممکنه باشع :))
  • آدرینا عظیمی
  • امیدوارم همه چیز خیییییلی خوب پیش بره امروز و یه سرانجام خوش رقم بخوره برات. 
    واقعا هیچ چی به اندازه ی یه خواب طولانی بعد تحویل پروژه نمی چسبه، طرح نهایی و پایان نامه که دیگه جای خود ^_^
    پاسخ:
    ممنون دخترک جان، 
    الان هی داره کارهای جانبی پیش میاد مگه میذارن شیرجه بزنیم به خواب جان -_-
    انشالله که موفق باشی منم تقریبا همچین لیستی تو کلم داشتم برا بعد دفاع انشالله که با خوشحالی همشونو انجام میدی و لذت می بری! البته از یه جایی به بعد بی کاری واقعا رو مخ منه ! یعنی باید حداقل یه کلاس مدون منظمی برم تا برنامه زندگیم شکل بگیره اما درمورد کتابها و فیلمها و سریال ها ! پایتم هوار تا! یادت باشه درموردشون اینجا حتما بنویسی:)
    پاسخ:
    :)))) 
    آخجااان
    اره علافی رو مخه اما بعد آدم دستش میاد چیکار کنه کم کم

    هاهااا چلنج سریال بذاریم مثلا :دی
    ایشالا بسلامتی
    پاسخ:
    سلامت باشید :)
    بیا بگو ببینم چیکار کردی آنا؟؟
    پاسخ:
    رضایت بخش نبود دخترک جان :(
    دیگه از این به بعد
    عشقووو
    حااال


    این پاستیلو آنا :))
    پاسخ:
    وای فک کنننن 

    :)))
  • نفس نقره ای
  • موفق باشی :)
    پاسخ:
    ممنون نفس جان ^.^
  • هولدن کالفیلد
  • ایشالا مرحله جدید زندگیت خوش بگذره بهت!
    پاسخ:
    ممنانم ^_^
  • الهه سالاری
  • تبریک میگم
    موفق باشی عزیزم
    پاسخ:
    ممنون الهه جان °=°
    من نمیتونم باور کنم کسی 4فصل از بریکینگ بد رو ببینه بد بگه حالا فصل آخرشو می بینم یه وقتی -_- من کلشو میخکوب تو 9 روز دیدم :|
    پاسخ:
    روزی چن قسمت ینی :|||
    من دوتا فصل اولشو به زور دیدم، اما از یه جایی به شدت جذذاب شد یهو :دی
    مطمئنن اگه پایان نامه هه نبود ممکن بود منم همون کارو کنم ://
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">