-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

gummy bears

دوشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۳۴ ق.ظ

خب واقعا تقصیر من نبود که امروز وسط این‌همه فشار پروژه و فشارهای بیرونی دیگر، دلم به‌طور وحشتناکی پاستیل خرسی خواسته بود و نزدیک بود بخاطرش، به منت‌کشی خفتناکی تن بدهم و از داداشه بخواهم که برود و برایم بخرد.

که البته این کار را نکردم، اما یک حس گناهی من را دربر‌گرفته‌بود که اصلا چرا باید با این طول و عرض،دلم پاستیل خرسی بخواهد؟

بعد خودم را توجیه کردم که در حال حاضر که من اینجا نشسته‌ام و دارم کله‌ام را می‌خارانم، گله گله عشاق دارند به هم پاستیل و شکلات و خرس کادو می‌دهند و اصلا هم برایشان مهم نیست که ممکن است این صحنه که یک پسر لندهوری یک خرس‌صوررتی بزند زیر بغلش و توی خیابان راه برود زشت باشد مثلا.

بعد پاستیل خرسی را در اینترنت سرچ کردم و مستقیما رفتم سراغ سایتی که از معایبش نوشته بود.

بعدِ از نظر گذراندن گزینه ها و تکان دادن سر با نچ‌نچ، به این فکر کردم که چقدر خوب که قرار نیست من دچار اختلال در هضم بشوم و می توانم سالم و سلامت بروم و به زندگی‌ام ادامه بدهم.



  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۹)

پاستیل خرسی خیلی بد است..سرطان زاست اصن :دی
ولنتاین هم واسه بچه هاست :دی
پاسخ:
خیلی. ایدز زاست اصن.
اون بنده خدایی م که از پاستیل خرسی به عنوان تزئین کیک استفاده می کنه سکینه دختر اقدس خانومه :))  :-" [آیکون سوت زدن و از کادر خارج شدن]
بیا به داداشه ی منم این اختلال در هضم رو تفهیم کن اینقد پاستیل نخوره :/
تو خونه ی ما وضع برعکسه :دی این داداشمه که عشق آلوچه لواشک و پاستیله :))))

پاسخ:
بیخیال بابا.
 در اینجا قضیه ی همون گربه دستش به گوشت نمی‌رسه بود در واقع :))
  • فاطیما کیان
  • کلا دل شکسته ی دختر ها رو یا بستنی شفا میده یا پاستیل , والسلام :))
    + عاشق اون نیمکت قالبتم , مطابق احساست تغییر میکنه :)
    پاسخ:
    لواشکو بگو! 
    البته من لواشکو فقط درحد علاقه دوس دارم، اما بارها دیدم مرده رو زنده میکنه :دی
    اون نیمکته نون هم میگیره، حتی پیشنهاد شستن ظرفم داده. همچین بچه ی خوبیه ینی :))
    اول که «دل» این چیزا سرش نمی‌شه!
    دوم سن مهم نیست، مهم به «دل»ـه!
    سوم چرا همه چیزای خوشمزه، مضرن؟ :|
    چهارم کی گفته پسرا پاستیل و لواشک دوست ندارن؟ فقط مثل خانوما روو بازی نمی‌کنن و پنهونی حالشو می‌برن! :D
    پنجم هم نداره :|
    پاسخ:
    بهله متوجهم....
    بنده به نمایندگی از صنف دخترایی ک فک میکردن پسرا پاستیل و لواشک دوس ندارن از شما عذر میخوام و ممنون ک از گمراهی آشکار و ظلمانی درمون آوردید :|:| 
    :)))
    جا داره تقدیر و تشکری داشته باشیم از گوگل، که در این شرایط بغرنج، خیلی حکیمانه‌طور دلداریت داده! :)
    پاسخ:
    واقعا :))))
    اصن ما استفاده هایی از گوگل میکنیم که خود بابای گوگل! هم بلد نیس :| :))
    هیس...آرومتر بگو...ممکنه پاستیلا بفهمن ناراحت بشن:(
    پاسخ:
    ناراحت بشن.. ما که دیگه رفاقتی باهم نداریم :(
    آنا من این چند روز هرکی رو میبینم از دختر و پسر همه مجردن! دوتا سوال پیش اومده واسم؛ این همه کادو هایی که ردو بدل میشه مال کیه پس؟ دوم اینکه یعنی بین این همه مجرد دونفر پیدا نمیشن ازهم خوششون بیاد؟ چه وضعیه :|
    پاسخ:
    به نکته ی ظریفی اشاره کردی، ملت سر تا ته سال همش درحال نالیدن و شکست عخشی خوردنن، پس اینا ک ولنتاین خرس میگیرن از فضا میان؟ :/
    میگن تو برخی بسته های اون بمب ضامن دار گذاشتن. همین که باز کنی درش رو...
    بوووم منهدم میشه میره هوا.
    :-)
    پاسخ:
    :))
    یاد بچگیام افتادم ک مامبزرگه برای اینکع سراغ یسری چیزا نرم میگفت به هرچی بی اجازه دست بزنی دستت جوش جوشی میشه عروس هم بشی خوب نمیشه حتی. چقدر کابوس عروس شدن با دست جوش جوشی رو دیدم :|||
    قربونت برم من یه مشما پاستیل دارم که نمیخورم ینی دوست ندارم خریدم هدیه بدم کاش زودتر فهمیده بودم :(
    پاسخ:
    پاااستیل دوس نداری ینی؟ 
    میشه؟ داریم؟

    مرسی از مهربونیت عزیزکم :)
    :-))
    اصلا هم خوب نیست،
    منم چند ماه پیش میخواستم یه بنز ۵۰۰ میلیونی بخرم، رفتم سرچ کردم، دیدم توی سرعت بالا سان روفش باز نمیشه، پشیمون شدم. بدرد نمیخوره :-) 
    پاسخ:
    واقعا.
    پیف پیف اه اه.
    ملت چجوری دلشون میاد پولشونو بدن پای این چیزا :|:|
    :))
    من دلم پاستیل خرسی میخواد :'(
    پاسخ:
    نه نه ضرر داره :||
    ما  فرزندان کوروش منتظر 5 اسفند سپندارمزگان مقدس ( روز عشق ایرانی) هستیم .. من باید مثل مستر بین یه خرس برا خودم بخرم تنها نباشم
    پاسخ:
    عجق مذگان :|| :)))

    وای من عاشق وقتایی م که مستربین از دست خرسه حرص میخوره. آآه تدی :)))
    من هر وقت می رم شهروند خرید و موقع پرداخت صورت حساب ؛ اون پاستیل های بغل صندوق هارو می بینم و دلم می خواد ؛ هی می گم ول کن بابا می خوری چاق می شی ...

    عکس خیلی خوب بود ((: .
    پاسخ:
    وای منم :| آدامسا و پاستیلا و مارشمالو ها :(((

    :)) پاستیل پارتی ه ^_^
  • • عالمه •
  • پاستیل دوست دارم اما لواشک را عاشقم! یعنی جونمو میدم براش! D:
    پاسخ:
    لواشک خوردنش تو جمع حال می ده :دی
    همه در تلاشن از همدیگه کش برن هی :))
  • هولدن کالفیلد
  • مترسکه خیلی راست میگه دِه منوس!
    :))
    من عجق لواشکم! :دی
    یعنی یکی نیست تو را یاری کند بهت پاستیل دهد همی؟ :| :دی
    پاسخ:
    ده منوس ینی کم :| :|

    خیر خیر -_-
  • الهه سالاری
  • منم پاستیل خواستم بدجنس
    پاسخ:
    یوه یوه یوه  >:)
    واسه دلخوش کن کردن استدلال خوبیه:))
    یه چیزی قبلا نوشته بودم در مورد پاستیل به خاطر شباهتش با کلمه باستیل.تو آرشیو وبلاگم هست
    پاسخ:
    :)))
    خواهم خوندش مرسی ^_^
    البته آشناس, فک کنم دیده باشمش آلردی
    اینجاست:))http://royekhateesteva.blog.ir/1392/12/12/پاستیل-هایم-را-به-باستیلی-ها-می-بخشم
    پاسخ:
    آخ اره میگم اسمش اشنا بود.. خونده بودم •_-
    ممنون بازم صبا جان
    گفته بودم خواهر من اینطوری پاستیل خرسی می خورد که :
    الف:پاهاشو با چاقو می کند.
    ب: دستاشو با چاقو می کند.
    ج:دست و پاهاشو می جوید.
    د: سرش رو از تنش جدا می کرد.
    ه:بقایاش رو می خورد.
    ؟
    :|
    پاسخ:
    بعد اون بقایایی ک میخوره شامل چی میشه دقیقا؟ ://
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">