-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

You can stand under my umbrella

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۱:۳۴ ب.ظ


به نظر شما اینجا هلند است؟  یا چین؟ یا فلان؟


نخیر! اینجا یک جایی است حوالی میدان انقلاب همین تهران خودمان که برج میلاد دارد.

اسم خیابانش را پیدا نکردم, اما خیلی خیلی حس خوبی داشت رد شدن از زیر این جماعت رنگی رنگی حمایتگر :)



بعدا نوشتـــ.

آدرس کوچه چتری: کوچه مهرناز، میدون انقلاب، اول خیابون ازادی

با تشکر از دکتر میم عزیز :)



به نظر من مِرج شدن لایه های تاریخ به روایت عکسها خیلی حس عجیبی دارد. 
چند نمونه از این تکنیک با موضوع "انقلاب" اثر آقای جواد هادی را در اینجا ببینید
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۴)

  • فاطیما کیان
  • شبیه این توی یه چندتا کشور دیگه هم بود
    ولی چقدر عالی که توی ایران هم هست ^_^
    اسم خیابونش رو پیدا کردی حتما بذار دوست دارم برم اونجا :)
    پاسخ:
    فاطیما جان الان سرچ کردم دیدم اسمش کوچه مهرنازه. معروف به کوچه چتری :)
    نزدیک خود میدونه, اما دقیقا یادم نیس ک کدوم سمتش :-/
  • ارسطو عباسی
  • آخیش یک تحول!...
    پاسخ:
    کاش بازم ازین کارا بکنن تو محل های دیگه هم... حالا نه صرفا چتر, اما چیزهای خوب رنگی رنگی خوشحال کننده و حال خوب کننده :)
    چه قشنگ :)
    پاسخ:
    خیلی ^_^
    شیراز هم هست...خیلی قشنگه...البته من نرفتم هنوز..:-) 
    پاسخ:
    عکساش رو دیدم همین الان... کاش تو همه ی شهرا بذارن خیلی حس خوبی داره :)
    شنیده شده(من بی اطلاعم فقط شنیدم!) که اون محل معتادهای زیادی هم داشته با این کار عبور مرور بیشتر شده و در نتیجه طرح موفقی بوده.
    ما دو سال پیش خوشگل تر از اینو سر پل انزلیمون داشتیم! :| همونجا که گیل گل تو در دنیای تو ساعت چند است ایستاده بود خاکاردبیج!!! می خورد و ما آخر نفهمیدیم اون چی بود که می خورد.
    پاسخ:
    کلا شهرداری کارای زیادی داره تو این محل انجام میده, یکی کردن و مرتب کردن تابلو ها و تعمیر سنگفرشها و بازسازی نماها و ...
    اما این کارشون خیلی قشنگ بود. واقعا حس خوبی می داد به آدم :)

    +ینیاااااا, خوشم میاد از هییییییییییییییییچ فرصتی واسه بالیدن به شهرت نمی گذری :)) خیلی دوس دارم این اخلاقتو :) و مسلما که خوشابحالتان ;)

    +باورت می شه هنوز ندیدم فیلمو :| وقتی آهنگاشو بهم دادی گفتم همین فررردااااا می بینم :| و اون فرداهه هنوز نرسیده :|
  • شِمِلـ ــیا
  • خیلی قشنگه
    فکر کنم تو شیرازم باشه
    پاسخ:
    بلی به گفته ی دوستان, در شیراز و بندر انزلیشون! هم هست :)
    ایول، چه قشنگ ^_^
    پاسخ:
    خیلی ^_^
    زیرشم نیمکت داره واسه نشستن. انقذه هم رمانتیکه کهههه :دی
    وااااااهای این خیابونه ^_^
    منهی می خوام یه روز برم ولی هنوز وقت نکردم :|
    می رم به زودی زوووود ^_^
    پاسخ:
    خوراک عکس گرفتنه اما راه رفتن زیرش یه مزه دیگه می ده :)
    کوچه مهرناز، میدون انقلاب، اول خیابون ازادی
    پاسخ:
    ممنون, 
    بچه ها یافتیده شد! :دی
    خیلی کار قشنگ و خوبیه. .خداروشکر توی ایران هم این کارو کردن :))

    "اینحا" بسیار جالب و زیبا بود :)
    پاسخ:
    واقعا. خیلی دلم می خواد ازین گرد رنگیا م بذارن یجایی.
    البته اونا دیگه کاملا چینی ه اما خیلی حس خوبی داره :)
    وای وای در دنیای تو ساعت چند است رو بذارید چند بار چند بار ببینیدوااای عالیه :))))
    من این چترا رو دیدم کلا نسبت به همه چی ذوق زده شدم :))))
    پاسخ:
    فک کنم تقریبا همه, ینی همههههه ی دوستام این فیلمو پیشنهاد کردن و واقعا من نمی دونم چرا هنوز ندیدمش :|:|:|

    :))) چَرت ها :|
    چَرت؟! :|
    چتر!! :)))
    D:
    پاسخ:
    :)))
    خیلی حس خوبی به آدم میده چیزهای رنگی.
    اون عکس ها رو هم دیدم.
    پاسخ:
    خیلی... :)
    منم هنوز نتونستم اینجا بدون من رو ببینم!
    این کوچه خیلی قشنگه و از قضا خیلی هم دست یافتنی!
    پاسخ:
    نمی دونم چرا گاهی وقتا اینجوری می شه :| :|
    البته بعضی وقتا ک از یه فیلم خیییییییییلی تعریف می کنن آدم می ترسه ببینه و فیلمه اونقدر خوب نباشه و در نتیجه نسبت بهش حس بدی پیدا کنه :-/
    البته تئوری درستی نیس ولی خب..
    جون میده برا خواستگاری:-"
    پاسخ:
    ها ها آرههه ازین خواستگاری خارجکیا که طرف جلو پای آدم زانو می زنه حلقه تارف می کنه :دی
    آره ...خیعلی خوبه ^_^ .
    خیعلی خوبه که داره تو تهران و ایران چیزای خوب رواج پیدا می کنه .
    پاسخ:
    واقعا. ما به چیزای خوب نیاز داریم. 
    ما به چیزای رنگی رنگی تو این شهر زشت و پر دود نیاز داریم :(
    اینجا عالیه :-)
    پاسخ:
    خیلی :)
  • هولدن کالفیلد
  • ا من اینو دیدم!
    چهارشنبه دوستم تو کافه نشونم داد! :دی
    پاسخ:
    چقدددر جالب :دی
  • نفس نقره ای
  • چه ناااازه ^_^
    پاسخ:
    می بینی چ خوبه؟ ^_^
    یزدی بودن :/
    پاسخ:
    هوم؟ 
    کی؟؟
    اوم باید اعتراف کنم به همه دوستات که برات کامنت میذارن و باهات دوستن و اینا حسودی م شد :آیکون ِ سرگردان بین :| و -_- و :* و :( و غیره
    پاسخ:
    اعتراف میکنم الان دارم از ذوووقمرگی میمییرممم
    واااای ببین کی اینجااااااااااااااس *_*   :*******
    چقدر عالی ، باید گاهی مسیرم از اونجا رد شه :)
    پاسخ:
    بلی باید مسیرمون از ازینجا بگذرونیم گاهی ^_^
    ^_^
    حسادتم کمتر شد :دی :**
    پاسخ:
    شما عزیز دلی شدییییید بانو ^_^
    دوست دارم ببینم اینجا رو :)
    پاسخ:
    ایشالا :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">