-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

از این "به عبارتی|به اصطلاح" روزها

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۲۵ ب.ظ

1.امروز بعد از نزدیک یک هفته یادم افتاد که گوشی جدیدم هنوز با صدای رینگتون دیفالت زنگ می خورد.

فکرش را بکنید.

هنوز قاب و محافظ صفحه هم ندارد, و هر بار که به چشمم می خورد شرمنده می شوم.

حس مادری را پیدا می کنم که چند روزی از به دنیا آمدن بچه اش می گذرد اما وقت نمی کند برایش لباس بخرد و بچه با همان پارچه ی دیفالتی که بعد از به دنیا آمدنش دور او پیچیده اند اموراتش را می گذراند.


2. می دانید, بیشتر وقتها آدم برای انجام یک کار, همیشه یک چیزی را ندارد.

مثلا وقت دارد و پول ندارد. 

پول دارد و وقت ندارد.

پول و وقت دارد, اجازه ندارد.

پول و وقت و اجازه دارد, جرات ندارد.

پول و وقت و اجازه و جرات دارد, انگیزه ندارد.

و .....


3. دو عدد آپکامینگ ایونت مهم در راهند و من به دلیل پاره ای از موارد بالا, فقط باید یکی را انتخاب کنم:

   o. تئاتر اتاق ورونیکانوشته آیرا لوین و به کارگردانی آقاااا رضا ثروتی 

   o. کنسرت خانومانه ی گروه ستاره ی قطبی با حضور باااااانو پری زنگنه

 

و هرکدامشان را که از دست بدهم در آینده به شدت حسرت می خورم.

هلپ می :(( انتخاب ساکس :|

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۶)

1) هرگز واسه گوشی هیچ محافظی نمیخرم. سابقه نداشته گوشیم بلایی سرش بیاد.
2) موافقم.
3) چشم ها رو بسته و انگشت بذار روی یکیشون.
پاسخ:
خش میوفته صفحه ش خب :-/
مخصوصا اگه آدم ناخنش هم بلند باشه. حتی یکم 
با مورد دوم به شدت موافقم :(
پاسخ:
دیدی؟ :(
  • هولدن کالفیلد
  • نگاه کن ببین هر کدوم چند روز اجرا داره، تئاتر احتمالا طولانی تره، برو کنسرت و سعی کن یه فرضت خالی برای دومی پیدا کنی!
    پاسخ:
    حدود دو هفته بینشون فاصله س, ولی خب :=/
  • علی موسوی
  • برو کنسرت به نظرم ... سلیقه ایه این چیزا کلا /ولی  موسیقی زنده ی خوب از  زمین تا آسمون با ضبط شدش فرق فوکوله .. من به تازگی  کنسرت حسام الدیم سراج رو رفتم و اصلا سراج یه معنای دیگه برام گرفت ...ما مجبوریم وگرنه ظلم بزرگیه موسیقی رو با اسپیکر و هدفون گوش کردن 
    پاسخ:
    کنسرت تالار وحدت اونم...
    1 - بی چاره گوشی ، تازه پوشکشم عوض نکردی {همون رینگتون ://}
    2 - ما همیشه پول نداریم :/
    3- تو این یک مورد وقتم ندارم :/
    هی وای من
    پاسخ:
    پوشک :))))

    اون وقتی که پول خواهیم داشت دیگه انرژِی نداریم :-/
  • خارج ازچارچوب
  • تجربه می‌گه رفتن به یه کنسرت خوب که ممکنه دیگه هیچ وقت برگزار نشه از یه تاتر خوب که ممکنه بازم برگزار بشه بهتره!
    پاسخ:
    متنبه شدم اصن! مرسی
    احتمالا همین کارو کنم..
  • پری بانو
  • کنسرت کنسررررررررررت :))))))
    مهم تره :(((((
    منم ببر

    پاسخ:
    بیا ^_^
    23 دی ساعت 3 تالار وحدت. 
  • مترسک ‌‌
  • اون وقت من اول کاور می‌خرم و بعدش که گوشی رو خریدم انداختم توش، در دم می‌برم بدم روش یه دونه محافظ گلس بچسبونه؛ بیش‌تر از چشمم از وسایلم مراقبت می‌کنم :))
    پاسخ:
    خوشبحالت :-/
    بیا برای گوشی منم پدری کن اگه به من باشه تا یه سال وضعش همینه :| 
  • فاطمه دریایی
  • آیکون آدمی که نه پول داره نه وقت داره! :|
    کنسرت
    +سلام :)
    پاسخ:
    سلام :)

    احتمالا
    منم :))

  • نفس نقره ای
  • منم انگار بچم با لباسش قیمه خورده دور دهنش نارنجی شده :| ماست و نوشابه هم ریخته رو لباسش :||
    پاسخ:
    چقدر اینی ک توصیف کردی شبیه کیبرد من بود :| :| :))))
    مورد آخر خیلی جالب بود، همه چی هست، انگیزه نیس :)))) 

    منم تئاتر میخوام :((  چقد گرونه !! تئاترای دیگه ش  ارزونترن. حیف که فردا کلاس آواز دارم، وگرنه خیلی وقته میخوام تئاتر ببینم. 

    اون کنسرت رو هم که به دلیل پسر بودن نمیتونم برم. :)))) 
    پاسخ:
    تئاترای دیگه ش مزخرفن
    تا این سند و سال نه تیاتر رفتم نه کنسرت. هیچ درکی از این دوتا ندارم. ولش کن هیشکدومو نرو  حال داریاااا :دی
    پاسخ:
    راس می گی اصن نرم. بهههترین کار :))
    تو عالی ای :)))
    در حد و انداره انتخاب نیستیم متاسفانه، چه رسد به انتخاب موفق!
    پاسخ:
    نفرمایید جناب :)
  • دکتر سین
  • ۱. بیچاره فرزندان آینده‌ت! :|
    ۲. منم مث بقیه! موافقم!
    ۳. بعضی موقع‌ها حق انتخاب با شما نیست، بلکه با جیب شماست! :))
    پول هر کودومو داری برو! :)
    پاسخ:
    واقعا :| الان خیلی خوشحالم که بچه ی واقعی نیس. وگرنه خدا خودش می دونست.. :-/

    اونم هست :)) دارم تلاش می کنم مدیریت کنم :))
  • لیدا خانوم
  • کنسرت!
    پاسخ:
    متچکر!
  • مــــــــ. یــ.مــ
  • :-)
    تابلوئه کنسرت بهتره‌
    :-/
    پس من زن تناردیه ام 
    :-|
    قاب گوشیمو تنش نمیکنم 
    همیشه هم صفحه اش کثیفه:-)))
    پاسخ:
    حتمن نصفه شبا هم میفرستیش تو جنگل بره آب بیاره :| وای بر تو :|
    :| :))))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">