-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

A Beautiful Mess

پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۰ ب.ظ

گاهی به شدت از دستشان کلافه می شوم...

لباسها را می گویم,

که همیشه حداقل یک تکه شان دور و بر آدم است و وقتی لازمشان داری هیچوقت همکاری نمی کنند. هرکدامشان را که می پوشی داد می زند نه! من نه! من با بقیه ست نمی شوم. من اصلا به تو نمی آیم! یک لباس دیگر امتحان کن.

و اینگونه است که آدم را ساعتها آویزان و عصبانی چشم به کمد می گذارند.

بلی. دوستان تنها کاری که می کنند این است که فضا را شلوغ می کنند و کمد ها را پر. و هرچند وقت یک بار برای مرتب شدنشان وقتت را می گیرند. هااا یک کار دیگر هم می کنند. هرجایی که با آنها می روی مثل آهنربا شروع می کنند به جذب کردن خاطرات, و اینطوری خودشان را پیش آدم عزیز می کنند.

شیوه ی خودشیرینی شان واقعا زشت است و من دقیقا به همین دلیل بعضی از لباسهایم را هیچوقت نمی بخشم.


زمان بچگی  را یادتان است؟ کارتونهایی نشانمان دادند که درشان آدمها صدها سال یک لباس تنشان بود و بزرگ هم نمی شدند. اگر هم بزرگ می شدند لباسشان هم به همان اندازه بزرگ می شد.

البته در کارتونها هم بچه پولدارها قضیه شان فرق می کرد. آنهایی که قهرمان داستانشان یک پرنسسی چیزی بود, یک یا چند دور دور خودش می چرخید و لباسش عوض می شد و ما هم فکر کردیم همیشه از همین خبرهاست. به مادرمان غر می زدیم که چرا ما از این چیزهایی که باعث می شود خود به خود لباس آدم عوض بشود نداریم.

نمی دانم آن زمان ها چندبار فقط بخاطر همین قضیه یواشکی گریه کردم.

دلم می خواست هیچوقت کمد لباس و لباس تکراری نداشتم و به جای آن, هروقت اراده می کنم یک پیراهن دامن پفی پرنسسی از نا کجا آباد روی تنم ظاهر بشود.

البته کمد لباس یک ویژگی خوبی هم داشت. نرم بود و می شد گاهی درش خوابید. درست مثل کمد رختخوابها که عشقم این بود گاهی بروم آن بالا بخوابم. و نصف خاطرات من و دخترخاله روی همان رختخوابهایی که پای عروسک هایمان را در شیارشان فرو می کردیم که صاف بایستند ساخته شده.


در حال حاضر من جلوی کوهی از لباس, شاید به ارتفاع همان رختخوابها نشسته ام که باید همه شان را اتو کنم, و به آن آدم احمقی که برای اولین بار اتو و اهمیت صاف بودن لباسها را بین مردم باب کرد لعنت می فرستم ..



جا دارد در اینجا یاد کنم از خواننده ای با استیج نیم "How to Dress Well"
مردک این هم اسم است برای خودت انتخاب کردی؟؟
خارج از شوخی, اگر از سبک امبینت خوشتان می آید آهنگهایش بد نیستند. امتحان کنید
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۳)

  • امیررضا ...
  • اسم قشنگی گذاشتید برای پست !
    فکر میکنم این مشکل بیشتر مختص دخترها باشه تا پسرها !
    پاسخ:
    بلی آقایون علاوه بر اینکه خیلی مشکل ست کردن لباس ندارن,
    مشکل شستن و اتو کردنشون رو هم "معمولا" ندارن :)
  • مترسک ‌‌
  • البته این معضل «وای حالا چی بپوشم» انحصاراً دست خانوماست و ما آقایون هیچ‌گونه ادعایی در این باب نداریم :D
    پاسخ:
    حالا شاید به زبونش نیارید ولی دیگه الابختکی م که لباس نمی پوشید :دی
    یعنی این لباس پف پفیه تا ناکجا آباد چه ها که با ما نکرد!
    پاسخ:
    [گریه حضار]
  • هولدن کالفیلد
  • من روی سِت بودن، اتو خورده بودن، تمیز بودن، خوشبو بودن لباسهام و خوش پوشی خودم شدیدا وسواس دارم! در حدی که موقع لباس خریدن، توی ذهنم یه دور با همه شلوار ها یا تی شرت هام میپوشمش که ببینم بخرم یا نه :|
    پاسخ:
    منم خیلی رو این قضایا وسواس دارم و گاهی اوقات به مرز کوبیدن کله به دیوار می رسم :| مثه وقتایی ک شدیدا دیرم شدا و لباسام چرووکه. و باااید اتوشون کنم :|

    +بفرما جناب مترسک شاهد از غیب رسید :دییی
    پست جالب و خواندنی‌ای بود و عنوان ت هم خیلی قشنگه 

    استیج نِیم اون یارو با زاویه پی ششم رادیان تو حلقم :))))
    پاسخ:
    ممنون :)

    :)))
    من اگه پول میداشتم هفته ای چند دست لباس میخریدم. حیف.
    خانم در لباس پوشیدن و لباس داشتن گوی سبقت رو از ما دزدیدن.
    پاسخ:
    :))) خدا نگه داره خانم رو برای شما و شما رو برای ایشون :)
    اتو :|
    موافقم ...
    پاسخ:
    :| 
    واقعا چرا :)))
  • هولدن کالفیلد
  • همه که مثل من و تو برد پیت نیستن!
    پاسخ:
    اگر منظورت من و تو بود که من خیلی علاقه ای به برد پیت بودن ندارم.
    برو خودت تهنا تهنا برد پیت باش :))
    موافقم - کدوم لعنتیی اتو کشیده بودن رو مد کرد !!!!!
    یه مدت داشت خوب میشد - مد های چروک
    اما انگار دیگه خبری ازش نیست
    هی وای من
    پاسخ:
    خیلی مرگه :(
    بعد من یه ذره لباسم چروک باشه خجالت می کشم برم بیرون :|
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :||من فک کنم کلا دختر نیستم:/
    اصلا هیچی به هیچی:(
    ست رو هم کلا خدادای نمیدونم چیه:))
    پاسخ:
    لباس پفی؟ پرنسسی؟
    هیچی به هیچی؟
    فک کنم من هم خیلی در قید نیستم. البته چون من چادر می پوشم یک سری از لباس هام کلا چروک میشن مثه روسری و اینا و یک سری دیگه چروک بودنشون معلوم نیس!
    هی میگن حجاب محدودیته.. بابا حجاب مصونیته! 😂😂😂
    پاسخ:
    :)))) دقیقا منم وقتایی ک چادر می پوشم گاهی اوقات یه سری چیزا رو زیر سیبیلی رد می کنم :))
    مثلا چروکی پشت مانتو و اینا
  • هولدن کالفیلد
  • اینجا برد پیت استعاره از خوشتیپه :|
    ادبیات چند شدی دبیرستان؟ :|
    پاسخ:
    شما تو دبیرستانتون داستان برد پیت داشتید؟ عکسشم بود؟ 

    حالا هیییییییی میگن ما نسل سوخده ایم :|
  • هولدن کالفیلد
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    ای وای ****** ********* **
    *** *** ** ****** **** ****** ****** ** ** ** **
    **** ***** ****** **

    و این بود پیام اخلاقی پست، نظرات رو ببند برو پست بعدی :))
    پاسخ:
    واقعا شرمنده.. حس کردم ممکنه یه سریا ناراحت شن...
    اگر خودم جزو اون دسته بودم می شدم چون :(
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :|کت دامن دارم دامنش نیلوفریه خلاف سنگینمه
    پاسخ:
    عزیزمی :))
    راستی به نظرم اون یارو باهوش بوده، چون عبارت how to dress well یکی از عباراتایی هست که آمار جستجوش بالاس، و این یه جور تبلیغات رایگان واسه اون یارو هست، و باعث میشه اونایی که نمیشناسنش، حتی شده یه بار ببیننش لابلای جستجوها. 

    یه گروه دیگه هم بود که اتفاقا من وقتی داشتم یه تحقیق واسه کنفرانس کلاسی انجام میدادم پیداش کردم، داشتم راجع به « اصل انتخاب » توی ریاضی سرچ می‌کردم که فهمیدم یه گروه راک با نام Axiom of choice وجود داره !! 

    میگم بد ایده ای هم نیستا :)))  واسه اسم کتاب یا اسم گروه موسیقی یا هر چیز دیگه ای که بخوای سریع مشهور بشه خخخخخ 
    پاسخ:
    Axiom of choice یه گروه ایرانی بوده من آهنگاشونو خییلی دوس دارم. سبکشون عاالیه.
    بعد مامک خادم که لید سینگر گروه بود ازشون جدا شد و دیگه آلبوم ندادن :(
    :/ نیلوفری یعنی چه رنگی؟!
    پاسخ:
    لاجوردی

    چرخ نیلوفری نشنیدید می گن؟
    الان داشتم نوشته مگهان رو میخوندم اونم از لباس نوشته بود
    جالبه ..
    پاسخ:
    عه راس می گی :))
    انتخاب لباس فقط وقتی که عجله دارم، سخته...!
    پاسخ:
    واسه من کلا معضله :))
    :)
    من زیاد خودمو درگیر نمیکنم:) البته گاهی که مکان مهم میشه چرا... یهکمی :)
    پاسخ:
    درستشم همینه :)
  • شیمیست خط خطی
  • هعی که سخن از زبان ما میگویی :)
    البته مدتیه دیگه محل چندانی به اتو نمیدم خودشون صاف میشن :) چون کتون قبل و بعد اتو تفاوت چندانی نمیکنه!
    پاسخ:
    اره خب ولی... چمیدونم والا :-/
    ما فقرا که على وار زندگى میکنیم، دوتا لباس کهنه، یکى به تن، یکى روى بند :-) 
    تازه خدا رو شکر،
    قبلا فقط یکى بود. بعد از شستن، باید مدتى، لخت در اندرونى ول میچرخیدیم تا خشک بشه :-) 
    پاسخ:
    :)))))) نههه
    خوبیه لباسهای دخترونه ب اینه ک بعضی‌هاشون مدلشون چروکه! بی حوصله باشی، همونو می‌پوشی :)

    پاسخ:
    من ازین مدلا کلا ندارم :)))
    اوه چرا! یه شال دارم که وقتی خریدم چروک بود ولی من همیشه اتوش می کنم =))))
    خوبیِ لباس های دخترونه اینه ک بعضیاشون مدلشون چروکه :)
    + لباس پفی و پرنسسی کلا از رده لباسهای من خارجه :| فقط اسپرت :|
    پاسخ:
    خب مسلما ما دیگه تو این سن لباس پف پفی پرنسسی نمی پوشیم! اون واسه فانتزی های دوران بچگی بود :-/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">