-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

نکاتی من باب چیزهایی

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۱۵ ب.ظ

1. اگر شما هم وقتی برنامه فتوشاپ تان باز است, دکمه ی ESC کیبردتان کلا استعفا می دهد: shift و Esc را با هم نگه دارید.


2. وقتی در شرف گفتن دروغ به یک غریبه هستید, یک لحظه به این فکر کنید که ممکن است یک وقتی, یک جایی دوباره کارتان گیر همان آدم بیوفتد... و می دانید, خیلی زشت میشود.


3. همسبلاگی (همسایه ی وبلاگی!) مان آقای Manic Man  یک بازی شادی سرگرمی فقط هزار.. _اهم ببخشید_ یک بازی وبلاگی راه اندازی نموده که قرار است ما برویم در خلوت خود آکبند عزیزمان را افتتاح نموده و فسفر بسوزانیم جهت طراحی لگو برای وبلاگ عزیزترمان.

همین دیگر.

شما هم بروید روی لگویتان فکر کنید و یک چیزی درست کنید بیاورید دور هم باشیم.

و به قول یکی از اساتید* کمی بخندیم.

برای اطلاع از جزئیات هم به خود اوشونِ لینک شده مراجعه بفرمایید.



*این جناب استاد از آن دسته آدمهایی بود که می شد در کلاسش به کار دیگران خندید. البته نه به جهت تمسخر, ایشان اعتقاد داشتند که ما همه مثل هم هستیم و همانطور که اشتباه فلانی خنده دار است اشتباه من هم می تواند خنده دار باشد, و اگر این جلسه مورد خنده داری پیدا نشد جلسه ی بعد حتما پیدا می شود. پس هیچوقت حق ندارم خودم را از کسی برتر بدانم و خنده ام و خنده مان از روی تمسخر باشد. و صرفا باید به خود "اشتباه" بخندیم.
ما به آن اشتباهات می خندیدیم و بعد در ذهن همه مان حک می شد که تکرارش نکنیم.... روش غریبی بود.
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۷)

ما گه لوگو داریم چه کنیم ؟
پاسخ:
نمیدونم والا :-/
فک کنم بیشتر به جهت اینه ک اونایی ک ندارن دار بشن :دی
  • هولدن کالفیلد
  • من فقط در حد کار با paint بلدم پس پیشاپیش و پساپس انصراف میدم :|
    پاسخ:
    مهم نیس, دستی بکش اصلا

    بعد اگه خواستی با ایلوستریتور درستش میکنم واست
  • مترسک ‌‌
  • مورد دوم رو اخیراً قربونیش بودم، یعنی بهم دروغ گفته شده، چند سری خواسته بریم بیرون و چون حوصله‌شو نداشتم یه جوری پیچوندمش :|
    پاسخ:
    منظورم ازون دروغا نیس,
    مثلا طرف اومده می گه شوهرم منو می زنه و فلان می کنه بعد دفعه ی بعد گفته من اصن شوهر ندارم |
  • هولدن کالفیلد
  • رفتم خوندم شرایطش رو قبلا! تو اصلا میدونی من dyspaintia دارم؟ :|
    پاسخ:
    خب بابا :|
    منم لوگو دارم خیلی هم دوستش دارم به اسم وبلاگم هم میخوره.

    پاسخ:
    بلی :)

    ممنون بایت نظر زیباتو و اینکه باهاتون موافقم
    در باب ادرس روی تصویر بایذ بگم ب علت کپی نمیتوام تصویر خام بذارم
    چون منابع سروری خرج شده
    و این مار ممناعت میکند از کپی راحت
    ممنون بابت نظر
    پاسخ:
    راستش متوجه حرفتون نشدم :-/
  • هولدن کالفیلد
  • تو اصلا میدونی دیسپِنتیا چیه؟ :|
    یه اختلال یادگیری من درآوردیه به معنی اختلال در نقاشی :| تنها نمونه زنده اش توی دنیا من هستم :|
    پاسخ:
    بلی متوجه شدم :))
    سلام العلیکم و بابت مورد سوم گود لاک. ;)
    پاسخ:
    تنکیلو :)
    الان اینی که من دارم لوگو حساب میشه یا برم یه چیزی طراحی کنم؟  البته هیچ ایده خاصی هم ندارم الان، کلا ذهنم تعطیله بس که خسته م. 
    پاسخ:
    الان که هیچی. کلا ایه
    جا پست گذاشتن جمع کن بیا شمال پلان بکشیم ...لگو لگو ایش:))))
    دوستدارما:* :* 

    بعدش قول میدم ببرمت ابشار دره:D ینی اینجا
    http://anobanini.ir/fa/iran/golestan/Ali-abad/763-آبشارهای-شیرآباد-(دره-شیر-آباد).html
    پاسخ:
    نگران نباش خیلی م بیکار نیستم :))

    +چقددددر خوشگله اینجا!
    علی آباده؟
  • فانتالیزا هویجوریان
  • لوگوی منم که هویجه احتیاجی به طراحی نداره خدایا شکرت و منم که گشاد نیستم:)))))
    پاسخ:
    :))))) عالی ای تو
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :))شما ماهری لگوسازی :)))

    پاسخ:
    نبابا من کجا :))
    :))))
    اخیش خیالم راحت شد:)))



    یس یس علی آباده ولی علی آباد کتول هست اون علی آباد پایتخت مازندرانه :)) این گلستانه.

    ما یه همچین چیزایی داریم تو استانمون که هنوز خداروشکر خیلی ها نمیشناسند و مثل دریای بابلسر و مثل گیلان نیست که اینقدر معروف باشه و بیان کثیفش کنند!
    کلن خوشبختانه گلستان خیلی معروف نیست درمقابل مازندران و گیلان!
    پاسخ:
    بلی میدونم عمه ی بابام اونجا فوت شده.. :(

    چندبار سر راه مشهد اونجا رفتیم.. بسیار زیباست
  • مترسک ‌‌
  • آخه اینی هم که گفتی بازم اخیراً به پستم خورده :|
    پاسخ:
    به شما تجربه داری کلا :دی
  • فانتالیزا هویجوریان
  • :*
    پاسخ:
    :* بک
    ووهه تو چقدر نرم افزار های گرافیکی بلدی!!
    غیر از فوتوشاپ و ایلاستریتور چیا کار می کنی؟
    :مرید چارزانو روبروی مرشد
    :دی
    پاسخ:
    یه چیایی بلدم!
    اصن نمی دونی که!

    یاد دوران راهنمایی افتادم که یکی از بچه ها میومد می گف بچه ها من بلدم روح ظاهر کنم و بقیه میرفتن پشت ساختمون دورش جمع می شدن جهت احظار روح!! :))
    اینبار که مشهدخواستی بری، درخدمتیم دوست خوب من :)


    پاسخ:
    ممنون از مهربونیت دخترک :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">