-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

یک سکانس | It May Hurt

يكشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ق.ظ

صحنه ای از فیلم دختری با گوشواره مروارید, که ورمر گوش گرت را سوراخ می کند تا گوشواره ی مروارید را به آن بیاویزد.

سوراخ کردن گوش درد دارد اما گرت حواسش جای دیگریست... دختری از طبقه ی او... با گوش سوراخ....



Girl with a Pearl Earring (2003)

Directed By:  Peter Webber

Based on a Novel By:Tracy Chevalier



 ♫ Alexandre Desplat — Griet's Theme (Girl with a Pearl Earring OST)

  • آنای خیابان وانیلا

سکانس

نظرات (۱۱)

من کتابشو خوندم :)
پاسخ:
منم دارم کتابشو... از یکی از عزیزترین دوستام هدیه گرفتم :)

فیلمشم خییلی خوبه, مخصوصا از نظر هنری. کنتراستای خیلی قوی ای داره
من تنبل با دیدن این پست فقط تصمیم گرفتم فیلمشو حتمی ببینم:)
پاسخ:
فیلم قشنگیه :)
ژرفا احساس کردم میتونم جاش باشم ، نمیدونم بودم شاید:-(
پاسخ:
جای قطره ی اشک؟
تحریک شدم که برم فیلمش رو ببینم...
راستی خیلی از آشنایی با وبت خوشحالم و یکی از دنبال کنندگانتون خواهم بود!
نوشته های ساده اما دوست داشتنی و جذابی دارید!
پاسخ:
ممنونم لطف دارید ^_^
نه به جای گرت!
پاسخ:
من گرت تو کتاب رو خییلی بیشتر دوست داشتم.
انقدر معصوم و مظلوم بود که آدم دلش می خواست بغلش کنه.

گرت تو فیلم هم.. بد نبود, اما بنظرم اگر از یه بازیگر شناخته نشده استفاده می کردن بهتر بود
  • کلنگ همساده پسر
  • گرت حواسش پی بدبختی و هزار کوفت و زهرمار خرج و مخارج بچه است. نان گران، آب گران، مرغ و گوشت که کلا مال از ما بهتران! و دیگر هیچ!
    جدا از شوخی: وقت کردم باید ببینم.
    گرت بیشتر به قیافه اش می خورد فیلیسیتی باشد! نه؟!! انگار من نمی توانم یک بار هم جدی باشم!
    پاسخ:
    واقعا حواسش به این بود که اگر مادرش و نامزدش بفهمن چقدر بد می شه براش/

    فلیسیتی کیه؟ :-/
  • کلنگ همساده پسر
  • خواهر فلیپس است دیگر در قصه های جزیره!
    پاسخ:
    هااااااا :))
    فک کنم تا الان مادر بزرگی واسه خودش شده باشع ایشون :دی
    از این صحنه ها و پست های مفید و مختصر خوشمان می آید !
    پاسخ:
    ^_^
    من نمیدونم چرا این اسکارلت جوهانسن هیجوره تو کتم نمیره. اصلا تا میبینم این تو یه فیلمی بازی کرده, هرچقدر هم فیلمه خوب باشه, یه جوری میشم.
    مثلا با فیلمه "her" خیلی حال کردم.بعد که فهمیدم صدای زنه این بوده نظرم عوض شد. :/
    پاسخ:
    من اصلا با فیلم her حال نکردم.
    یه واقعیتی توش بود انگار دیر یا زود همچین اتفاقی قراره واسه دنیا بیوفته و این وحشتناکه
  • امیررضا ...
  • :)
    لطفا از این سکانسا بیشتر بذار .ترجیحا با دیالوگ.
    دیالوگ بازی یه دنیایی داره
    البته مثل این بی دیالوگ هم خیلی حالبه...
    پاسخ:
    همه جوره می ذارم ک :)

    *به دسته بندی "فیلم" مراجعه بفرمایید :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">