-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

و کلید، که راه گم شدن را خوب بلد است...

جمعه, ۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۵۴ ق.ظ

1. یک اخلاق مزخرفی جدیدا در من یافت شده بدین صورت که وقتی حس می کنم دارم به خانه نزدیک می شوم, به سرعت خودم را پرت می کنم داخل نزدیکترین سوپر مارکت و بعد از خرید انواع و اقسام بیسکویت, با قیافه ای شبیه علامت سوال دوباره به مسیرم ادامه می دهم.


2. هرچه بیشتر می گذرد بیشتر به بی استعدادی خودم را در زمینه ی باز کردن انواع و اقسام بسته بندی ها, اعم از بسته های پلاستیکی, ظرف ها و بطری های شیشه ای و پلاستیکی, و حتی در پاره ای از موارد ظرف ماست! پی می برم و این خیلی آبروریزی است.


3. به قدری وقت ندار و پر استرسم که دیگر دارم به فاز بیخیالی نزدیک می شوم.

مثلا همین الان محض رفع خستگی چشم, سری به فولدر ممنوعه زدم و با خودم فکر کردم که هیچ اتفاقی نمی افتد اگر من لابی سریف اینداستریز را خیلی شیک به جای لابی خودم جا بزنم... هرچقدر حساب می کنم وقت برای طراحی لابی ندارم و اینکه کی می فهمد اصلا...

فقط باید افاضات دیوید سریف و علائم مربوط به بازی را به طور کامل پاکسازی کنم, یک سری حروف فارسی را جایگزین نوشته ها و عکسها کنم...

 




و از همه مهمتر,

بروم دعا کنم که شخص مذکور یک وقت گیمر از آب در نیاید....

... (تصویر مربوط به بازی deus ex mankind devided  می باشد)

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۰)

مورد سه خیلی جالب بود. بعید میدونم شخص مورد نظر گیمر از آب دربیاد. نگران نباش، چارتا اسلیمی و بته جقه بزن تنگش درست میشه، روح ایرانی میده به کار :)))) 
پاسخ:
بته جقه :)))))

فکر خوبیه هاااااا :دی
  • مترسک ‌‌
  • شما برو دعا کن شخصی به شخص مذکور لوت نده که توی شخص شخیص مذکور رفتی از لابی یه بازی که عکس مذکورش توی پست مذکورت جا خوش کرده برای ارائه به اون شخص مذکور استفاده شخصیتی کردی، مذکور جان!
    پاسخ:
    و مذکوراً مذکورا :-/
    خیلی خوبه مهندس. همین لابیو استفاده کن... من که پیر شدم ! د:
    پاسخ:
    :))))))))))))))))
    واسه پایان نامه نمی خوام ک. اون هنوز به این مرحله نرسیده :دی
    ایده ی وسوسه کننده ایِ!
    پاسخ:
    بلی... یوهاهاهااا
    به قول معروف همیشگی اگه انقد شانست مزخرفه که طرف گیمر از آب در بیاد همون بهتر که توی دردسر بی افتی! :دی

    راه حل مشکل اخلاق مزخرف شما بدین صورت است: موقع برگشتن پول و کارت و تمام وسایلی که به شما قدرت خرید می دهد را درون یک کیسه قرار داده فرو کنید توی کفشتان . اونوخ دیگه اگه بخوای چیزی بخری آبروت می ره باید وسط خیابون وایسی کفشتو از پات بیاری بیرون پول از جورابت در بیاری که این خود یک رسوایی بوده و بدین ترتیب دیگه هوس نمی کنی خرید بکنی
    پاسخ:
    وای عااالی بود :))))))))))))))))
    فک کن بری مغازه مثه قدیم از تو کفشت یا مکانهای دیگه! پول دربیاری :))
  • فانتالیزا هویجوریان
  • بابا کی به کیه؟
    کیه که به کارای اورجینال ارزش بده ارج بنهه؟
    بزن بره :)))))))))))
    پاسخ:
    والا.
    حالا همینم ببرم یارو بهش ایراد می گیره :))
    1 - هاها - آدما وقتی زیاد فکر میکنن یا تنهان ، یا پر استرس هستن و یا می ترستن دست به خوردن تنقلات میشن !!! احتمالا در یکی از حالات موصوف قرار دارید ، به گوش باشید.

    2 - والا من اینطور فکر نمیکنم ، گاها بسته بندی ها رمز آلود شده و سرنخ بازکردن رو از کاربر پنهان میکنن ، برای همینه که تو باز کردنشون مشکل پیش میآد منم گاهی همین درد مشترک رو دارم

    3 - اگر او هم گیمر نباشد ، حتما کسی پیدا میشود که باشد :-)
    پاسخ:
    واقعیتش اینه که خیلی وقت ناهار و شام ندارم و انقدر بیسکوئیت می خورم که سیر شم :-/ فک کنم دو روز دیگه م معده درد گریبان گیرم شه :-/

    +نه کلا بسته ی پفک رو هم سروته باز می کنم. دکترا جوابم کردن :|

    +فقط همون شخصه مهمه :دی 
    اگرم کسی پیدا شه حاضرم واسه چن ساعت بسته موندن دهنش... اینطوری :دی
  • هولدن کالفیلد
  • من حتی بهت استفاده از لابی موزه های رئال یا بارسلونا رو پیشنهاد میدم :|
    پاسخ:
    نه اونا تابلوئن :|
    و اینکه واقعی ن, و نمی شه به عنوان رندر کامپیوتری قالبشون کرد
    نمیدونم چرا یاد بارباپا عوض میشه افتادم تهش !

    منم خستم خسته ها میفهمی خستهههههههه

    پاسخ:
    باشه خب :-/
    بیسکوییت کرمدار گرجی خریدی منم صدا بزن!
    پاسخ:
    بیااااااا

    اتفاقن ایشون یکی از موارد اصلیه :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">