-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

آموزش روش جوانمردانه جذب مخاطب وبلاگ

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ

با سلام خدمت دوستان و همبلاگی های عزیز.

در این برنامه, با آموزش یکی از روشهای جذب مخاطب در وبلاگ در خدمتتان هستم.
روش کار بدین صورت است که شما ابتدا وارد یک وبلاگ تحت سرویس بیان می شوید, یک پستش را انتخاب می کنید, سر تا تهش را انتخاب کرده, کلید کنترل+سی را فشرده و علی علی... می برید در وبلاگ خودتان کنترل+وی می کنید.
 
بعد شخص قربانی, به طور اتفاقی یا غیر اتفاقی, از طریق گزینه ی مالکیت معنوی در کنترل پنل, یا از طریق خبرگذاری دوستان یا هر روش دیگری از این سرقت با خبر می شود و به سراغ شما می آید جهت اعتراض.
 
شما هم حق را به او می دهید و معذرت خواهی می کنید.
مطلب شخص معترض را پاک کرده و مطلب همسایه بغلی اش را جایگزین می کنید. اگر او هم اعتراض کرد به همین منوال پیش می روید و .... وُیلا! شما توانستید افراد زیادی را با این روش به وب خودتان بکشانید.
همین دیگر.
بروید و حالش را ببرید.
اما قبل از اینکه وارد عملیات بشوید حواستان باشد که هرگونه وجدان درد بابت این قضیه را نادیده بگیرید و به یاد بیاورید که در میهن عزیزمان کلا کی به کیه اصلا؟ و مدام به خودتان یاد آوری کنید که "مگه 4تا خط نوشته چه ارزشی داره؟" و اصلا شرع و حرام و اینها چه معنی می دهد و ...
مهم این است که توانسته اید وبلاگ خودتان را توی حلقوم دیگران فرو کنید.
چه اهمیتی دارد که کسی فکر بد راجب شما بکند.
نه؟
حتی گاهی می توانید تاریخ نوشته را هم به قبل از انتشار مطلب اصلی برگردانید و  به نویسنده ی مطلب بگویید که "برو داداش! این تو بودی که مطلب منو کپی کردی!"


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۶)

من چند خط آخرتو کپی کردم واس ویسایتِ(چی‌شده؟!!)خودم .
.
.
اگه باور نمیکنی خودت بیا و ببین :|
پاسخ:
باااعشه :))
یه روشش هم اینه که وقتی یکی میاد کامنت میذاره شما هم بهش سر بزنید !!!!
پاسخ:
اون روشا دیگه قدیمی شده دوست من.

ملت از روشای نوین استفاده می کنن :|
  • مهرداد ارسنجانی
  • جذب مخاطب با این قیمت ؟!
    گرونه -_-
    ملت مایه دار هستنا ---_---
    پاسخ:
    بععله همچین هموطنای مایه داری داریم
  • مترسک ‌‌
  • الان به نظرت لزومی داره حرف بزنم یا سکوتم گویای همه چیزه؟ :D
    پاسخ:
    خیر شما حضورتون کافیه :دی
    عه من فکر کردم داری ماجرای مترسک و هولدنو این پستای اخیرشونو میگی نگو که با وب تو هم فرد دیگری....اوف....حالا چجوری فهمیدی؟!
    پاسخ:
    قبلا هم نوشته هامو کپی کرده بودن ولی سعی کردم از طریق کامنت خصوصی و اینا حل ش کنم...
    ولی خب چقدر صبر کنیم...

    +این مورد رو که, قبلا پست یکی دیگه از بچه ها هم کپی کرده بود دیده بودمش. . وقتی تو قسمت کپی رایت دیدم یکی کل پستمو کپی کرده.. اولین نفر رفتم سراغ اون و دیدم بعله..
    وااااای آنا :))))))) 
    کلی خندیدما 
    پاسخ:
    خنده م داره واقعا پرویی بعضیا :|

    تو م که خودت قربانی ای :)))
    سحر :))))

    پاسخ:
    :))))
  • نفس نقره ای
  • مملکتی داریم که استاد از دانشجو مثه ... کار میکشه بعد اسمشو زیر مقاله رد نمیکنه!!! چه توقعا داری :||
    پاسخ:
    واقعا :| :|

    البته میشه اونو یه جوری توجیه کرد که استاد آبروی خودشو بخطر نمی ندازه و اینا,
    اما اینجا که کسی پا رو خرخره ی آدم نذاشته که پست بذاره. خب نذاره.
    هیچ اتفاقی نمیوفته :|
  • خارج ازچارچوب
  • سوال من اینه اینا غیر از جذبِ چهار تا بازدیدکننده چی می‌ماسه بهشون که انقدر زیادن؟
    پاسخ:
    من واقعا نمی دونم :|

    البته یه سریا هستن از این راه پول درمیارن, مثلا همینی که با اسم سحر یا نیلوفر کامنت می ذاره, فک کنم این سایتش ازیناس که هر کی رو لینکش کلیک کنه, یه مبلغی میره تو جیب ایشون 

    اما اینایی که صرفا می خوان آدمو بکشونن تو وبلاگشون و 4تا فوش بشنون واقعا غیر قابل درکن
    من خیلی وقت پیشا به این "سحر" پیشنهادِ ازدواج دادم :|
    ولی بی‌وفا هر دفه میومد فقط حرف خودشو تکرار میکرد )):
    پاسخ:
    ای بی وفای بی معرفت.

    بسیار آموزنده بود :))) 
    پاسخ:
    یاد گرفتی؟
    باریکلللللاااا.

    حالا برو چارتا وبلاگ کپی کن خاله ببینه
  • هولدن کالفیلد
  • میدونید تا حالا هیچکس من رو کپی نکرده؟ :|
    یعنی در این حد وبلاگ نویس سخیفی هستم! کپی خورم خوب نیست! :))
    پاسخ:
    البته که این نشان از جذبه ی شماست کسی جرات همچین کاری رو نداره :/

    من یبار می خواستم تو وبت کامنت خودمو کپی کنم جرات نداشتم :|
    تقصیر خودتونه... اینقد خوب می نویسید خب ملت دلشون می خواد:| 
    چرا همچین بلایی سر من نیومده تا حالا؟!:دی
    اصلا میدونی چیه؟! حقته:)))
    پاسخ:
    لطف داری بمن دخترک :*
    چشات خوب می بینه 

    +از کجا می دونی؟ :|
    همین دیگه, خوبی بلاگ اسکای اینه که اگر کسی نوشته هاتو کپی کنه شاید هیچوقت نفهمی.
    مثلا الان ممکنه یه وبلاگی وجود داشته باشه به اسم مگهان 2 که.... وای چه ترسناک :| :|

    +خیلی ممنان :| :-/

    مورد داشتیم بعد از کپی و اعتراض خصوصی، بنده بدهکارم هم شدم! عُقده ای هم شدم!
    پاسخ:
    :| :| :|
    من تا حالا کپی رایت را نگاه نکردم :-)
    من طرف دار کپی لفت هستم !!!!!

    پاسخ:
    ینی بعد از کپی کردن طرف باید لفت بده بابت اندیشیدن؟ :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">