-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

تماماً مخصوص

سه شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ب.ظ
امروز سه شنبه ای است که برای من شبیه سه شنبه های دیگر است.
مثل همیشه با سردرد بیدار می شوم و به آشپزخانه می روم, چندتا مویز و کاسه ی "سه تا انجیر خیسانده در گلاب" م را بر می دارم و دکمه ی کتری برقی را می زنم تا آب جوشم را هم ردیف کند.
بعد از یکسری کارهای روزمره ی دیگر سری به اینترنت می زنم تا ببینم دنیا دست کدام قماش است... و بعد اینجا...

و حدس بزنید چی دیدم.
مثل اینکه امروز روزی است که وبلاگم 650 روزه می شود, یعنی چند ماه دیگر دو سالش تمام می شود بچم و نوبت این است که کم کم حرف زدن را یاد بگیرد.
65 نفر هم دنبالش می کنند و با اینکه فقط چندماهی می شود که تاتی تاتی می رود, باز هم نمی توانند بگیرندش.

من هم این وسط کسی هستم که ترکیب عدد 6 و 5 را به این صورت دوست دارد و وقتی ادغام این دوتا را می بیند ذوقمرگ شده و هوس می کند این روز را به عنوان یک روز تاریخی برای خودش ثبت کند. چون این واقعه ممکن است هر صدسال یکبار رخ بدهد,
چیزی شبیه 8/8/88 ساعت 8 که روز آخری که درحال وداع با همکلاسی های سوم راهنمایی بودیم قرار گذاشتیم که در این روز, در پارک قیطریه جمع بشویم و همدیگر را ببینیم که هرکس چه ریختی شده و چه کار می کند.
اتفاقی که هیچوقت نیوفتاد.
حداقل برای من... 

و من حسرتش را می خورم؟
نمی دانم... شاید...


+یاد بار اولی افتادم که چشمم به صفحه ی پنل مدیریت بیان افتاد.
یک طورهایی شلوغ و سردرگم کننده بود و گیج شده بودم.
بعد طی یک عملیات انتحاری به این شکل در آمد و همچنان هم بعد از اینهمه وقت همین قیافه را دارد..
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱)

مبارکههه. دو سال یه عمره هااا. همینکه تا حالا دووم آوردی نشون میده کارت درسته.دست راستت بر سر وبلاگ من.
پاسخ:
ممنون :)

قبلش دو سالی بلاگفا بودم و یه مدتی هم بلاگ اسکای, دیگه اینجا رو یافتم و موندگار شدم اینجا :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">