-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

قلکِ زمان

شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۴ ب.ظ

پیرو پست قبل,

امروز داشتم به این فکر می کردم چقدر خوب می شد اگر امکانی وجود داشت که می شد آن دقیقه هایی که لازمشان نداریم (مثل وقتایی که باید انتظار بکشیم و امثالهم) را بریزیم توی یک قلک، برای وقتهایی که زمان کم می آوریم.

یا که می توانستیم به اندازه ی اعتبار! مان, زمان را به عقب برگردانیم.


و تمام اینها زمانی از ذهنم گذشت که 10 دقیقه, فقط 10 دقیقه دیرتر به مکان مورد نظر رسیدم و دیدم شخصی که ماهها دارم برای ملاقاتش دوندگی می کنم جلوی چشمم ویراژی داد و از پارکینگ خارج شد.

انقدر با نگاهم دنبالش کردم که در پیچ کوچه محو شد, و به این فکر کردم که نیست.

حالا که نیست.


و من باید این را قبول کنم که قرار نیست هیچوقت اتفاق خارق العاده ای بیوفتد..

 

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۰)

  • پرواز اندیشه ها
  • گفتین 10 دقیقه یاد ده دقیقه ده نفره سه گل ایمون زاید به استقلال افتادم.
    ولی از شوخی گذشته:
    چه خوب می شد اگه میشد :(
    پاسخ:
    واقعنا... ده دقیقه ده نفره... :))
    منم یادش افتادم الان

    کاش..
    اه
    چه حالگیرى!! :-(  .
    پاسخ:
    خیییلی :(
    یه بار یه جایی 10 دقیقه زود رسیدم، یه چیزی دیدم که از اومدنم پشیمون شدم، بدون این‌که حرفی بزنم، ملاقات نکرده رفتم :|
    پاسخ:
    با عرض معذرت, الان من به بدترین چیز ممکن فک کردم :-/
    چه تفکر قشنگی، توانایی ِ حفظ ِ زمان برای ِ مواقع ِ لزوم. یاد ِ ساعت برنارد افتادم.
    پاسخ:
    ممنون :)

    آخه گاهی اوقات انقدر دیر یا زود می گذره آدم کلافه می شه. اگه اینطوری می شد عاااالی میشد
    منم همیشه دوست داشتم خازنی اختراع میشد که توانایی ذخیره زمان رو داشت. لازم به ذکره رشته من برق بود
    پاسخ:
    این هم ایده ی بسیاار جالبیه.
    اما خازن فک می کنم کم باشه تواناییش واسه ایییینهمه زمانی که ما می خوایم ذخیره کنیم :))
    البته همون چن دقه هم اگه بشه خوبه
    دیر اومد و من مجبور شدم ویراژ بدم و برم! چون بهانه ای برای موندن نداشتم :( کاش لااقل حسرت بخوره که کاش زودتر می رسید و دل من کمی خنک بشه!
    پاسخ:
    سنگدل :))

    البته اوشون هیچ ذهنیتی از من نداشت
    و احتمالا نخواهد داشت..
  • هولدن کالفیلد
  • فکر کن تهش چهار تا هم خورده باشی!!!
    پاسخ:
    بی عَدَب 

    اون آیکون عصبانی چماق به دست کوش؟؟
  • هولدن کالفیلد
  • این ده دقیقه خیلی مهمه! چون مثلا اگه بازی دیشب ده دقیقه دیگه طول میکشید الان ما داشتیم از 6-0 حرف میزدیم!
    همیشه باید توی زندگی حواسمون به دقایق باشه! :))
    پاسخ:
    اون بیـــــــــــــــــــــــــــــــلِ من کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااست؟؟ 
  • هولدن کالفیلد
  • باید قبول کنی قرار نیست اتفاق خارق العاده ای بیفته، خودت مگه نگفتی؟ پس قبول کن، باز بارسلونا جامها رو میگیره و بازیکنهای رئال با شرکت "ماماندوز اکیپمنت" قرارداد میبندن و براش لباس های کم پارچه!!! تبلیغ میکنن :))
    :|
    پاسخ:
    نوش جونش.
    من بخاطر رئالی که درحال حاضر حرف خاصی واسه گفتن نداره با کسی کل کل نمی کنم.
    هروخ رفت خودشو تقویت کرد بعدا راجبش صوبت می کنیم.

    این فقط یک تعصب دیرینه س و بس..

    +لباسهای کم پااارچه؟؟ =))))
  • مترسک ‌‌
  • اونی که فکر می‌کنی نیست ولی خب دست‌کمی هم ازش نداره :|
    پاسخ:
    :-////
    خسته نباشه طرف
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">