-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

کد امنیتی در حد ناسا :|

سه شنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۰۴:۲۵ ب.ظ

یکی از ایرادات عمده ی بلاگ این است که ذخیره ی خودکار ندارد و یک آدمی مثل من که هر دو ثانیه یکبار اینترنتش قطع می شود را گاهی اوقات مجبور می کند یک متن بلند را یکبار دیگر از اول بنویسد.

برای همین هنوز هم بعد از اینهمه مدتی که اینجا هستم مجبورم نوشته های بلندم را اول در بلاگ اسکای بنویسم و بعد منتقل کنم اینجا.


و دلیل فرارم از بلاگ اسکای؟

کد امنیتی مزخرفش! :| 


امیدوارم هرچه زودتر به این موارد رسیدگی بشود. مردیم :|

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۸)

بد نمیگی ولی به نظرم بلاک از بلاگفا و میهن بلاک و ... خیلی خیلی بهتره 
با تشکر
پاسخ:
ااونا که تو اوت ن.

بلاگ و بلاگ اسکای تنها سرویسایی هستن که می شه با هم مقایسه شون کرد
  • علی مکوندی
  • دقیقا
    البته ما که نیازی نداریم که حالو احوالمونو بپرسن اما ازین حرصش میگیره آدم که چرا دروغ میگن :|
    خو صاف بگو کارت داشتم
  • علی مکوندی
  • الان یه لنگم تو بلاگفاس یه لنگم اینجا
    اونجا چنتایی وب میشناسم اما بلاگفا اجازه نمیده با ادرس بلاگ نظر بذاری واسه بقیه
    میگه تبلغاتیه . نمیشه کلا کوچ کرد اینجا
    خلاصه موندیم وسط جنگ این دوتا
    بلاگ از همه بهتره!
    شما میتونی به عنوان پیش نویس هر ثانیه به ثانیه ذخیره کنین ... کی گفته نمیشه؟!
    پاسخ:
    بلاگ اسکای ذخیره خودکار داره.
    و اینکه ایندوتا خیلی م باهم فرقی ندارن از نظر امکانات. فقط بلاگ شیک تره
  • وقایع نگار
  • وقتایی که نوشتم یهو پاک میشه تا مدتا زده میشم از نوشتن... حس آدمو میگیره
    پاسخ:
    دقیقا..
    آدم گاهی اوقات یهویی نوشتنش می اد و وقتی اینجوری می شه می خوره تو پرش :(
  • رها مشق سکوت
  • واسه همینه که من هرچی میخوام بنویسم اول تو ورد مینویسم و یکسره هم دستم رو کنترل + اس هستش 
    پاسخ:
    می بینم که... همه از دم تمهیدات اندیشیدن :))
  • هولدن کالفیلد
  • شما با یه کنترل آ کنترل سی قضیه رو ختم به خیر میتونی کنی قبل از کلیک روی انتشار! اینجوری شوت هم که بشه، میری توی یه وردپد پیاده اش میکنی!
    پاسخ:
    اووووووووووه اگه بخوام اونکارو کنم یکم به خودم زحمت می دم دکمه ی ذخیره رو میزنم.
    اوضاع خراب تر از اینحرفاس :))

    ورد پد؟ نه همون بلاگ اسکای بهتره
    فکر کنم منم بخاطر همون کد امنیتی خیلی مزخرفش ازش فرار کنم آنا
    پاسخ:
    کاش اونا هم مثل بلاگ اختیاری کنن کد امنیتی رو.
    که آدم خودش تصمیم بگیره بذاره یانه. چون واااقعا اذیت می کنه :|

    من خودم شخصا واسه بلاگ اسکاییا می خوام کامنت بذارم باید چند بار صفحه رو رفرش کنم تا قبول کنه و واقعا نمی دونم چرا درستش نمی کنن. بجای اینکه هی قیافه ی سایتو عوض کنن و مرکز مدیریتش رو گل و بلبل کنن بشینن اینو درست کنن :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">