-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

L'Infinito

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۹ ب.ظ

این تپه همیشه برای من عزیز بوده,

و این پرچین,

که از آن می شود بیشترین قسمت از دورترین نقطه ی افق را دید

همانجا که عمقش از وسعت دید چشمان من بیشتر است


اما وقتی که می نشینم و تماشایش می کنم, 

در ذهنم نادیدنی ها را تصور می کنم

فضاهای ماوراء و لایتناهی, فضاهای مافوق بشر

در سکوت و عمیقترین آرامش

که قلب آدم درشان غرق می شود


صدای باد می آید,

می شنومش, وقتی خش خش کنان از لابلای این برگ ها می خرد و می رود..

 مقایسه اش می کنم با آن سکوت لایتناهی

و ابدیت را به خاطر می آورم


فصل های گذشته ی خاموش, و فصل حاضر

زنده و پر سروصدا

 در میان این عظمت, افکار من غرق می شود

و چه شیرین است کشتی شکسته بودن, غرق در عظمت دریا...



جاکومو لئوپاردی


Sempre caro mi fu quest'ermo colle,
E questa siepe, che da tanta parte
Dell'ultimo orizzonte il guardo esclude.
Ma sedendo e mirando, interminati
Spazi di là da quella, e sovrumani
Silenzi, e profondissima quiete
Io nel pensier mi fingo; ove per poco
Il cor non si spaura. E come il vento
Odo stormir tra queste piante, io quello
Infinito silenzio a questa voce
Vo comparando: e mi sovvien l'eterno,
E le morte stagioni, e la presente
E viva, e il suon di lei. Cosi tra questa
Immensita s'annega il pensier mio:
E il naufragar m'è dolce in questo mare.



 Giacomo Leopardi (1798-1837)



  • آنای خیابان وانیلا

ترجمه

نظرات (۵)

تو آخر من و با این آهنگات می کشی.از الان بگم:*
پاسخ:
ای بابا ای بابا :آیکون عرق شرم
 مقایسه اش می کنم با آن سکوت لایتناهی ... .
پاسخ:
:)
عالی بود عالی عالی

آهنگ خیلی ملایم و قشنگ و متن با احساس
پاسخ:
ممنون :)
پیشنهاد کن از این آهنگ های ِ آرام !! 
نیاز مندیم ....
پاسخ:
پیشنهاد پیشنهااااد :))
  • اقای روانی
  • خیلی دوس دارم یه پلی لیست پیشنهادی به منم بدی :)
    سلام
    جالب بود متنش مارکز اینکه من کمی بلدم بخونم برای خودمم خوب بود یاد قدمیا فتادم گراسیاس:)
    پاسخ:
    راستش خیلی متوجه خط آخرتون نشدم, اما شعر ایتالیایی بود :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">