-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

هالو این!

يكشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ق.ظ


ملتِ آن سرِ دنیا مشغول اعمال شب هالویینند و برای مرده هایشان شمع روشن می کنند, 

آن وقت من اینجا با مِیگِن لیندزی شان پارتی شبانه گرفته ام و شکلک های کریپی از خودم اختراع میکنم تا به این فکر نکنم که فردا باید بروم آزمایش خون بدهم.

ترسو هم خودتانید.

قصه, قصه ی سوزن خوردن است.

و غش و ضعف بعدش و اینکه کسی نیست که منِ زامبی را جمع کند و تِیک می هوم.

کم الکی نیست که.

 


♫ Meghan Linsey_Home (Marc Broussard cover) 

 

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۲)

  • هولدن کالفیلد
  • هر وقت آهنگام رو گوش دادی آهنگات رو گوش میدم :))
    پاسخ:

    فک نمی کنم اصلا ازین خوشت بیاد چون کانتری ه .

    و اینکه من همیشه آهنگاتو گوش می دم :|

    البته اونایی که حس می کنم پرده ی گوشمو پاره می کنه رو فقط اولشو گوش می دم :))

    این آخریه خوب بود ولی. یادم رف بهت بگم.

  • هولدن کالفیلد
  • کانتری خوب هم گوش میدم گاهی!
    پاسخ:
    باریکللللاااااا :دی
    سیلام! :)
    بیایم جمله به جمله مورد اصابت دیدگاه قرار بدیمش! :D
    هالوین فقط اون سر دنیا جشن گرفته نمی شه که.. اینجا هم، سفارت ها، هر سال، ٣١ اکتوبر، دلی از عزا در میارن! سفارت هلند که حداقل اینجوریه! ولی مهمونیش بیشتر شبیه بالماسکه می شه تا هالوین! :|
    وقتی شما می گی برا مُرده ها شمع روشن می کنن، آدم فکر می کنه اون وسط یه فاتحه هم می فرستن! :D روحشونم شاد! هالوین در اصل ترسوندن روح های سرگردان و راندن اون ها بوده! که دیدَن، روحُ کی می ترسونه آخه؟ همدیگرو می ترسونن الآن! :|
    شکلک های کریپی! :)) دکتران عزیز، توجه داشته باشن، که با بدن من کار داشته باشن، از هول و وحشت، می شینم پشت ماشین، دست به دامن همشهری، Armin Van Buuren می شم و با حرکاتِ موزون سر، این وحشت را همینجوری می دم بیرون! :)) و مردم از شدتِ خنده، به بنده، وحشت زده می شن! :|
    پاسخ:
    سلام :)

    اونور دنیا منظورم آمریکا بود. خواستم ربطش بدم به مگن لیندزی :دی

    +حالا فاتحه؟ xD کلن امشب چه شبیست شب ارواح است امشب :)) چه خوب, چه بد, چه سرگردان یا دست به سینه نشسته و زیر چشمی نگاه کننده :))

    +آخه صدای مارک بروزارد واقعا کریپیه, وقتی می گه تیک می هووووووم کاملا شبیه این صداهاییه که ارواح خبیثه تو قلعه های متروکه درمیارن. آدم ناخداگاه دستاشو مثه ارواح بالا پایین می بره XDD

    ولی هیچ وقت این قضیه هالووین رو درک نکردم :|
    پاسخ:
    بی خییال بابا.
    مثه ما تمدن 2500 ساله ندارن ک.

    حالا ما که داریم چقدر رسومات قدیممونو نگه داشتیم :| 
    من عاشق کانتریییییییمممممم


    عامو کجایی بیام عین سوپر زن نجاتت بدم :|
    پاسخ:
    مرسی دخترک, رفتم مثه شییییییییییییر غیر پاکتی خون عزیزمو تقدیم کردم اومدم.
    تازه بعدشم رفتم بازار  :دی
    دراین حد بی غش و ضف بودم
    چرا ازمایش خون انا؟
    پاسخ:
    چک آپ ه کلی می خوام بگیرم
    دانلود نمی تونم بکنم که! :-/
    پاسخ:
    چرا که؟ :-/
    چون کاور ه سایتای زیادی ندارنش ک از یه جا دیگه لینک بدم :-/
  • آواز در باد
  • امیدوارم سلامت باشید و خیلی زود پاتون از گچ بیاد بیرون و حالتون خیلی خوب بشه. 
    پاسخ:
    ممنون, ولی پام تو گچ نیس ک :-/
    انگشتم ضرب دیده بود خوب شد
    اعمال شب هالوین؟؟!!!
    توی مفاتیح هستش؟! خخخخخ
    پاسخ:
    =))))
    تو مال خودشون هس احتمالا :))
    هی وای ِ من
    یادمه یه دفه بچه بودم خون دادم هیچ حسی ام نداشتم !

    +زامبی چیه باو :/
    مگه مغز میخوری دختر؟!
    پاسخ:
    مگه زامبیا فقط مغز می خورن :-/


    ما به کسایی که از شدت بی خوابی یا ضعف حالت نصفه جون دارن میگیم زامبی :د
  • آواز در باد
  • خب خدا رو شکر که انگشت تون خوب شده  :)))  
    پاسخ:
    ممنون :)
    این بساط جشن هالووین تو ایرانم معضلیه واسه خودش.
    خیلی هم خوب که داری لیندزی گوش میدی:)
    ایندفعه خواستی بری آزمایش خبرم کن.بر عکس قیافه لاغرم بدجوری با آمپول میونم خوبه :دی
    پاسخ:
    شجااااعی :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">