-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

من باب یکشنبه ای نه چندان معمولی

يكشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۳ ق.ظ

الان دقیقا 1 ساعت از شروع یکشنبه 19 مهر گذشته و 24 ساعت بعد زمانی است که من و پدر در تکاپوی آماده کردن خانه و آماده کردن خودمان و راه افتادن به سمت فرودگاه امام و آوردن مادر و همچنین جنگیدن با خاله ها و عمه ها و دایی ها و اینها هستیم که هیچکدامشان بلند نشوند و اینهمه راه بیایند تا فرودگاه.


و فردا ظهر روز بزرگی است,

چون قرار است من برای صبحانه ی مادر کیک بپزم, گل سفارش بدهم, حساب کنم که برای قورمه سبزی ظهر فردایش چند پیمانه برنج باید درست کنم, و سری به نان سحر بزنم و آن شیرینی پودر پسته ای که خاله از آن تعریف می کرد را تست کنم برای شب ولیمه. 

همچنین اتاق مادر را مرتب کنم که وقتی از راه می آید بتواند برود و خودش را روی تخت رها کند و بعد از یک ماه,

بالش و پتو و روتختی عزیز خودش را حسابی بغل کند و کیف کند.


فردا شب هم شب بزرگی است.

شب آخری که من تک بانوی آشپزخانه ام و در پخت و پز و شست و شو هایش شریکی ندارم که کمکم کند یا گاهی غر بزند که فلان کار را فلان طور انجام نمی دهند, یا چقدر من با حوصله کار می کنم و اینکه واقعا لازم نیست برای دالبری خرد کردن سیبزمینی انقدر زحمت بکشم چون قبل از اینکه دیده شود خورده شده و در مراحل هضم به سر می رود.


خلاصه اینکه فردا برای من کلا روز بزرگی است.

حس می کنم روز قبل از روز دیدار, حتی از خود روز دیدار هم هیجان انگیز تر است.

 روز استرس و دلهره و شوق و نکند ها و نشود ها و خدا کند ها....


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۶)

  • هولدن کالفیلد
  • حج بودندی؟
    پاسخ:
    بلی :)
    وای انا خیلی خوشحالم . به مامانم اونقدر استرس داشتم هی میگفتم مامان انا ایناهم عربستانه ... خیلی حوشحالم که سالم دارن بر میگردند.❤❤
    پاسخ:
    ممنووووون
    منم دارم از خوشحالی بااااااااااال در میارم این چند وقت قدر تمااااااااام زندگیم بهم استرس وارد شد :| :| :|
    به منم انا. خیلی زیاد.و ناراحتی زیادی داشتم. هنوز هم باورم نمیشه . منطقه ی ما کشته زیاد داشت.
    خوشحااالیم. دارم لالایی هانی نیرو رو گوش میدم بهت پیشنهادش میکنم دوست من👌

    پاسخ:
    آره بیشتریا ازونجا بودن متاسفم :((

    منم اونو خیییلی دوست دارم *_*
    من داشتم اون آهنگ رعنا فرحان رو گوش میدادم که توش میگه سرمست شد نگارم.. و اینا. اسمشو نمیدونم :))
    بنگر به... نمیدونم چیچیم:))
    مهسا وحدت هم عالیه مرجان فرساد هم ☺
    ترکمن ها حیلی چادر زدن من میرم اون مناطق مو به تنم سیخ میشه.
    پاسخ:
    عه..  عـــــــــــــه....  :)))

    من بیشتر صداهای ملایم رو بیشتر دوس دارم تا تیپ صداهایی مثل مهدیه محمد خانی و وحدت ها...
    مرجان فرساد ولی خیییییییلی خوبه خییلی آرامش بخش و صمیمی ه..
  • مترسک ‌‌
  • ایشالا که حج ایشون قبول باشه و برای تو هم آرزوی موفقیت می‌کنم ;)
    کمک خواستی بگو ها، من و «She» آماده به رزمیم :D
    پاسخ:
    مرسی ممنون :)

    واقعا؟
    بلن شید بیاید یکم کف آشپزخونه رو بسسسابید :دی
    خداروشکر :-) 
    ایشالا همیشه بسلامتى و خوشی
    پاسخ:
    سلامت باشید :)
    شما هم نیز
  • فانتالیزا هویجوریان
  • وای خدا رو شکر بعد از اون اتفاقات منا همش نگران مادر عزیزت بودم. حجش قبول و خسته نباشی خانوووووووووممممم :*
    پاسخ:
    مرسی عزیزم :*
    ایشالا.

    خییلی استرس زا بود.. البته خودش که حالش خوب بود و روحیه ش بالا ولی من مردم اون چن روز...
  • فاطیما کیان
  • به سلامتی دختر , همیشه خوش باشین :)
    پاسخ:
    سلامت باشی عزیزکم..
    شما هم نیز :)
  • مـــیـــمـــ ☺☺
  • :)
    پست بعدی اینه لابد
    دیگر ملکه ی آشپزخانه نیستم:|

    پاسخ:
    بهتر. میرم سر کار و زنگی خودم :|

    این چن وخ یه خط واسه خودم نکشیدم :| :|
    :* مبارکه :* :* :* به به 
    لطفا موقع پخت کیک یاد من باش یاد من باش :))))))))))
    پاسخ:
    :))
    هرکجا کیکی پزیدی, از نوتلایی چشیدی, یاد من باش یاد من باش :)))))

    چشم دخترک. آدرس بده بفرستم واست اصن :د
    خداروشکر :-))
    پاسخ:
    :)
  • مترسک ‌‌
  • آدرس بده همکار تحویل بگیر :D
    پاسخ:
    تارف شابدلظیمی نیا xD
    خوشحالم سالم و تندرست برمیگردن خونه.
    بازم خسته نباشید.
    پاسخ:
    ممنونم :)
    وای وای که شب قبلش نمیگذرد و صبحش همه چیز اسلوموشِن است و وای که چقدر حال آدم خواستنی ست وقتی سفر رفته اش برمیگردد . مبارکت باشد .
    پاسخ:
    دقیقا!

    مرسی دخترک :)
    من عاشششقققق شیرینی تست کردنم :D

    بهُ بهُ به مسافرتون رسید چشمتون روشن : )




    پاسخ:
    منم :دی

    ممنون :)
    رسیدنشون بخیر.
    خوشحالم که به سلامت برگشتن پیشت آناهیتا
    پاسخ:
    سلامت باشی عزیزم :)
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">