-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

پست پیامکی

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷ ب.ظ
نمیدانم اینکه چند روز است مطلقا به اینترنت دسترسی ندارم
اتفاق خوبی است یا نه،
اما تقریبا خیلی دارد خوش میگذرد و درحال حاضر در یک کلبه ی روستایی وسط جنگل، یک جانور عقرب شکل دارد جلوی چشمانم رژه میرود و من نمیدانم از ترس بمیرم یا از خوشحالی.
بهرحال امیدوارم تا چندهفته اینده زنده بمانم و تجربیات جدیدم را نشانتان
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۷)

ای کاش جای شما بودم.
پاسخ:
منم الان که برگشتم تهران دلم می خواد جای اون موقه م بودم :)
ترورت نکنن :|
پاسخ:
کی :-/
دلم خواست الان یه همچین جاایی باشم... 
بسیاااار زیاد لذت ببر دختر خوب ؛) 
پاسخ:
اتفاقاا از شهر شما هم گذشتیم و بسیاااااااااااااار یادت بودم :)

چشم :)
عقرب؟ :| از تنها حیوونی که عینهو اون بزرگوار (!) می‌ترسم همین عقربه :|
پاسخ:
خرچنگ بود البته :|

بنده باید یه دور دیگه علوم راهنمایی رو دوره کنم :|
  • فاطیما کیان
  • همیشه خوش باشی اناهیتا جانم :)
    پاسخ:
    ممنونم
    شما هم نیز :)
    اتفاقِ فوقِ خوبیست بی اینترنتی.

    خوش بگذره. (:
    پاسخ:
    دقیقا گاهی اوقات چیزیه ک آدم بهش نیاز داره
    از ترس بمیری یا از خوشحالی! :)))))))))))
    پاسخ:
    آخه اونجا خیییییییییلی رویایی بود...
    ولی جونوراش :|
    :)
    هو فان:)
    پاسخ:
    مرسیییی
  • پدرام یراقچی
  • خخخخخخخخخ
    بسلامتی هرجا هستی خوش بگزره و از زیبایی ها لذت ببر
    پاسخ:
    ممنون :)
    همیشه به شادی و گردش :دی
     من میمیرم برای جاهای این مدلی، بدجوری هوس ییلاق زده به سرم.
    پاسخ:
    ممنون شما هم نیز :)

    تو که خودت بچه ی شمالی :| ما که وسط اینهمه شلوغی و هوای کثیف و امثالهم غوطه وریم هوس اینچیزارو میکنیم :))
    چه هیجان انگیز بوده اونموقع :))
    پاسخ:
    الان بنظر هیجان انگیز میاد اما تو موقعیتش خیلی ترسه ناک بود :-/

    به به :))))
    خوش گذشته حسابی نه؟
    من عقرب دوست دارم:)))))))))))))))))))

    خوش بگذره 
    درسته ولی خب الان تو شهرم و فرصت ییلاق رفتن و ندارم به خاط شغل خواهرم.
    تازه رشت برعکس بقیه شهرای گیلان میزان فضای سبزش کمتره و هواشم گرم تر.منم که بچه ی یه شهر کوهستانی بیشتر اینجا دلم میگیره.
    پاسخ:
    راس می گی :)

    اونجاهایی از شمال که کوهستانی تره رو منم بیشتر دوس دارم. پر از مه...
    البته زمستونا واسشون خیلی سخت می شه زندگی
  • خارج ازچارچوب
  • چقدر خوب!
    عکس بذارید حتما لطفا.
    پاسخ:
    میخام سفرنامه اینا بذارم هی وقت نمی شه :))
    :-))
    پاسخ:
    :)
  • آقا الیاس
  • صد البته اتفاق بسیار خوب و لذت بخشیه

    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">