-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

زل زده ام به کاسه ی آب خالی و قرآن روی میز,

که چند روز است از همانجا نگاهم می کنند و مدام چیزهایی را به من یاد آوری می کنند.


اینکه چند روز است خانم خانه شده ام.

چند روز است آشپزخانه و گاز از دست من امنیت ندارند بسکه چیزهای مختلف درشان امتحان کردم و آنها یا حتی خودم را ترکانده ام و البته با تمام اینها خیلی دارد خوش می گذرد.

گرچه کارهای دوست نداشتنی ای هم هستند مثل لباس شستن و اتو کردن.

شستن ظرفها که از وظایف سابقم بوده اما نمی دانم چرا الان انقدر سخت به نظر می رسد. شاید بخاطر اینکه ظروف ترکیده شده سخت تر تمیز می شوند :))

بهرحال.

اینها همه بخش دیسترکشن قضیه است.


سختی واقعی وقتی است که  ساعت 10 صبح صدای خندیدن پای تلفن کسی را می شنوی که نیست.

ساعت 12 ظهر صدای کوبیدن قاشق به قابلمه توسط کسی را می شنوی که نیست.

بعد از ظهر ها تلفیق صدای چرخ خیاطی با موزیک های رادیو آوا یا زمزمه هایی را می شنوی و خیلی چیزهای دیگر که نیستند و قرار است تا یک ماه نباشند و تو ناراحت نیستی از نبودنشان. 

چون او الان جای خیلی بهتری است و دارد کیف می کند و تو هم از کیف کردنش و از اینکه بلاخره به آرزویش رسیده خوشحالی.

اما این دلتنگی...

با این دلتنگی لعنتی چه کنم....




*ساعت 10 شب/ موقع خداحافظی در میان شلوغی جمعیت با صورت های خیس اشک:


- مامان جونم؟

- جان دلم؟

- اونجا که رفتی, یه کاری برای من می کنی؟

- چیکار عزیزم؟

- می شه با اون خانومه که پسرش بی ام و داره دوست شی؟  :))

- :| :| :| برو ببینم دختره ی بی حیا :|  تازه محض اطلاع جنابالی اون آقاهه زن داره :))

-  شکست عشقی :(((

- :))

- جدی, مامان جونم. کنار خونه ی خدا, ازش برام بخواه که تو زندگیم درست ترین راها رو انتخاب کنم و از اشتباهاتم درس بگیرم... که آدم بودن یادم نره هیچوقت... که دوست داشته باشم خودمو چون خودم برای خودم امانتم و باید مراقبش باشم... برام بخواه که خوب باشم, خب؟

- چشم :) مراقب امانتی های منم باش ;)

- یا خدااا :((((

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۶)

  • فاطیما کیان
  • عزیز دلم , جای مادر نازت خالی نباشه , سالم و سلامت و پر انرژی برگردن انشاالله :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون :)
    انشالله
    از روی تنهایی ناراحتی قلبی نگیری بیفتی دستمون :)))
    پاسخ:
    :-/
    به ایشون بفرمایید که یه نفر این حوالی التماس دعا داره... :(
    پاسخ:
    چشم.. :)
  • فانتالیزا هویجوریان
  • یک ماااااااااااااه؟؟؟؟؟؟؟

    ایشالا به سلامتی باشه رفت و برشگتنشون ولی دیگه ک ماه ظلمه به خدا
    پاسخ:
    همه ی اینا به کنار,
    پسره رو بگو :((

    البته فردا داریم میریم شمال تا یه هفته, بعدشم که مهر میشه و میره مدرسه.
    امیدوارم کمتر اذیت کنه و سخ بگذره
    آشپزی رو دوست دارم.
    همین.

    پاسخ:
    خیلی لذت بخشه :)
    همه چیز رو بدون ترس امتحان کن!

    :) خداحافظی های خوب
    پاسخ:
    باید تمام کارایی ک تو زندگیم میخواستم بکنم و فرصتش پیش نیومد الان بکنم :)))
    کارای خوبااا
    اوف چقدر بد
    چقدر سخت :(
    دوست ندارم :((
    پاسخ:
    :(
  • لاست استریت
  • سلامت باشن. به سلامت برگردن...
    پاسخ:
    انشالله..
    ممنون
    تا باشه از این دلتنگیا. 
    حیف که ربطی نداره...اگه نه میگفتم؛ حجم شب برای تنگی دل وسیعتر است...
    حیف که ربط نداره. 
    پاسخ:
    فریز ش می کنم نگه می دارم واسه موقعیتش ;)
  • شیمیست خط خطی
  • عوضش قدر مامانتو خییییلی بیشتر از قبل میدونی :))
    پاسخ:
    بلی :)

    باورت میشه دلم واسه غرغراشم تنگ شده؟
  • هولدن کالفیلد
  • میشه من رو با خانوم اون آقایی که بی ام و داره دوست کنید؟ :|
    قول میدم حدود اخلاق رو رعایت کنم، فقط مسائل مالی دارم :|
    پاسخ:
    فک کنم مادرش مجرد بودااا :))))
    نظرت؟
  • رها مشق سکوت
  • جاشون خالی نباشه، و انشالله همیشه سلامت باشن
    پاسخ:
    ممنون عزیزکم :)
  • پدرام یراقچی
  • خخخخخخخخخ
    :))))
    HHHHHHH
    :OOOOOO
    شهید ..
    ((( ... پوف ... )))
    خدایا منو برگردون کار دارم ....
    پاسخ:
    0_o

    این دل لامصب نمیدونم چیه وقت تنگ میشه مغزو از کار میندازه

    پاسخ:
    :(
    چشم به هم بزنی یه ماه گذشته و مامانت  به سلامت برگشتن، نگران نباش :*
    پاسخ:
    الان یه هفته و خورده ایش رفته اصن باورم نمیشه!
  • هولدن کالفیلد
  • اوکیییییییییییییی... اوکیییییییییییییی... ایتز اوکی!!!!1
    پاسخ:
    واقعن که :))))

    البته لازم به ذکر نیس که الان کیس مورد نظر رفته حاجیه خانوم بشه. باید یکم صب کنی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">