-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

جنگل آسفالت

دوشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۹ ب.ظ

نایا ی عزیزم, دخترک نازنینم درحال برگشتن از باشگاه, مورد حمله ی دو نفر قرار گرفته و بعد از زدن کیف و گوشی اش, خودش را هم محکم هل داده اند روی آسفالت و با صورت افتاده روی لبه ی جوب.

و چون هوا تاریک بوده و کوچه خلوت, نزدیک یک ساعت به همان حالت روی آسفالت مانده و در آخر یک نفر که می خواسته ماشینش را آنجا پارک کند متوجهش می شود و می رساندش بیمارستان. 

الان شکر خدا بهتر است اما در کل اوضاع خوبی ندارد.


دوستان. عزیزکان.

خیلی خیلی مراقب خودتان باشید. 

بعضی آدمها نه رحم دارند و نه انسانیت سرشان می شود.


و یک خواهش هم دارم.

برای عمه کوچولو ی من هم دعا کنید...



  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۲)

  • مـــیـــمـــ ...
  • این عنوانت چقد با بعضی جوامع همخونی داره 
    وای وای وای 
    ایشالا خوب بشه
    پاسخ:
    مرسی ایشالا ..
  • فاطیما کیان
  • وای خدای من , واقعا قلبم درد گرفت
    دعاش میکنم اناهیتای عزیزم دعاش میکنم
    پاسخ:
    ممنون...
    اینروزا باید خیلی مواظب بود فاطیمای عزیز. بضیا هیچی واسشون مهم نیست..
    از ته دل آرزو میکنم کسی که این کار رو کرده سزای کار بدش رو ببینه.
    بازم از ته دل برای ایشون دعا میکنم هرچه زودتر خوب بشه.
    مردمان بدی داریم. از جنس دو پا هرچی بگید بر میاد.
    پاسخ:
    ممنون.... من امیدوارم اون کسی که اینکارو کرده هدایت بشه و بفهمه مال حروم عاقبت نداره..
    :(...دعا می کنم . چشم
    پاسخ:
    ممنون عزیزکم :)
    وای چقدر بد. امیدوارم آسیب جدی ندیده باشن و زودتر حالشون خوبن.
    همین دیروز یکی از دوستام داشت راجب دزدی های اخیر تو منطقشون حرف میزد ،
    واقعا من که شرم میکنم به اینجور آدمها بگم انسان.
    پاسخ:
    نه شکر خدا عکس اینا گرفتیم چیزی نبود..
    ولی خود صدمه ی روحی که خورده صد برابر اون دردناک تره
    آخی... طفلی...
    پاسخ:
    :(
    الهیییی...
    امیدوارم زود زود حالش خوب شه
    حتما براشون دعا میکنم
    خدا مهربونه..مطمئن باش دعاهامون بدون جواب نمیمونه :)
    پاسخ:
    ممنونم :)
  • فانتالیزا هویجوریان
  • ای وای

    میفهممش الان من تازه من هل داده نشدم و... ولی خیلی حس ِبدیه
    ایشالا که میتونه فراموش کنه که خیلی سخته البته.
    پاسخ:
    دیگه هممون استرس می گیریم موقع بیرون رفتن ..
    این جور افراد چه جوری می‌تونن شب راحت بخوابن...؟ :(
    برای ایشونم دعا می‌کنیم، حتماً...
    پاسخ:
    اینا وجدان رو تو خودشون کشتن..

    +ممنون...
  • نیمه سیب سقراطی
  • یا خداااااااااااااا :(
    ترس ، نگرانی ... و دعا 
    پاسخ:
    منم دیگه میترسم از خونه برم بیرون :((
  • هولدن کالفیلد
  • باشه دعا میکنم!
    ایشالا دزدها هم بمیرن اوف بشن برن زیر گل مادرشون به عزاشون بشینه :|
    پاسخ:
    +مرسی 

    + :|
    1-میدانی من از این دائم البغل هایی هستم که این روزها بی بغل مانده اند و میدانی که دائم البغلِ بی بغل از جوانِ هدفون در گوش بی آزار تر و حیوونکی تر است . و میدانی که چقدر آدمِ نازنینی هستی و بدان که کامنتت خیلی بغلم کرد و حالم را خوب کرد . تا آخرِ سالِ دیگر ، هی از طرف من توی ذهنت از خودت تشکر کن و قلب بنفش بگذار بزایت 💜💜💜💜💜💜
    2- نایا و نایاها کاش امنتر شوند و حالشان خوب شود و بد نشوند دیگر و آن چندش های سان آفِ بیچ بروند زیر کامیون حمل فاضلاب .
    3- شما هم مراقب خودت باش و عمه ات را بغل کن که حالشان زودتر خوبتر شود
    پاسخ:
    یه دنیا بغل جاست فور یو. از نوع اِکسکلوسیو :)

    +مرسی دخترک. کاش کاش...
  • مبهم الملوک
  • وااای....الهی حالش زود زود خوب بشه.....کاش هیچ دردی نباشه تو دنیا..کاش بفهمن...چقدر یه آدمو ناراحت میکنن..کاش بفهمن چقدر روح آدم حساسه .....و ترمیمش سخت
    الهی زود زود خوب بشه....و شاد باشه... :-)
    پاسخ:
    ممنون...
    امیدوارم واسه هیچ آدمی پیش نیاد و هیچکسی مجبور نشه به هر دلیلی دست به همچین کاری بزنه..
    شوک شدم! چقدر وحشتناک
    پاسخ:
    خیلی :(

    البته جدای رحم و مروت یه عامل تلخ دیگه ای هم هست که محل زندگیتونه

    محل ما که تا جایی که یادمه همیشه آمادگی ذهنی داشتم که یه اتفاقی بیوفته !همونطور که برای 5-6 تا از دوستانم افتاده..

    پاسخ:
    اتفاقا جایی که این اتفاق افتاد از محله های خوب تهرانه...
    یه سریا کلا کارشون اینه, میدونن کجا طعمه های بهتری گیر میاد
    بلا به دور :|
    پاسخ:
    :(
    جاست دعا !
    واقعا متاسفم !:(
    پاسخ:
    تو خیابون خیلی مواظب خودت باش دخترک :(
  • شیمیست خط خطی
  • وااای!
    متاسفم و امیدوارم هرچه زودتر حالشون خوب بشه.
    پاسخ:
    مرسی
    منم...
  • وحید محمدیان
  • گفتگو از مرگ انسانیت است ...
    پاسخ:
    لایک
    تهران که باشی از این صحنه ها زیاد می بینی
    پاسخ:
    این چیزا ربطی به تهران و ایران نداره. لس آنجلس هم بری ازین صحنه ها می بینی.
    بی وجدانی همه جای دنیا هست...
    حالش خوبه؟
    حالت خوبه آنا؟
    پاسخ:
    تو خوبی؟ :)
    دلتنگتم...
    ای وااااای! حتا فکر کردن بهش هم وحشتناکه
    الان حالشون چطوره؟
    پاسخ:
    بهتره عزیزم :) مرسی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">