-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

اجازه بده همه‌چیز را دوبار به یاد بیاوریم...

جمعه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۰۷ ق.ظ

می گفت تو خرافاتی هستی.

چون هروقت اتفاقی به یک چیزی برخورد می کردم یا به هر طریق مادی یا معنوی صدمه می خوردم ربطش می دادم به  نمازم  که دیر می شده بود, دروغی که  گفته بودم  یا هر کار دوست نداشتنی دیگر.


و او حرص می خورد.

او دوست نداشت خودش را در قید و بند چیزی گرفتار کند.

دوست داشت آزاد باشد و هرکاری که دلش می خواهد انجام بدهد, و اصلا هم به این اهمیت نمی داد که کسی ممکن بوده اذیت شده باشد یا نگاهش کرده باشد.

می گفت آدمها خودشان , خودشان را زنجیر می کنند.. با تفکراتشان. اعتقاداتشان. با خدا  فرض کردن آدمها و آدم  فرض کردن خدا ..

دست و پای خودشان را می بندند و نمی توانند پیشرفت کنند.

بعدنگاهی سرشار از ترحم حواله ی من می کرد.


اما من خرافاتی نبودم.

من فقط  آزادی بی قید و شرط را دوست نداشتم.

 دوست نداشتم به هیچ جا بند نباشم. می ترسیدم از اینکه یکهو حس کنم هیچکس حواسش به من نیست و بین یک فضای نامتناهی معلقم.

دوست داشتم یک کسی باشد که همیشه باشد. همیشه ی همیشه.

وقتی یک کار خوبی می کنم در دلم به او بگویم دیدی بلخره انجامش دادم؟ 

یا وقتی جایی شیطنتی می کنم یک نیشکون ریزی بگیرد که یعنی آره... فکر نکن حواسم نیست...


و او گفت که من یک احمقم که دارم خودم را گول می زنم, و این کسی که من راجبش حرف می زنم اصلا وجود ندارد.



 امروز وقتی  می خواستم قابلمه ی حاوی مخلفاتی که قرار بود تبدیل به لوبیا پلو بشوند را چک کنم,

درست وقتی در قابلمه را برداشتم بخار آب دستم را سوزاند..

و چند لحظه بعد, داشتم تلفنی با دوستی که صبح با او دعوا کرده بودم حرف می زدم و از او می خواستم که من را ببخشد.

و کدورتی که ممکن بود سالها ادامه پیدا کند به همینجا ختم شد.



گاهی وقتها, از صمیم قلب این نیشگون های ریز را دوست دارم.

حتی اگر تا این حد دردناک باشند..


چون دست سوخته را می شود پماد زد, ولی امان از دل سوخته...


  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۷)

یک هفته ست انگشتم با سیگار سوخته و اصلا بهتر نشده و فقط رنگش عوض می شه. حالا سیاهه.

راستی، این آهنگ رو اگه گوش نکردی تا الان، حتما دانلود کن :)

 

http://s3.picofile.com/file/8209551784/01_It_s_Your_Love.mp3.html

پاسخ:
سیگاره خودش با زبون کمی تا قسمتی خوش به شما گفته من واست رفیق بشو نیستم! :))

مرسی, دارمش :)
  • نفر هفتادوسوم
  • یه دست زدن ممتد...
    پاسخ:
    :)

    شایدم سیگار می خواست تستم کنه ببینه رفیق نیمه راهم یا با یه حادثه ی کوچیک قیدشو می زنم

    عه. شمام کانتری گوش می کنی. کانتری بازها دارن منقرض می شن انگار.... :)

    خواننده های مورد علاقه ت کدومان؟

    bob seger گوش می دی؟ یا Alan Jackson ؟

    پاسخ:
    من کانتری های جدید رو بیشتر دوس دارم. با قدیمیا خیلی حال نمی کنم.
    البته استثنا هم هست مثه جانی کش, یا دالی پارتون, و بعضی تک آهنگا

    خواننده های مورد علاقه م خیلی زیادن. بستگی به فازم داره.
    صدای برد پریزلی رو خیلی دوس دارم.
    و دیگه, زک براون, , بلیک شلتون, تیم مک گرا, کیث اربن, کری آندروود, و .. 

    از اریک چرچ و لوک بریان هم بدم نمیاد
  • هولدن کالفیلد
  • البته وجدانا مقداری خل وضعی رو من در تو دیدم :))
    پاسخ:
    اونکه نمک قضیه س :))

    زاک برون و بلیک شلتون و تیم مگ گرو و کری رو هستم.

    کنی چسنی، بروس اسپرینگزتین، کنی راجرز، مایکل بولتون رو هم دوست دارم.

    با کمی ارفاق دِ بند پری

    پاسخ:
    هااا کنی راجرز عزیز!

    بروس رو نمی شناسم :-/ مایکل بولتون م کانتری نمی خونه ک :-/

    بند پری آهنگ if i die young شون رو دوس دارم فقط
    ای بالا :(
    "ای بابا" منظورم بود. من مایکل بولتون رو هم دوست دارم درهرحال :)
    پاسخ:
    فهمیدم :))

    من دوسش ندارم شله :-/
    "آدم ها خودشان، خودشان را زنجیر می کنند".
    جمله ی زیبایی گفته.

    پاسخ:
    این جمله رو ک نگفت, ولی مضمونش همین بود :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • اونایی که به هیچی پای بند نیستن ، نترس شدن ، قابل پیش بینی نیستن نرسناکن ! ترسناااااااااااااااک :|
    پاسخ:
    گاهی اوقات نترس بودن خوبه, اما وقته کسی دیگه از هیییییییییچ کس و هیییچ چیز نمیترسه, برای خودش خوب نیست.
  • شیمیست خط خطی
  • چه دل پاکی :) منم این شکلی زندگی کردنو بیشتر دوست دارم :)
    پاسخ:
    مرسی :)
    از اینکه کسی حواسش به من نباشد ....
    پاسخ:
    :)
  • فاطیما کیان
  • هرطور که بهش نگاه میکنی یا فکر میکنی قابل احترامه و نباید کسی بهت بگه خرافاتی ,کلام قشنگی نیست
    پاسخ:
    اصلا به نظر من هیچکس نمی تونه ادعا کنه اعتقادات اون درسته.
    چون اعتقاد یه چیز قلبیه و هر آدمی یه جوری بهش می رسه
    Mark Knopfler هم خوبه :)
    پاسخ:
    آدم خوب زیاده :))
    منظورم موسیقی ش بود وگرنه خودش امکان داره آدم خیلی پلیدی بوده باشه :)
    پاسخ:
    چرا پلید حالا؟ :))

    منکه نمی شناسمش, منظورم این بود که کلا خاننده ی خوب زیاده :))
    اونطور که داستابوفسکی به ما می گه، هیچ آدمی نه خوبِ مطلقه و نه پلیدِ مطلق :)
    پاسخ:
    با اینکه از مردک خوشم نمی اد اما کوئوت های خوبی داره.
    ینی در واقع کوئوت هاش رو دوست دارم فقط و خیلی با کلیت داستان هاش و قلمش ارتباط برقرار نمی کنم
    من که خودم به غیر از خدا به هیچ چیز دیگه ای اعتقاد ندارم ، از لحاظ مذهبی منظورمه.حالا نمی دونم دوستت تا چه حد آزاده ، شاید شبیهش باشم.نمی دونم.
    پاسخ:
    ایشون کلا به هیچ چیزی اعتقاد نداره.
    و از هرچیزی که محدودش کنه بدش میاد. چه قانون باشه, چه مذهب, چه هر چیز دیگه ای
    فهمیدم.پس متفاوتیم، چون من شدیدا متعهدم به قانون البته قانون درست منظورمه
    پاسخ:
    بهرحال تعهد به یه چیزایی حال خود آدمو خوب می کنه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">