-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

سطح دغدغه

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۰۱ ق.ظ

توی خواب دیدم که یک نفر, یک مشت پنبه در بطری روغن بنفشه ام فرو کرده و بعد که همه اش کشیده شد, بطری خالی را پرت کرده روی میزم و غیب شده.

بعد من جیغ زدم.

کلی استرس و ناراحتی داشتم و به این فکر می کردم که از این به بعد چی به  کله ام بزنم قبل از حمام؟ و بعد از حمام چی به پوستم بزنم که خشک نشود؟ ریملم را با چی پاک کنم؟  شب ها چی به پیشانی ام بمالم که زودتر خوابم ببرد؟ و همینطور چی ها بودند که به فکرم هجوم می آوردند....


و بعد صدای مامان می اید که سعی در بیدار کردن و خارج کردنم از خانه دارد, چون قرار است کمی بعد یک نفر برای سمپاشی بیاید و بهتر است که خانه نباشیم.


از جایم بلند می شوم و قوطی روغن بنفشه را برمیدارم و نگاه می کنم

و خطاب به مامان می گویم, می دانی, من با این محصول فقط آب حوض نمی کشم.

و خواستم خوابم را برایش تعریف کنم که یک نگاه عاقل اندر سفیهی  به من می اندازد  و می گوید, انجیرهایی که برایت گذاشته بودم کپک زده. و شروع می کند به نفرین و ناسزا که فقط بلدم اسراف کنم و این حرفها.


و من به این فکر کردم که بهتر است تمام این چیزها تا ابد بین من و روغن بنفشه بماند.

مثل یک راز.

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۷)

عجب تعبیری داشته :))
پاسخ:
تعبیرش این بوده که هرچی براتون می ذارن بخورید, وگرنه روغن بنفشه تون تموم میشه :| :| :)))
چه تعبیر جالبی داشته خوابت.
روغن بنفشه و این همه خواص(با تم تبلیغ شامپو سیر پرژک بخون) :))))
خب انجیراتو چرا نخوردی؟اگه همراه خواستی یه سوت بزن اونجام :دی
پاسخ:
انجیر دوس ندارم واقعا :(
  • نفر هفتادوسوم
  • آفرین آفرین آفرین... این هارا با فریااااد بخون
    ینی اگر یه نفر این وقت شب باشه که پست مفید و فرهنگی گذاشته باشه همین آنا است که در مورد معجزه گری به نام روغن بنفشه می نویسه..
    آفرین آفرین این هارو اروم بخون:))


    ترغیب شدم منم بنویسم😄
    پاسخ:
    راجب روغن بنفشه؟ :))

    البته این فواید رو برای همه ی مزاج ها نداره. اما رو من اثرات خیلی خوبی داره خوشبختانه
    برعکس تو ، من عاشق انجیرم :)
    پاسخ:
    بیااا مال تو 
  • لاست استریت
  • چقدر خوبه اینطور خواب های متنوع و فولکلور
    پاسخ:
    فول کالر ن اینا دیگه :))
    حیف نیست انجیر خراب بشه؟
    عاشق انجیر هستم.
    پاسخ:
    خراب نشده بود که. داشت اغراق می کرد
    خیره ایشالا ولی هرچی فکر می‌کنم ارتباط روغن بنفشه به خواب و رویا رو نمی‌متوجهم :|
    پاسخ:
    دیگه پیش اومده دیگه
    روغن خیلی خوبیه .. ;D
    پاسخ:
    :)
    جلل خالق مگه بنفشه هم روغن داره؟! اونم با این همه خواص؟
    پاسخ:
    مثه اینکه :))
    :-) سطح دغدغه رو 
    خو فدای سرت تو واقعیتم تموم بشه یکی دیگه میخری
    پاسخ:
    نه توی خواب انگار تموم شدنش مساوی بوده با مرگ :))
  • فانتالیزا هویجوریان
  • منم یه کرم ویتامینه و روغن زیتون شیشه کوچولو دارم تقریبا همه کاری باهاشون میکنم!

    زیر سایه وسایه پاک کن و کرم مو و دست و...!!! :)))))
    پاسخ:
    وای روغن زیتون حتی بدون بوش هم بو میده :((
    بعد تازه مثه کنه هم به پوست آدم می چسبه و هیچ جوری چربیش نمی ره :(
    روغن بنفشه چقدر خاصیت داره من نمیدونستم :دی
    پاسخ:
    خیلی :دی
    1-شما... وای خدا شما یازده ها مشکلتان فقط همین لقب هاست ؟ شما نمیدانید سایز40 پوشیدن یعنی چه و نمیدانید فکر کردن به بستنی و چاق شدن یعنی چه و نمیدانید زهرمار شدن همه چیز برایتان یعنی چه . نمیدانید حساب کردنِ کالری کالری غذاها همان کاری را میکند که شما با انجیرهای مامانتان میکند . وای خدا که شما مرفحین بی دردید . :صدای گریه ی حضار:

    2-جادوی سارا نائینی 😯😱😰😨 اگر درخت انگور بودم الان کشمش داده بودم . باز هم از این آهنگ ها بگویید بما .

    3- خوابهای از دست دادنِ چیزها و کَسهای زندگی که آدم هی دعا میکند شب یک چیز بد خورده باشد یا دیر خوابیده باشد که از آشفتگی اش کم شود . این خوابها که گند میزند به همه چیز 😑


  • نیمه سیب سقراطی
  • ای بابا ! مثه من تو خوابم باید حرص بخوری :))
    پاسخ:
    میبینی توروخدا :))
  • لولا پالوزا
  • روغن بنفشه بو داره؟ من از هرچیز بو داری باید دوری کنم :(((

    انجیر :)
    پاسخ:
    خیییلی کم
  • خانوم زرافه
  • نمی دونستم اینقدر خاصیت داره ، سعی می کنم یکی بگیرم :))
    من عاشق بوی ِ روغن بنفشه توی حمام هستم! :دی

    + برای راحت خوابیدن بو کردن گلاب هم جواب می ده ^^
    پاسخ:
    توی حمام بهتره از روغن بادوم شیرین استفاده بشه. تاثیر محشری داره روی پوست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">