-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

آب، خعلی مایه ی حیاط است

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۴ ب.ظ

دقایقی پیش, زیر دوش حمام داشتم به این فکر می کردم که بیایم اینجا و گیر بدهم به این نوع نوشتار جدیدی که چند سال است بین بلاگر ها مد شده (و خودم هم مدت زیادی از آن استفاده می کردم) و بگویم که بسیار خز است,

و ابراز خوشنودی کنم از اینکه متوجه خز بودنش شده ام و کوئیت کردم.

حالا خیلی مطمئن نیستم که کوئیت می کنند یا کوئیت می شوند, اما خب به دیگران هم توصیه اش می کنم.

و اینکه ببینید, استفاده از این نوع زبان, شاید در مقیاس محدود مانند نوشته های توئیتری و می نی مال و اینها بانمک هم باشد حتی.

اما در مقیاس بزرگ و وبلاگهای پر و پیمون واقعا رو مخی می شود. بیلیو می.


در حالی که داشتم به این چیزها فکر می کردم, حس یک عدد یانکی را داشتم که بر فراز می سی سی پی راه می رود و به مارک توین فکر می کند.


بعد به این فکر کردم که این فضولی ها به من نیامده.

اگر خیلی ارق ملی دارم و دلسوزی ام فوران می کند, شیر آب را ببندم که بیشتر از این اسراف نشود :|


#صرفا جهت گیر هفته

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۱)

من به شخصه مهم‌ترین تصمیمات زندگی‌مو زیر دوش حموم گرفتم! :D
پاسخ:
و تو دسشویی حتی :))
وب خوب و جالبى دارید
خوشحـال میشـم به وب من هـم سـر بزنیـد :)
واقعاً این روزها آب مایه ی "حیاط" هست نه "حیات".
:|
ما ایرونی ها همیشه در مصرف هر چیزی در عالم اول هستیم.
پاسخ:
خیلی مصرف کننده ایم کلا :-/
راس میگی منم خوشم نمیاد کلمات رو اینطوری تغییر میدن ..
پاسخ:
درحد یکی دو جمله بنظرم اوکی ه,
اما زیادیش واقعا زیادیه دیگه :|
  • هولدن کالفیلد
  • احیانا با اون بلاگری که من برخوردم بهش برخوردی نداشتی؟ منم این روزا به این جریان خیلی فکر کردم بابت ایشون :|
    پاسخ:
    نمیدونم منظورت کیه.
    من کلی گفتم
  • لاست استریت
  • :)
    منم میرم تو حموم تازه خیال پردازی هام شروع میشه ... :|

    عاقا منم از این صفحه ها ک گذاشتی میخواااااااااامممم
    چه جوری گذاشتیشون؟
    پاسخ:
    کدوم صفحه ها
  • فانتالیزا هویجوریان
  • اندازه ش باید حفظ شه ولی خیلی کتابی نوشتن رو هم من دوست ندارم همچنان که قبلا حرف زدیم در موردش :) خیلی فاصله میندازه بین بلاگر و خواننده.
    پاسخ:
    نمی دونم...
    به نظر من حداقل نفس "نوشتن" زیر سوال نمی ره
  • لاست استریت
  • به نظرم نوشتن متن اس ام اس یا مسیج تو تلگرام به این فرم اشکالی نداره. معمولا آدم سعی می کنه اس ام اس رو خلاصه و نصفه نیمه,زودتر بنویسه از شرش خلاص شه! ولی رسم الخط مناسبی نیست واسه نوشتن تو وبلاگ. متن های جدی تر که دیگه جای خودش رو داره...
    + این نظر منِ البته...
    پاسخ:
    تو وبلاگ هم, اگه نوشته کوتاه باشه به نظر من خوبه.

    اما برای نوشته های بلند واقعا جالب نیست
    همینی ک الان راه راه هه 
    قبلیش آجر بود...
    پاسخ:
    اها بکگراندم؟

    بکگرانده دیگه! عوضش کردم :))
    های
    چه زبانی را میگویید ؟ میشود  لطفا بگویید یک وقت دچارش نشده باشم یا نشوم ؟؟؟ :هِلپ می کایندا وُرینِس:
    پاسخ:
    همین زبون جدیدی که ساختار کلمات رو می ترکونن :-/
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">