-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

صداهای 8 صبح

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ق.ظ

صدای غلت خوردن روی ملافه ها

صدای تکان خوردن پرده ها 

صدای رد شدن یک ماشین

صدای کوبیدن روی آهن

صدای ریختن میلگرد

رضـــــاااا! هــِی! ممــــــــــــد!

صدای تکان دادن یک ورق آلومینیومی خیلی بزرگ 

صدای رد شدن چند ماشین

صدای یک کلاغ

صدای صحبت کردن همهمه وار

صدای خستگی در کردن دیوارها

صدای گریه ی نی نی طبقه ی بالا و بعد صدای پا

صدای حرف زدن داداشه در خواب

صدای باقی ابزار آلات ساختمانی

صدای محو یک گنجشک

صدای آخ خودم بر اثر تیر کشیدن دندان

صدای دزدگیر یک ماشین

زیاد شدن صداهای ساختمانی

صدای قرچ تخت

صدای بستن پنجره

صدای روشن شدن کولر

  • آنای خیابان وانیلا

چیزهای کوچک

نظرات (۱۶)

واو . تاحالا این فرصت بهم دست نداده بود. فِرست کامنت 💃💃💃💃💃 :شِیکین هَندز ویت این فرصت: 
اگر دندان را تیر کشیدنِ معده بکنیم این میشود بیدار شدنِ نصف هفته ی من . بستن پنجره و روشن کردن کولر را خیلی خوب آمدی 🙈
پاسخ:
کانگرتس :))
بازی صداها باحاله.

می خوام واسه ساعتای دیگه ی روز رو هم بنویسم
  • ماهان هاشمی
  • همه‏یِ اینا دست به دستِ هم دادن تا شما صبحِ جمعه‏ای یه خواب راحت نداشته باشید! :)))
    پاسخ:
    نه کلا صداهایی که هر روز هست رو نوشتم.
    من اگه بخوام بخوابم میخوابم. ینی مــــــــــــــــیخوابـــــــــــــــــمااااا 
    شششششششش شششششششش ششششششششش
    ششششش شششششششش شششششششش
    یک روز معمولی همین حالا یه هوییه شمال!


    پاسخ:
    :))))

    خوشبحالت :(

    صدای محو گنجشک ^_^
    پاسخ:
    :)
    خیر سرمون خواستیم بخوابیم
    پاسخ:
    :-/
    ما که هر روز و هر ساعت صدای باز کردن در خونه و پارکینگ (به شدت) و بردن ماشین تو خونه و بیرون آوردن اون با صدای ناهنجار، کوبیدن در ماشین به هم و...
    داره دیوونمون میکنه.

    پاسخ:
    اوه اوه...
    امان از بعضی بی ملاحظه گری آ..
  • شیمیست خط خطی
  • من اتاقم بر چهار راهه یعنی کل شب تا صبح که پنجره بازه، یه همین وضع مشابهی دارم!
    پاسخ:
    اووه... من پنجره م بیشتر اوقات بسته س. روانی می شم
  • فاطیما کیان
  • دیوانه میشه آدم , اخ گوشم ...
    پاسخ:
    :(
  • نیمه سیب سقراطی
  • صدای نخراشیده ی خروس ! 
    به جون خودم در قرن 21 و عصر تکنولوژی صداشو خودم شنیدم ، باور کن :))
    پاسخ:
    :)))
    باحاله که :))

    از صدای ساختمون سازی ک بهتره باور کن -_-
    گنجشکای ما صداشون محو نیس! تو حیاطمون دعوا راه میندازن! یه صدای بلندی دارن این فسقلیا از 6صبح!
    پاسخ:
    آخ آخ :))
    گونگشک :دی
  • علی مکوندی
  • ووااااااوووهه
    تصورش سرمو درد اودر :|
  • فانتالیزا هویجوریان
  • :))))))))

    ما به تازگی از دست یه همسایه ی پر سر و صدا خلاص شدیم.الان درک نمیکنم چی میگی!!! :))))
    پاسخ:
    ای ای ای مرفه بی درد :))
    چقدر صدا من تاحالا هیچکدومو دقت نکردم
    پاسخ:
    :)
    :|
    والا من تجربه این صداهاروندارم:)
    فقط گاهی صدای اذان یا عروسی:)
    خوبه...
    پاسخ:
    اصن نصف عمرت برفناس. مخصوصا صدای ساختمونا :|
    وای خدا سرم رفت..چقدر سر وصدا داشت این پست :)))
    پاسخ:
    :)))
    :))) خیلی خوب بود. چقدر صداهای اول صبحمون شبیهن
    پاسخ:
    عوارض این شهره.. 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">