-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

تعقیبـ....

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۰۹ ق.ظ

این روزها خیلی زیاد خواب می بینم که ماشین را برداشته ام و رفته ام توی خیابان ها و اتوبانها برای خودم چرخیده ام یا رفته ام یک جای مشخصی.

البته استرس نداشتن گواهینامه تمام راه با من بوده  و در آخر هم یا ماشین را برده اند یا وقتی من درش نبودم کسی با تمام سرعت ماشینش را به آن کوبانده یا یک شهاب سنگ آسمانی رویش پرت شده و خلاصه یک بلایی سرش آمده.

اما هیچوقت تصادف نکردم یا اتفاق دیگری که من درش مقصر بوده باشم.

اتفاقا رانندگی ام هم بسیار خوب بوده و از آن لذت بردم.


دیشب هم خواب دیدم دارم با سرعت ولی با آرامش محض در یک اتوبان خالی می روم و آهنگ  fake lights in the sky به طور واضح پخش می شد...

و صبح که بیدار شدم دلم خواست واقعا رانندگی کنم.

از ته دل. و حتی بدون ذره ای ترس از اینکه 5 سالی می شود که پشت فرمان ننشسته ام و همه چیز در مورد رانندگی را فراموش کرده ام.

خوابم و خوابهایم را برای بابا تعریف کردم و گفتم الان واقعا دلم رانندگی می خواهد, و اینکه همین الان با هم برویم و کمی تمرین کنم.

و دوست دارم به زودی دنبال کارهایش را بگیرم و حداقل توی خواب دیگر استرس گواهینامه نداشته باشم.


در تمام این مدت بابا با چشمان متعجب و دهان باز به من نگاه می کرد. و بعد که حرفهایم تمام شد با حالتی شبیه علامت تعجب گفت رانندگی؟

گفتم اوهوم. و باز با لحنی که ته ش کمی خوشحالی داشت گفت رانندگی؟

و بعد انگار که چیزی یادش آمده باشد گفت   که ماشینها اتومات هستند و ماشینی که در آموزشگاه با آن تمرین می کنند و امتحان می دهند کلاج دنده ای, و بهتر است که قبل از امتحان دادنم پشت ماشین اتومات نشینم.

دلم می خواست این را نگوید.

دلم می خواست برای اولین بار بدون اما و اگر قبول می کرد یا  که می گفت نه. فقط نه.

می دانم خیلی احمقانه به نظر می رسد, اما گاهی اوقات وقتی یک نفر می گوید نه, و بعد برای نه گفتنش توضیح می دهد و بعد به توضیحاتش تبصره و اینها اضافه می کند به شدت عصبانی می شوم.

آن "نه" خالی و فقط اشاره ی کوچکی به دلیلش بیشتر راضی ام می کند. حتی دوست دارم وقتی یک نفر دلش نمی خواهد یک کاری را انجام بدهد مستقیما این را بگوید.

از توجیهات و توضیحات متنفرم....



  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۵)

  • ماهان هاشمی
  • وا؟ :))

    پاسخ:
    من فوبیای خیلی چیزا رو دارم متاسفانه
    از رانندگی خاطره ی بدی داری آیا؟
    پاسخ:
    بلی :)
    من یک بارم با ماشین خودمون نرفتم تمرین
    همون اولین بارم قبول شدم . خیلی راحت... حق داشته بابات ... اصلا اتومات نباااید بشینی پیش از امتحان!اصلا ...؛) ولی بعدش می شینی کلی حال میکنی که چه ماشین بازی الکی ایه:دی
    پاسخ:
    :))
    من قبلنا مشکل تمرکز داشتم وحشتناک, که باعث شده بود بترسم از رانندگی. خیلی تلاش کردم برم اما به دلیل ترسم نمی تونستم کنترل کنم و هی رد می شدم تو امتحانا.
    الان حس می کنم ترسم کم شده و شایدم از بین رفته.. و اینکه واقعا احساس نیاز می کنم :-/
    می خوام باز برم سراغش
    انگار چالش داره جواب میده :d
    پاسخ:
    چالش چی؟ :-/

    اهاااااااااا :))))
    با تشکر از اوشون :)) البته اون یکی دیگه از دوستان بود ک واسه چالش اینو نوشته بود. من فقط اونجا اعتراف کردم که ماشین ترکوندم :))
    اشتباه شد ! فانو بود که چالش رانندگی رو نوشت :) چالش شما رو یادمان آمد :)
    خب نیمه شب و منم چشام سرخ مغزم هم جلبک چه توقعی داری؟
    پاسخ:
    خیلی بیراه نگفتی البته, من تو کامنتاش نوشته بودم راجب همچون چیزی :)

    کامنت قبلت کجا رف :-////
  • مبهم الملوک
  • در مورد نه گفتن و اینا
    دقیقا حسه من اونم وقتی که ساعت 10 شب ایس پک میخوام
    انشاالله گواهینامتو میگیری
    برا اهنگ هم ممنون
    پاسخ:
    10 شب ایس پک دیگه خیلی مرگه :))

    مرسی.. منم امیدوارم :|
  • هولدن کالفیلد
  • "آهنگ  fake lights in the sky   را به طور واضح پخش می شد..."
    این جمله کلا از لحاظ ساختاری غلطه :|
    پاسخ:
    ساعت پستو نگا کن بعد گیر بده :)) 

    مرسی ک گفتی, تصییح شد :)
    شام خانم، شام! تنظیمات شامت به‌هم خورده که خوابای عجیب می‌بینی :))
    پاسخ:
    من 9 شب شام می خورم 3 صب می خوابم 
    ربطی ب اون نداره اصن :))

    این ترک رو دوست دارم ولی سبک shoegaze یه خورده بیش از حدش که گوش میدم دپرس میشم شماها اینطور نیستید ؟

    پاسخ:
    من زیاد این سبک گوش نمی دم, اینم چون تو خوابه! بود گذاشتم
  • فانتالیزا هویجوریان
  • والا من خواستنش رو میخوام ولی از اونجایی که پولش رو خودم باید بسلفم اصلا دلم نمیاد 450 تومنم رو هویجوری فرت بریزم تو گلوشون! کارای واجب تری دارم :(
    پاسخ:
    450 تومن!!!!! مگه جنگهههههه :-/
    منظور بابات که نه نبود. دلیلش هم خیلی منطقی. انتظار داشتی سوییچو تقدیم کنه؟ :)
    پاسخ:
    نه ولی اینارو که خودمم می دونستم.
    اما اون لحظه واقعا دلم می خواست.
    می گفت نه واقعا سنگینتر بود
  • لولا پالوزا
  • بابای منم از وقتی 20 سال پیش عموی بزرگم با ماشینش زیر کامیون له شد دیگه فوبیای رانندگی داره :(
    و اینکه...
    واقعا هم مقدمه چینی خیلی مزخرفه هم توضیحات بعد از جواب! ـ؛ـ؛ـ
    پاسخ:
    ....:(
    روحشون شاد.. 
    حالا اینکه بخیر گذشت ولی خواهرانه بت توصیه میکنم هیچوخ با بابات نشین. من تو عمرم اگر پنجبار دعوای خونین با بابام کرده باشم بی اغراق سه تاش سر رانندگی بوده. از خیلیای دیگه م شنیده م که باباها سر رانندگی میزنن زیر همه چی. :)) 
    پاسخ:
    همه بم می گن :))
    اما بابام تنها آدمیه که در کنارش احساس امنیت دارمم :(

    منم از توضیح دادن بدم میاد به شدت. همه می دونند حوصله ندارم :| آدم باید کوتاه و صریح باشد ... :|

    پاسخ:
    من بخاطر حوصله نمی گم, گاهی اوقات توجیه باعث می شه آدم چیزایی رو بگه که راست نیست... میدونی..
    حوبه که میحوای بری دنبالش.منم همش به  خاطر یه فوبیای احمقانه که تو ماشین حالم بد میشه نرفتم سراغش ولی دیگه باید برم.
    فانتالیزا منظورش قیمت دوره آموزشی بوده فک کنم.خداییش ولی زوره.کاش زودتر رفته بودم و گرفته بودم.
    راستی مرسی بابت آهنگ
    پاسخ:
    من چن سال پیش 110 ت دادم, فک نمی کردم انقدددددر زیاد شده باشه :-/

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">