-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

خواهر

دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۷ ق.ظ

20 روز دیگر مانده..

20 روز مانده که من بمانم و این خانه.

من بمانم و پسرها.

و آشپزخانه. و لباسشویی. و باز آشپزخانه و لباسشویی و باز آشپزخانه.


مامان اما خوشحال است. ذوق دارد.

هر روز حداقل یک قلم به چیزهایی که باید با خودش ببرد اضافه می شود و سر شام و ناهار, از اخبار و اطلاعات جدیدی که راجب حج شنیده حرف می زند.

فردا مهمانی گرفته که هم از اقوام و دوستان حلالیت بگیرد, هم یک مراسم ختم انعام برای شادی روح مریم.

امروز خاله ها آمده بودند کمک, و تقریبا هیچ کاری نگذاشتند بماند. 

و من باز داغ دلم تازه شد بابت خواهر نداشتن. باز خنده ها و شوخی ها و با هم کار کردن هایشان را دیدم و دلم سوخت برای خودم که هیچوقت این چیزها را تجربه نمی کنم..

خیلی وقتها خودم را گول می زنم که یک دوست صمیمی بهتر از صدتا خواهر است.

اما فکر می کنم دیگر از سن گول خوردنم گذشته...


++ داشتم لباسی که چند هفته پیش خریده بودم را  برای فردا آماده می کردم, و چون جدید بود هنوز نمی دانستم چه نوع لاکی با آن رنگ ست می شود.

مشغول تست انواع لاک و مقایسه با رنگ  پیراهن مذکور بودم, که یکهو یک قطره لاک از کناره ی خشک نشده ی  انگشت کوچک سقوط کرد روی کمر پیراهن.

اول تلاش کردم با ناخن بتراشم. بعد با لاک پاک کن کشیدم که لاک را پاک کرد, اما خودش یک لک به اندازه ی کله ی نگارنده بجا گذاشت.

در مورد نوع خاکی که باید به سرم بریزم کسی نظری دارد آیا؟ > به کوری چشم دشمنان اسلام حل شد 


+++این هم یک عدد حلوا که هنرمان رویش فوران و اینها کرد..

دلم خواست قبل از اینکه توسط جماعت به خندق بلا منتقل شود کمی فخر فروشی کنم که دلتان بسوزد که از این کارها بلد نیستید.

اصلا هم کجو کوله و شلخته نیست. اصلا :|

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۲۵)

خاکُ ولش کن 
خودکشی :|||
پاسخ:
دقیقن دلم می خواد بمیرم :(((

بقیه ی لباسام واقعا واسه این مراسم مناسب نیستن, اینم با کلی وسواس انتخاب کردم :((
من و خواهرهام‌سه تاییم دی: 
اونقدر فاصله سنیامون زیاده که همو نمیفهمیم :))

خاک رس با نفوذ پذیری بالا!
پاسخ:
ما الان تو این سنایی که هستیم دنبال فهمیدن و ایناییم.
بزرگتر که بشیم اصلا اینچیزا اهمیتی نداره... باور کن
  • مهران نجفی
  • حالا شاید اونقدرها هم گل درشت نباشه. چون خودت می دونی کجاست، انقدر واست مرئی شده :)
    پاسخ:
    نه خیلی تابلوعه واقعا :|
    حقته...
    این نظر من بود...
    پاسخ:
    :|
    مرسی
  • هولدن کالفیلد
  • من حلوا دلم خواست :| همین الان!
    ماااااااااااامااااااااااااااااااان!!!!
    پاسخ:
    عذاب وجدان گرفتم :|
    ینی وردارم عسکه رو؟ :-/
  • آلبرت کبیر
  • خوبه که ما از لاک و این جنگولک بازیا استفاده نمیکنیم ... نه خودم استفاده نمیکنم نه خانومم :)))))
    این قرتی بازیا واسه جوونای الانه
    واسه همین خاک خاصی پیشنهاد نمیکنم :P
    پاسخ:
    دیگه باید تا از دسته ی "جوونای الان" هستیم استفاده کنیم
    کم مونده بود روی حلواءه داربست ببندی کاربندی اجرا کنی! :D
    پاسخ:
    =))))))
  • هولدن کالفیلد
  • رفتم گفتم خواهرم همون موقع شب برام درست کرد! چه حالی هم داد :))
    پاسخ:
    :|
    مردم آزاری رو ببینااا
  • ماهان هاشمی
  • خواهر داشتن تجربه‌یِ بسیار خوبیه!

    من دوتاشو دارم!

    واقعا اگر اونا نبودن، منم نمی‌دونستم چه خاکی تو سَرم بریزم! :))

    پاسخ:
    خوش بحالتون...

    اما خواهر واسه یه دختر یه امر واجب وضروریه..
  • فانتالیزا هویجوریان
  • خواهر ِخوب نعمته نه اینکه هر خواهری!!!

    بگو موافقم وگرنه دهنم وا میشه :|

    مفت خورای ِگشنه ی خراب شو :|
    با اون تخمه سگاشون :|
    پاسخ:
    چشم هرچی شما بگی :))

    وااااااااای نگوووو :| 
    الان زندگیمون شبیه زلزله زده هاس :((
    اوووووف !!!
    خوبه حالا مشکل لاک حل شد ... !

    من یه بار رو موکت اتاقم جوهر ریختم بعدا خواستم پاکش کنم پخش شد تو کل موکت ؛ بعد جلدی رفتم بیرون و یه فرش کوچیک خریدم انداختم روش !!
    بعد هر کس  میومد اتاقم میگفت چرا یهویی رفتی فرش خریدی
    منم تا همین الآنش به احدی نگفتم زیر فرش چه خبره :|
    پاسخ:
    :)) چه سرعت عملی!

    فک کنم جوهر با تینر پاک بشه هاا
    خواهر... ممم نمیدونم من هم دوست خوب دارم هم خواهر خوب. اما حس میکنم بسته به نوع شخصیت دوست و خواهر، هر کدوم میتونن جای همدیگه رو پر کنن.
    چه حلوای خوشگلی بود.
    سفر مادر جان به سلامت.
    پاسخ:
    نمی دونم... اما همیشه حس کردم کمش دارم تو زندگیم..

    مچکر :)
    به اینجا نقل مکان کردی یا اینجا خانه مخفی بوده و ما نمیدانستیم رفیق؟ :-))
    پاسخ:
    جدیده :)

    البته آدرستو م نداشتم کلی دنبالت گشتم تا پیدات کردم :)
    داداش من که یه پا خواهره واسه خودش! کدبانویه کدبانو :))
    ینی خانوم خونه اوشونه!
    اصلن شما یه پا هنرمندی! :پی
    پاسخ:
    :))) 

    اصن حروم شدم تو این مملکت, میدونی :|
    اگه خواهر داشتم و بهت میگفتم خواهر داشتن اصلن چیز خوبی نیست ممکن بود بگی داری ناشکری میکنی و نمیدونی چه نعمتیه ...
    اما من خواهر ندارم و خیلی از این بابت خوشحال و راضی ام.نه اینکه داشتنش بد باشه اما مزیتی هم نیست که آدم افسوسش رو بخوره.
    رابطه خواهر برادری خیلی لذت بخش و ممتع دهنده تره تا دو جنس موافق.
    پاسخ:
    نمی دونم...

    ولی اگه به جاش برادر نداشتم مطمنن صد برابر این غر می زدم
  • مستر نیمــا .
  • ایشالا یه همسر با خواهران زیاد گیرتون بیاد مشکلتون حل بشه
    پاسخ:
    این نفرین بود آیا؟ :-/

    مگه من چه بدی ای در حق شما کردم :(((
    خواهر خیلی خوبه خیلی
    من یه خواهر دارم که تمام زندگیمه
    پاسخ:
    به به بلخره یه نظر موافق!
    همه شاکی بودن :))
  • نیمه سیب سقراطی
  • منم منم منم ... یه وقتایی خواهر نداشتن واقعا آزاردهنده ست و درد آور :)
    + با چی پاک کردی لاک رو ؟؟ 
    + به به چه هوس انگیزناک :)
    پاسخ:
    البته گاهی وقتام فک می کنم اگه خواهر داشتم کلا در حال پاره پوره کردن هم بودیم :))

    با پد لاک پاک کن, بعد جاش موند و با آب و دستمال یواش کشیدم پاک شد :] داشتم سکته می کردم :|
    همیشه چیزی که روش حساس باشی زودتر گند بهش زده میشه!
    حلوا هم اصلن من نوموخوام! :|
    پاسخ:
    دقیقا :|

    +می خواستی هم نبود. ملت غارتش کردن :|
    خواهر خیلی خوبه خیلی :)
    من یکی دارم :) ^_^
    خداروشکر که لکه ی لباست پاک شد
    خیلی هم تزئین حلوات خوشگل شده
    پاسخ:
    خوشابحالت اِی آی دا  ^_^
    مرسی :)
    خواهر داشتن خوبه ولی برادر هم خوبه :)
    من که حلوایی نمیبینم :دی
    پاسخ:
    بلی... درواقع دیگه حلوایی وجود نداره :))
  • آواز در باد
  • من سه تا خواهر دارم :) امشب اگه خواهرم نبود، از گشنگی تلف شده بودم :)
    تازه کلی هم با خواهرزاده های کوچولوم دوستم، دیشب باهاش لوراخس و باب اسفنجی نگاه کردیم. 
    پاسخ:
    چقدر خوب :)
    منم خواهر ندارم گاهی نبودش اذیت میکنه ، اما گاهی خیلیم خوشحالم که ندارم :))))
    پاسخ:
    :)))
    ولی فک کن اگه خواهر باشه آدم لباسای بیشتری واسه پوشیدن داره :)))
    واقعا هیچ کس نمیتونه جای هیچ کسو بگیره حتی خواهر :|
    اما امیدوارم ی دوست خوب کسی که درکت کنه همراهت داشته باشی :)
    پاسخ:
    مرسی..
    اما من خواهر می خوام که از یه خانواده و پدرمادر باشیییم :(
    اما یکی اینجا خواهر داره و ازش متنفره. شاید این آرومت کنه.:))
    پاسخ:
    تو این سن همه با خواهراشون خروس جنگی ن. سن ت که رف بالا می بینی که چقدددر خوبه خواهر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">