-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

لهیدن

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۳۸ ب.ظ
حس شدیدا معذب گونه ای دارم از اینکه وسط اتاق داداشه نشسته ام که روی دیوار هایش پر است از عکس فقها و علما و اینها,
 و من دارم درش آهنگ لینکین پارک گوش می دهم :-/

حتی 2048 بازی کردن هم نمی تواند باعث شود سنگینی نگاه آقایان را روی خودم حس نکنم.

دلم می خواهد بروم عاجزانه از آقا اسماعیل بخواهم شیشه ی اتاقم را سریعتر عوض کند, 
من هیچ جای دنیا را با گوشه ی پر از کفر و شیطان و جن و اینهای اتاقم عوض نمی کنم ...


و اینکه نمی توانم تصور کنم یک نفر چطور می تواند در اتاقی که صدها جفت چشم درش هستند بخوابد.

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۳)

اصن اتاق خود آدم یه چی دیگه ست :)))
پاسخ:
آره خب..
اما نمی دونم چرا اتاق این بجای اینکه جو عرفانی داشته باشه ترسناکه :-/
  • ماهان هاشمی
  • خُب، بلند شید برید تو پذیرایی بشینید! :)

    پاسخ:
    آخه هی به اتاق بغلی و پذیرایی رفتوآمد می کنه نمی دونم چرا.
    اینجا از همه جا امن تره :))
    من دو تا عکس دسته‌جمعی خانوادگی (که مجموع نفرات دو تا عکس تقریباً 60 نفر می‌شن!) با چندتا عکس از مازیار فلاحی و استیو جابز و رضا یزدانی به دیوارم دارم و خیلی هم زندگی خوب و خوشی رو کنار هم داریم، دسته‌جمعی! :D
    پاسخ:
    بعد هی احساس نمی کنی اینا دارن نگات می کنن؟ :-/

    شایدم من یه مرضی دارم که همش اینسیکیورم :|
    خوب میشی.
      سلام جان دل یه بار اومدی وبم نظرت رو درباره یه مورچه پرسیده بودم قرار شد سی نفر که شدیم نتیجه رو اعلام کنم الان نتایج مشخص شده دعوتی...

    پست ویژه برای 29 نفر


    :)
    ...wow that's a lot of culture difference
  • هولدن کالفیلد
  • من تو اتاقم نقاشی دارم!
    اون گوشه البته عسک لئون و رابرت دنیرو و مرحوم شکیبایی هم هست! شکیبایی همیشه داره میخنده! :))
    پاسخ:
    همچنان.. :)

    منم نقاشی دارم اما موجود چشم دار نه :))
  • هولدن کالفیلد
  • با اینحال خدمتت عرض کنم، حضرات آیات عظام خیلی هم چشم و دل پاک و رئوف هستن! لینکین پارکت رو گوش بده! اشکالی هم نداره! حجاب هم نکن! :|
    پاسخ:
    نه دیگه نتونستم گوش بدم ک :| 
    هی شرم کردم :| آهنگش اکسپلیسیت هم بود =))

    بابا آخه آدم تو اتاقشو پر عکس شهدا و علما و اینا می کنه؟ :|
    بعد چجوری روش می شه وقتی از حموم میاد جلو اینا لخت شه :=/
  • مهران مهرگردون
  • این از اون چیزایی که پسرا اصلا تجربه نمیکنن...ولی 2048 رو تا 16 هزار و خورده ای رفتم...خخخخ
    پاسخ:
    خوشبحالت
  • فانتالیزا هویجوریان
  • :))))))

    چه شخصیت عجیب و جالبی داره این بچه! :))))
    پاسخ:
    چی بگم..
    :)) 
    دارم فازتو:))
    رکورد ۲۰۴۸ ت چنده؟:))
    پاسخ:
    رکورد :))
    چمیدونم :))
    جن؟؟ خخخ
    حالا اگر هم عکس‌ها را برداشتی؛
    با حضور خدا چه می‌کنی؟
    پاسخ:
    :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">