-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

Dimples of forgetfulness..

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۲۱ ب.ظ

رژ گونه ها,

فقط و فقط

وظیفه شان این است که چاق شدن و لاغر شدن آدم ها را به رویشان بیاورند...


چه خوشبخت بودند دخترها

زمانی که گل انداختن گونه هایشان, 

فقط و فقط 

از روی شرم بود..




+دلم می خواهد از این به بعد با همین اسم زیر نوشته ها, کامنت دونی دوستان را آباد کنم ^_*

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۵)

  • پدرام یراقچی
  • خیلی عالی
  • آلبرت کبیر
  • آباد کن :دی
    پاسخ:
    چشم :دی

    آخه نمی دونم چه فازیه, جدیدا تو کامنت دونی ملت خاطره تعریف می کنم :|
    منظورم از آباد کردن این بود
    خیلی هم خوب ^_* 

    ئه ، این عکسه شبیه خواهرزاده کوچولوی منه :)) 
    پاسخ:
    اوخی
    اون چال گونهه چه خوبه ^_^
    پاسخ:
    خیلی گولی گولی ه ^_^
    عزیزممممم ^______^
    پاسخ:
     ^__^
  • مهناز عبدالهی
  • حالا afalla یعنی چی؟ :)
    پاسخ:
    farfaella :)
  • فاطیما کیان
  • هیچ وقت از رژ گونه استفاده نمیکنم ولی گاهی صورتم گل میندازه اونم دلیلش حیا نیست هوا گرمه گرم میفهمی ؟ :))))
    پاسخ:
    منم استفاده نمی کنم اما دوستم داشت غر می زد که قبلنا موقع رژ گونه زدن استاخون گونه شو می دید الان نمی بینه :-/
  • هولدن کالفیلد
  • حیا رفته اصن :|
    خودم میدونم ربطی نداشت، دوست داشتم!
    پاسخ:
    ما ک چیزی نگفتیم :-/

    راحت باش شما :))
  • مهناز عبدالهی
  • آهان توی مرورگر من بعضی حروف رو نشون نمیده. جالب و خلاقانه س دوست خوبم.
    پاسخ:
    ممنون :)
  • ماهان هاشمی
  • مگه الان کسی شرمم می‏کنه؟! :))
    پاسخ:
    بلی, شرم و حیا هنوز نمرده!
  • شیمیست خط خطی
  • از بچگی دلم چال گونه می خواست :/
    پاسخ:
    منم :(
  • فانتالیزا هویجوریان
  • آباد کن آغا آباد کن :))
    پاسخ:
    :))
    پس زمینه جدید وبلاگت خیلی قشنگه :) 
    پاسخ:
    مرسی
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • واقعا ...!
    :/
    حیا کلا معلوم نیست کجا رفته!
    پاسخ:
    حالا کلا هم نرفته ها :-/
    یه عده ی معدودی دارن هنوز
    من شدیدا از این حرکتت استقبال می کنم :دی
    پاسخ:
    :دی
    برش داشتم اسمه رو :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">