-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

دلمان خواسته.. می فهمی؟

چهارشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

شاید عجیب باشد,

اما من دلم خواسته  که در یک ظهر تابستانی  یک کفش و مانتو را که هیچوقت نمی پوشیدمشان با هم ست کنم و بروم دنبال کاری را بگیرم که به دلیل اتفاقاتی که دلشان خواسته بیوفتند به تعویق افتاده,  

و بعد از یک ساعت و نیم مترو سواری که درش پر از فروشنده هایی بود که دلشان خواسته بود از ته حلق داد بزنند و جنسشان را تبلیغ کنند به محل مربوطه  برسم,

 و مشاهده کنم  که دلشان خواسته  محل استقرار تاکسی های مقصدم را  با خاک یکسان کنند و تاکسی ها هم دلشان خواسته که کلا گم و گور بشوند و نباشند, چون دیگر مرداد شده و اینطور صلاح دیده اند که برای مکان مورد نظر مسافر نیست .

بعد با تاکسی دربستی که دلش خواسته بود کرایه ی یک ماه خانه اش را از من بگیرد تا محل مربوطه رفتم  و متوجه شدم که آقایان دلشان خواسته که امروز تشریف نیاورند سر کارشان و بنده کلا  ول معطلم.

پول اجاره خانه ی ماه بعد آقا را هم تسلیم راننده کردم تا منِ خسته ی دلشکسته ی بی اعصابِ  کلی پول از کف رفته  را برگرداند سر جایم....

 

از مترو  که بیرون آمدم دلم خواست به تلافی ناکامی امروز یک جشن بزرگ برای خودم بگیرم تا کمی حالم بهتر بشود.

برنامه مشخص بود. اول رستوران مورد علاقه ام و بعد سینما.

 

و مسلما دلم خواست با آنکه مسافت زیاد بود پیاده تا رستوران بروم جهت تمدد اعصاب

موقع سفارش دادن غذا دخترک پای صندق فرمود که غذای مورد علاقه ام تمام شده و من هم بالاجبار یک چیز دیگر سفارش دادم که دخترک دلش خواست دو برابر حساب کند و من هم حوصله ی بحث نداشتم..

غذایم را گرفتم و نشستم توی پارکی که وسط یک دو راهی بود و با اولین گاز, متوجه شدم ساندویچ لعنتی دلش خواسته که به طور وحشیانه ای تند باشد و همان موقع متوجه این هم شدم که یادم رفته نوشیدنی بگیرم ,

و در همان حین, یک عدد همکلاسی قدیمی که کلی با هم رودروایسی داشتیم و کمی هم از همدیگر بدمان می آمد دلش خواست که بیاید از جلوی منی که داشتم تلاش می کردم یک راهی برای خاموش کردن آتش پیدا کنم رد بشود و لبخند معنا دار کثیفی هم حواله ام کند...

بعد از آن به سمت سینما راه افتادم و دیدم فیلمی که خیلی دلم می خواست ببینم را برداشته اند. سینمای بعدی هم همینطور.

و سینماهای بعدتر...

مثل اینکه دلشان خواسته بود کلا این فیلم را از تمام پرده ها جمع کنند..

 

خلاصه با قیافه ای که بیست و پنج صدم با گریه فاصله داشت راهی خانه شدم  و به این فکر کردم که دلم چقدر چیزهای بیشتری می خواست.

 

دلم می خواست کارم انجام می شد و دیگر مجبور نبودم تمام اتفاقات مزخرف امروز یکبار دیگر برایم تکرار بشود

دلم می خواست پاسپورتم اکی شده بود و دوباره در این گرمای ذوب کننده, اینهمه راه برایم نمی ماند

, دلم می خواست از پیاده روی و غذایم لذت برده بودم,,

 و دلم می خواست الان به جای تمام این مزخرفات, راجب آن فیلم ریویو می نوشتم..

 

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۹)

درکم از این خواسته های دل پایین است :|
پاسخ:
گاهی اوقات دلخواسته های ما با مال دیگران جور نیست... و بالعکس..
  • آلبرت کبیر
  • نظری نمونده که ارائه بدم تو این وضعیتی که داشتی :|
    پاسخ:
    هرجوری تلاش کردم یه نقطه ی مثبت تو کل روز پیدا کنم نتونستم... 

    شاید می شد اینطور در نظر گرفت که باید خوشحال باشم که ماشین زیرم نکرد یا کیفمو نزدن :|
    بعضی روزا همه کائنات دست در دست هم واسه بدتر شدن حال آدم خیلی مصمم تلاش میکنن :///
    پاسخ:
    بنظرم اگه آدم برحسب اتفاق تشخیص بده که اون روز همچین روزی خواهد بود تا جایی ک می تونه اصلا نباید پاشو از خونه بیرون بذاره :|
    دلم خنک شد.
    یه بار استادمون به یه پسره گیر داد، پسره قاطی کرد گفت: استاااااد، چرا فقط به من گیر می‌دید، بقیه هم هستن خب؛ استادمونم گفت: من دوست دارم فقط به تو گیر بدم، من «دلم می‌خواد» فقط به تو گیر بدم، من حق دارم فقط به تو گیر بدم! :))
    بدبخت سکوت اختیار کرد و بعد کلاسم حذف کرد :))
    پاسخ:
    :)))

    وااای ازین جمله متنفرم ک می گن استاااااد، چرا فقط به من گیر می‌دید

    خب حتما یه کاری می کنی دیگه . مریض نیس ک :|
    هعی :( 
    فوق العاده عالی... همین که غر نمیزنی و دلت میخواست اوضاع بهتر بشه یعنی عاااالی... بعله بعضی وقتا پیش میاد که شرایط دقیقا بر ضد ما میشه... ولی اینکه ما چه واکنشی به این قضیه نشون بدیم خیـــــلی مهمه... میتونم بگم شما یکی از بهترین آدمایی هستین که تا حالا باهاش برخورد داشتم...
    لـایــــکـــــ ...
    پاسخ:
    غر زدن همیشه شرایط رو واسه آدم بدتر می کنه...

    مرسی :)
    بامزه ترین نقاشی جغدی هست که تا حالا دیدم ! خودتون کشیدید؟؟ 
  • مهران نجفی
  • انقد بدم میاد از این روزها که گند همه چی در میاد توش!

    آدم دلش می خواد یکی رو گیر بیاره و هی تو دلش بهش فحش بده...

    چرا زنگ نزدی هماهنگ نکردی قبل اینکه بری سمت اون شرکت؟

    پاسخ:
    کاش شرکت بود, یه ارگان دولتی بودن ایشون :|

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">