-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

بعد از هیچکس

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۵ ب.ظ
افتاده روی میز, و تکان نمی خورد.
به گمانم مرده.

به پهلو افتاده و دست و پاهایش در هم گره خورده اند.
فکر می کنم چون خیلی لاغر است و سطح مقطع بدنش آن قدری نیست که به پشت بیوفتد.
دلم به حالش می سوزد. چقدر اینطوری مظلوم است..

کاش همیشه همینطور بود, مظلوم و ساکت.
با آنکه مسبب تمام بی خوابی ها و بد خوابی های من در این چند روز خود او بود, اما حالا که در این وضع می بینمش,
و فکر می کنم شاید بچه داشته, شاید.... باز دلم می سوزد.

چرا؟
چون دیوانه ام.
هیچ آدمی روی این کره ی خاکی دلش به حال پشه ای که تمام دستو بالش را کباب کرده و حتی به داخل گوشش هم رحم نکرده, و چه بسا یک مرضی هم از یک  جای دیگر برایش سوغات آورده نمی سوزد.
هیچکس....
  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۲)

  • اقای روانی
  • انجمن حمایت از پشه های سرگردان از شما تشکر می کنه :))
    پاسخ:
    کاری بود ک از دستمون برمیومد :))
  • مترسک ‌‌
  • خداوکیلی فکر کردم خدای ناکرده کسی طوریش شده، بعد دیدم متوفی پشه تشریف دارن! :))
    پاسخ:
    شما هنوز با سبک شرروورای من آشنا نشدی؟ :دی
    می ترسی همش


    منو باید بفرستن خبر بد به ملت بدم. می کشم طرفو فک کنم :-/

    کمبود سوژه!
    پاسخ:
    واسه گیر دادن؟
    پشه ها ...
    نه .. این قدر هم دل رحم نباش ..دنیا پر از بی رحمی است ..
    پاسخ:
    خب ما می تونیم یکی ازون بی رحم ها نباشیم :)
    فک کنم فقط یه خانوم اردیبهشتی اینقدر مهربون باشه و طبیعت دوست :)) 
    پاسخ:
    ای بابا ای بابا :->
    حتی منم اولش نگران شدم، خیلی تعلیق جالبی ایجاد کردین !  
    به هر حال انجمن حمایت از پشه های ولگرد از شما تشکر میکنن. 
    پاسخ:
    :))

    اتفاقن رفیقش همین الان داره دورم می پلکه,
    من بخاطر اینکه اینجا راجب شفقت نسبت به پشه ها نطق فرمودم معذبم بلایی سرش بیارم :|
    الان خوشحالی که دست انداختی ملتو؟ :دی
    پاسخ:
    یه جماعتی رو حتی :دی
  • فانتالیزا هویجوریان
  • فکر کردم سوسکه!

    داخل گوش آخه؟!!!!

    چقد تو گوشتت شیرینه آخه؟من یادم نیس آخرین بار کی یه پشه نیشم زده :))))))))))
    پاسخ:
    خوبه باز تو فمیدی یه جونوریه :))

    چمدونم :|
    هرجارو تونسته نیش زده :|
    بیا برو بچه! دیوانمون کردی! :/
    اگه پشه ای وارد قلمرو من بشه از اونجاکه کل ورودی های اتاق من مجهز به لیزره! پشه که جای خود آدم هم پودر میشه .:))
    پاسخ:
    اوه اوه, فاطی جیمز باند اینایی شما؟ :-/

    منم قبلن ازین دسگا پشه گیرا می ذاشتم بعد گفتن سرطان زا س و اینا...
    بعد فک کردم خب هیچکس تابحال از نیش پشه نمرده :دی
    :|
    مگه من حرفی از دستگاه پشه گیر زدم؟ :|
    :|
    :|
    بنده جزو CIAهستم هرکی هم بهم نزدیک بشه با لیزر پودر میشه چه برسه به پشه
    اینجا . اتاق دلارام. ایالت ویرجینیا :))
    پاسخ:
    :-/
    من مامانمو میخااااام :((
  • کرگدن آبی
  • من پشه را دوست دارم،
    به سانِ فرزندی که پیرم می کند،
    چشمانی که اسیرم می کند،
    مسمومی که سیرم می کند،
    نیسانی که زیرم می کند؛
    من پشه را دوست دارم،
    زبان بسته را،
    آن نیشِ جانی را،
    آن وزوزِ سماوی را
    دوست دارم.
    من تا آخرین قطره ی سرخ رودهایم،
    سیر می کنم یک گلّه پشه را،
    یک شکم بچّه ی نازائیده را،
    یک مشت بالِ نازک را.
    من از پشه هراسم نیست،
    من همان کرگدنِ آبی ام،
    و از خارشِ یک نقطه ی قرمز نیست باکم!

    :)
    پاسخ:
    دوستانی که می گفتن اووه تو خیلی دلرحمی و فلان...

    دوستمون شعر گفته در وصف پشه :|
    من واقعا حرفی ندارم الان
    شعر گفتن که چیزی نیس‌:/
    اصن  همه رفیقا من پشه‌اند :))
    پاسخ:
    خسته نباشید همگی دور هم :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">