-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

CooL-R

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۵ ب.ظ

بنده علاوه بر کودک درون و خر درون و تمام جک و جانورهای درون,

یک عدد بابای درون هم دارم که منتظر نشسته تا کسی از حوالی کولر رد بشود و خدای ناکرده روشنش کند.

آنگاه با تمام سرعت به سمت کلید کولر هجوم می برم و بعد از تبادل نگاه خصمانه ای به فرد مجرم, 

از دم همه ی کلید هارا به سمت بالا مرتب می کنم. اصلا اینطوری قشنگ تر هم هست :دی



+البته دلیل علمی اش! این است که کانال اتاق من مستقیم است و دو ثانیه بعد از روشن شدن کولر, دیگر فرقی با سیبری ندارد :|


+ و اینکه به نظرم به دلیل روشن و خاموش شدن های مداوم, آن سیم سبز کمرنگتر تا چند وقت دیگر شعله ور بشود

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۷)

من دریافته ام که انسانی هر اندازه مصمم به خوشبخت زیستن باشد، به همان اندازه خوشبخت و سعادتمند زندگی خواهد کرد.((آبراهام لینکلن))
:-\ Same problem here with my mom
پاسخ:
تو هر خونه ای یکی هس :))
:)))))
عاشقتم!:))
پاسخ:
مخلصیم :دی
  • مترسک ‌‌
  • یعنی اون نقشه‌ات عالی بود :))
    پاسخ:
    :D
    البته این موضوع که توان تحمیل خواسته هات رو داشته باشی لذت خوبی داره. اما متاسفانه در اکثر شرایط امکانش نیست...حتی با خر درون.
    پاسخ:
    خب همیشه ک موفق نمی شم :دی
  • اقای روانی
  • نگوووو تو این گرماااااا پناه بر خدا
    پاسخ:
    آدم روزه باشه هی سردشه خب :(

    آدم اگه بیرون باشه گرمش میشه, اما تو خونه سرردههه
  • آلبرت کبیر
  • بنده خدا بابا رو به چالش نکش :)))
    عاقبت نداره ها :پی
    پاسخ:
    اتفاقن بابای من اصن اینطوری نیس, نه به برق کار داره نه به کولر.
    به جاش این وظیفه ی خطیر به عهده ی من و داداشه س. من به کولر گیر می دم اون به برق :))
    من خودم همینطوری سردمه، کولر که روشن باشه ، منجمد میشم :))
    پاسخ:
    آخه نه که نقشه ی کانال کشی خیلی قشتنگ بوده, همه ی تلاش کولر از دریچه ی من میاد و بقیه ی جاها گرمه همش :|
    واسه همین دعوا داریم تابستونا سر کولر
    اون نقشه رو دیدم، یاد مدارچاپی هایی که داداشم درست میکرد افتادم :دی
    پاسخ:
    مداره دیگه
    این کتاب به دردتون میخوره عایا ؟؟

    Poly-Modeling with 3ds Max: Thinking Outside of the Box
    پاسخ:
    کتابه 34 مگ عه! نمی دونم هیولا توش جاسازی کردن :-/

    تازه به شدت هم کپی رایت ه
    مرسی بهرحال
  • فانتالیزا هویجوریان
  • :|

    بعد اون وخ اهل خونه ما کلی پول کولر گازی دادن الان همه شون سرده شونه و میخوان ببندنش جز من که تازه با اون میتونم گرما رو تحمل کنم :|
    پاسخ:
    :))))
  • آلبرت کبیر
  • وظیفه سنگینی روی دوشتونه :))
    پاسخ:
    بلی :))
    سلام، نمیشه یه مقداری از دریچه کولر اتاقتو با یه چیزی بپوشونی که کمتر باد بیاد، منظورت از سیم سبز کمرنگ چی بود راستی؟
    پاسخ:
    پمپ!
    متن و تصویر عالی بودن .. ;))))

    سلآم خوبین ؟.. ;D
    پاسخ:
    مرسی شما خوبی؟ :D
    سلام، فکر میکنم نظرت راجع به سوختن سیم سبز اشتباه باشه، روشن خاموش شدن های مداوم  به ترتیب به موتور، کلید، پمپ، سیم قرمز و آّبی، سیم سیاه، سیم سبز آسیب وارد میکنه، آخرین چیزی که ممکنه آسیب ببینه سیم سبزه، راستش من هر چی به این نقشه شما نگاه کردم سیم سبز پررنگ تر ندیدم واسه همین پرسیدم، به چشمم شک کردم، 
    پاسخ:
    چه پیگیر :|

    عاقا منظورم همون پمپ بود نه سیم پمپ.
    بیخیال
    سلام مهندس
    +
    خو دریچه کولر که طرف خودته رو ببند !
    پاسخ:
    سلاملکم

    نه خوبه :))
  • سرباز جامانده
  • :-/ خب اگ سرده دریچه کولرو ببند یا نصفه کن.بقیه گناه دارن خب
    پاسخ:
    کانال بندیش مشکل داره. با دریچه بسته انقدر باد میاد ازش تازه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">