-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

A Portofino، m' ha preso il cuor.....

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۳۵ ق.ظ

برای تکمیل پروژه ای, دنبال یک سری عکس می گشتم با موضوع شهرهای آبی و بندری و امثالهم.

در همان بین به عکسی برخوردم از پورتوفینو. یک بخش کوچک رمانتیک (یا به قول خودشان کومونه) از جنوا.


یاد زمانی افتادم که به آهنگ Love in portofino  معتاد شده بودم و روزی هفصد بار گوشش می کردم.

طوری که اواخر حس می کردم هر لحظه ممکن است آقای بوچلی از مانیتور بیاید بیرون و یخه ام را بگیرد و بگوید جون مادرت بیخیال ما شو :|

اما وقتی این عکس را دیدم, به این نتیجه رسیدم که آدم در همچین جایی, واقعا حق دارد عاشق بشود.

می طلبد اصلا :دی

حضرت درین آهنگ فرموده, Ricordo un angolo di cielo, Dove ti stavo ad aspettar

یعنی یک قطعه از بهشت را به یاد می آورم, جایی که من درش منتظر تو بودم


شاید همینجا یعنی


+متن کامل آهنگ>>


ترجمه کنم ینی؟ بیخیال


I found my love in Portofino
Perché nei sogni credo ancor
Lo strano gioco del destino
A Portofino m' ha preso il cuor

Nel dolce incanto del mattino
Il mare ti ha portato a me
Socchiudo gli occhi a me vicino
A Portofino rivedo te

Ricordo un angolo di cielo
Dove ti stavo ad aspettar
Ricordo il volto tanto amato
E la tua bocca da baciar

I found my love in Portofino
Quei baci più non scorderò
Non è più triste il mio cammino
A Portofino I found my love

Ricordo un angolo di cielo
Dove ti stavo ad aspettar
Ricordo il volto tanto amato
E la tua bocca da baciar

I found my love in Portofino
Quei baci più non scorderò
Non è più triste il mio cammino
A Portofino I found my love

Non è più triste il mio cammino
A Portofino I found my love

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۳)

  • مترسک ‌‌
  • اجالتاً پایین‌تر از دکترا پست بذار! محتوای مطلب سنگین بود :)) :|
    پاسخ:
    هعی...
    محتوای مطلب این بود که خداوند لدف کنه یه پول قلمبه نصیبمون بفرمایه بریم ببینیم اینجا ک تریفشو می کنن کجاس :دی
  • هولدن کالفیلد
  • ایتالیایی بلتی؟ :|
    پاسخ:
    با اجزه :-/
    چرا :| ؟

    ببخشید خب :| :))
    ساعت نزدیک 12 ظهره.
    یه سوال, به نظرت
    !?why am i "creeping" around your old posts
    پاسخ:
    :o
    no idea...
    عجب جایی ! مث بهشت هست ! خیلی قشنگه

    بوچلی دوس دارم زیاد :) 
    پاسخ:
    من دیگه مثه قدیما دوسش ندارم
    ینی آهنگای قدیمشو. شکوفه زدمشون دیگه :|
  • هولدن کالفیلد
  • تیم ملی مورد علاقه من ایتالیاس! :|
    تو چرا بلتی؟ :|
    پاسخ:
    من خیلی معذرت می خام :-/

    چ جالب تیم مورد علاقه ی من اسپانیاس :)))

    قبلن رئالی بودم اما الان فقط تیم ملی شو دوز دارم :|
  • لولا پالوزا
  • اوه کی بل پوستو :)

    پروژه؟هممم مدیریت جهانگردی میخوانی عایا؟
    پاسخ:
    نه معماری :)

    داشتم برای یکی درست می کردم اینو
    مثه یه اعتیاد میمونه D:
    یه موقع های از شدت بی کاری خودمو تو عکس های چند سال پیش صفحه اینستاگرام یه بدبختی پیدا میکنم :))))
    همش دوست داری ببینی صفحه بعد چیه  D:
    راستی خیلی خوش شانسی که کامنت هات از سرورهای بلاگفا پاک نشده
    im jealous :(
    پاسخ:
    کی گفته پاک نشده؟
    همه ش از دم پاک شده تا 92.

    اگرم چیزی هست تازه گذاشتن

    نه اقا 90 ایناس برو ببین خودت تاریخاش معلومه D:
    i want my comments back :((
    پاسخ:
    گفتم ک, آخریش 92 عه
    آها , "تا" 92 رو از این ور حساب کردی D:
    ? by the way, you got DevianArt profile
    پاسخ:
    آره ولی خالیه
    حیفه آخه اونجا عکسها بیشتر ترند میشه تا aminus
    عکسهات بعضی هاش پتانسیل ترند شدن رو داره ;)
    پاسخ:
    خب منکه عکس حرفه ای نمی گیرم.
    خیلی برام مهم نیس.

    و اینکه دویان رو گذاشتم واسه وقتی ک دستم تو دیجیتال آرت قوی شد...
    خیلی قشنگه آهنگش. شبیه سالواتور آدامو خونده. خیلی خوبههههه :))))
    پاسخ:
    خیییلی دوسش دارم

    الان حضرت بوچلی رو با آدامو مقایسه کردی؟ :))

    البته ورژن آدامو خیلی باهاله ازین نظر ک حالو هواش با آهنگ جوره. صدای دریا و اینجرفا :دی
    لعــنت به جناب بوچلی که برای اولین بار موفق شدن هوس یه بندر بندازن تو سرم.
    کللا لعنت بهشون. که این‌طور حال آدم رو عوض می‌کنن.
    من هزار بار مردم (و زنده نشدم) با بسامه موچو.
    به نظر من بسامه موچو یه مورد خاص بود. ینی هیچ کدوم از آهنگاشون دیگه اون‌طوری من و نگرفت.ولی همون یه دونه کافی بود که بفهمم "ویس آو گاد" اغراق نیست.

    می‌شه مراتب حسادت خیلی خیلی خیلی خیلی زیادمو ابراز کنم بابت ایتالیایی دونستن؟ و بپرسم ون دید یو ستارت؟ و چه‌جوری بر احساس "ایتالیایی-به-هیچ-دردی-نمی‌خوره-برو-فرانسه-یاد-بگیر" ِ خود غلبه کردین؟ یا نداشتین یه همچین احساسی اصن؟

    هاا یه چیزی یادم اومد :)) اگه خرده‌جنایت‌های اشمیت و خونده‌ین، اون کاپل توش (اسمشونو یادم نمیاد!) ماه‌عسلشون و رفته بودن پورتوفینو.
    پاسخ:
    بسامه موچو اسپانیاییه :)
    یه مدل خاصی اون آهنگ رو می خونه... نمی دونم چرا منو یاد شعر خونیای خسرو شکیبایی میندازه به شدت...

    خب راستش ایتالیایی واقعا به هیچ دردم نخورده تا حالا توی زندگی...
    و فقط و فقط برای خودم یادش گرفتم و لذت بردن ازش.

    من به کسی پیشنهاد نمی کنم یاد گرفتنشو, مگر اینکه خودش حال کنه با جملات آهنگین و کشیدگی ته کلماتش.. چیزی ک من عشق می کردم باهاش.
    مسلمن فرانسه کاربردش خیلی خیلی بیشتره,
    منم می خوام یکم آزادتر شدم برم فرانسه رو هم یاد بگیرم :)


    ژیل و لیزا بودن تو خرده جنایات زن و شوهری 
    ورژن خانوم Dalida  هم بسیار زیباست پیشنهاد میکنم

    پاسخ:
    من دوسش ندارم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">