-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

Neighbor from hell

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۵۳ ب.ظ

همسایه ی عزیزی داریم که دختری دارد, و ما درین سه سال تابحال دخترک را از نزدیک زیارت نکردیم,

اما به جرات می توان گفت که نامبرده سلیقه ی موسیقیایی بسیار بسیار مزخرفی دارد.

بعد از ظهر ها که پایش به خانه می رسد, می رود سراغ استریوی بخت برگشته و گلچین آهنگهای مرخرف از خواننده های کلمتریخ را با ولوم صد پلی می کند و همسایگان بی نوا که از قضا ما هم جزوشان هستیم باید ساعتها ترکیبی از ناله و افکتهای صوتی را تحمل کنند.

از همین آهنگهایی که یک نفر با صدای لوله پولیکا می فرماید ارنجمنت بای فلانی و بعد از آن یک صدای دوبس دوبسی مستتع می شود و بعد یک نفر درش می نالد از بی وفایی عشقش...


من خیلی تلاش کردم که بفهمم چرا و اینکه چه اتفاقی ممکن است در یک آدم بیوفتد که به این نوع موسیقی علاقه داشته باشد که نه تنها هیچ نوع جذابیتی ندارد بلکه حال آدم را از چیزی که هست بدتر می کند. و اینکه آن طرف چه فکری پیش خودش می کند که علاوه بر چسباندن ولوم به سقف, گزینه ی ریپیت را هم استاد می کند و گاهی اوقات هم حس بیانسه گی پیدا می کند و صدایش را ول می دهد وسط آهنگ...


خب این اصلا بد نیست که آدم دلش بخواهد آهنگ گوش کند و با آهنگ بخواند.

من خودم یک آرشیو آهنگ دارم اوف. گیگ ها آهنگ حتی.

اما خب شاید ملت نخواهد آهنگ های من بهشان تحمیل بشود. شاید خسته و کوفته از سرکار آمده باشند و دلشان بخواهد بخوابند. شاید مشغول درس خواندن یا هرکار تمرکزی دیگر باشند.

آیا؛ ما باید بیشعور باشیم؟



+عنوان اسم یک بازی کامپیوتری خیلی باحال است که یک زمان موتادش بودم :دی

حالا همسایه ی بخت برگشته ی ما درین حد وحشتناک نیست, ولی خب ;)

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۱)

  • اقای روانی
  • من نمی خوام در مورد همسایه هامون حرف بزنم :) ایکن گریه ی درونی :)
    پاسخ:
    گریه ی حضار :((
  • مترسک ‌‌
  • دیگه این خداییش مردم‌آزاریه :| هیچ مدل توجیه عقلی و احساسی و حتی هنری نداره :/
    پاسخ:
    حالا مردم آزاریش به کنار, من خیلی علاقمندم ک بفمم چیه این آهنگا جذبش می کنه :-/
    ریپیت آخه؟؟؟
    من هنوز فلسفه خلق این آهنگا رو درک نکردم !  
    حالا خواننده ش توهم خوش صدایی  و آهنگسازش توهم نبوغ موسیقیایی داشته، ملت چرا همچین چرندیاتی گوش میدن، واسم عجیبه!! 

    یعنی درود میفرستم به روان شهرام شبپره ( همینطوری زنده زنده ) و اندی که ما عمری به آهنگاشون میگفتیم خالتور :))
    پاسخ:
    حداقل اونا آهنگاشون شاده! 
    چیه اینا همش آه و ناله
  • آلبرت کبیر
  • کل پست به کنار ... اون بازی همسایه جهنمی رو خوب اومدی
    هم نسخه 1 و هم نسخه 2 این بازیو زمان مدرسه باهاش لذتی میبردم :))
    پاسخ:
    خیییلی عالی بود بازیش :)))

    اون طوطیا ک جیغ و ویغ می کردن :)) یادش بخیر
  • فانتالیزا هویجوریان
  • :))))))))) ناسی!

    نامبرده در دوران بلوغ به سر میبره آیا؟
    پاسخ:
    نبابا خرس گنده س 
    سرکار میره :|
  • هولدن کالفیلد
  • ارنجمنت بای دی جی سروش اس جی ترک؟ :|
    من یه موقعی یه جایی مجبور بودم شنیدن اینها رو تحمل کنم :|
    پاسخ:
    :|
    منم الان مجبورم تحمل کنم چون در واقع هیییچ کاری نمی تونم بکنم :|
    یبار مامانم ب مامانش گفته بود, مامانه در پاسخ فرموده بود جوونن دیگه :|
    مامانه  :دی 
    پاسخ:
    خیییلی رو دارن بضیا
    یادم باشه امشب برم از همسایه هامون چون مردمآن بآشعوری هستند
    مقداری تشکر کنم .. ;))))
    پاسخ:
    واقعن :|
    همساده خوب نعمته
  • آلبرت کبیر
  • یاد آن دوران ابری داروگ کی میرسد باران :))
    پاسخ:
    حافظا! (قافیه ش با نیما جور نبود:))
    نیمایا مثلن
    به شدت کنجکاو شدم بدون سلیقه موزیک خودتون چیه... ؟؟؟
    پاسخ:
    مسلما ازین چیزا نیست
    ?...So its a secret
    :)
    پاسخ:
    اون بغل تو دسته بندیا می تونی میوزیک رو ببینی 
    فک کنم دوسه تایی بیشتر نباشه ولی بهرحال واسه رفع کنجکاری خوبه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">