-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

The moment of maddness

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ

امروز روزی است که بنده در یک حرکت انتحاری تمااام سریال ها و تی وی شو های دیده و ندیده را به دست تقدیر شیفت دیلیت سپردم و از کرده ی خود شادانم.

البته فولدر فرندز و پراجکت رانوی را یک جای دیگری قایم کردم که در مواقع نزول این فاز عجیب, دستم به آن نرسد


چون این اولین بار نیست و مسلما آخرین بار هم نخواهد بود که من از این بلاها بر سر اموال بخت برگشته می آورم

  • آنای خیابان وانیلا

نظرات (۱۰)

  • مترسک ‌‌
  • خب چرا :| می‌دادی‌شون به من :D
    پاسخ:
    هیچ گونه توضیحی واسه اینکار ندارم
    شیفت دیلیت شما بدست تقدیر سپردن است؟
    نه شما به دست تقصیر سپردین!
    مسلماً کار درستی کردین که به شیفت سپردین
    چه اونها که دیدین وچه ندیده ها فقط وقت تلف کردن بودن
    هرچند ما به این وقت تلف کردن ها زنده ایم!
    پاسخ:
    "تقدیر "سپریه که گاهی اوقات حتی وقتی از روی عمد کاری می کنیم بکارش می بریم ک در مقابل سرزنش ها خودمونو محافظت کنیم...
    تقدیر مغلطه ای بیش نیست!

    پاسخ:
    اما من اعتقاد دارم تقدیر مجموعه ای از تصمیمای خودمونه
    پس چرا میگین در برابر سرزنش ها ازمون محافظت میکنه؟
    کار کرده و دهن نسوخته؟؟؟
    پاسخ:
    چون دیگران به تقدیر قبلی اعتقاد دارن!
    پس می تونه یه نوع توجیه باشه.

    و اینکه جمله یه جور پارادوکس بود :)
    تقدیر،تقصیر،سرنوشت و ...
    بقول معروف«این نیز بگذرد»
    دلتان نلرزد!
    پاسخ:
    این نیز بگذرد :)
    بدون حسرت
    خوش به حالت ! بهت حسودیم شد !! خیلی جرأت و جسارت داری. 
    کاش منم میتونستم :(  هاردم داره می ترکه :( 
    پاسخ:
    من بضی اوقات خل می شم ازین کارا می کنم بعد هی میگم کاش فلان چیزو دیده بودم و اینا...
    حتا گاهی اوقات با لباسام و وسایل دیگه م اینکارو می کنم...
    ولی الان اصن پشیمون نیستم.  :|
  • لولا پالوزا
  • منم 1 بار اینکارو کردم البته با عکسام :| الان به چیز خوردن افتادم :((

    اپلیکیشنشو دقیق نمیدونم ولی فک کنم تو گوگل بزنیم how to draw manga بیاد اپلیکیشن دقیقش :)
    پاسخ:
    آخ نه من هیچوخ با عکسام نکردم اینکارو. 
    اینارم گفتم اگه بازم دلم خواستشون دانلود می کنم دیگه.
    عکسارو آدم چججوری برگردونه :(
    جدیدا رفرش صفحه خوب جواب نمیده، ولی وقتی اون علامت رفرش کد رو میزنی و یه کد جدید میاد، خوب جواب میده.
    تأییدی بودن نظرات رو هم برداشتم. 
    پاسخ:
    فرقی نمی کنه ک. بازم کد رو نشون میده
    کار بسیار خوبی کردید :) کاری که منم اکثر اوقات انجامش میدم ^_^
    پاسخ:
    من با تلقین اینکه "قراره چیزای بهتری جاشونو بگیره" پاکشون می کنم :))

    البته بیشتر اوقات این اتفاق میوفته :)
    من شدیدا نیازمند فیلم و کلیپم بعد شما ازین کارا میکنی؟:|
    پاسخ:
    واقعن. به قبلنام فک کردم ک هر روز آویزون یکی بودم ک بهم فیلم بده.
    امان از دست این دانلود مجانی شبانه که آدمو پررو می کنه در حد انجام دادن همچین جنایاتی :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">