-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

-------Vanilla---Avenue--------

These words are my diary, Screaming out loud....

speachless

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۹ ب.ظ
خب خیلی وقتها پیش می آید که آدم یک کار خیلی سخت را انجام می دهد و در آخر, وقتی که دارد انرژی اش را جمع می کند که با تمام وجود خوشحالی کند, 
یکهو یه چیزی می بیند که کلا گند زده میشود به همه ی خوشحالی و اینهایش.
یک خراب کاری عظیم,
که شاید کلی وقت باید صرف تعمیر کردنش بکند یا شاید اصلا غیر قابل جبران باشد.

اما من انقدر از این گندها زده ام که دیگر آن خیزش برای خوشحالی آخر کار را فاکتور می گیرم.
چون مسلما اگر یک دور دیگر قضیه را بررسی کنم به احتمال شونصد درصد با همچین چیزی مواجه می شوم 



البته این کار هنوز به نصفه هم نرسیده اما مدلسازی اولیه تقریبا تمام شده بود, یعنی من اینطور فکر می کردم.. :-/


اسم سرخپوستی من در این لحظه: خیره مانده به دیوار روبرو :|
  • آنای خیابان وانیلا

اسم سرخپوستی

نظرات (۶)

  • مترسک ‌‌
  • اون اسم سرخپوستیه خیلی خوب بود :))
    پاسخ:
    دیگه الان چشم از دیوار اتاق برداشتم و دارم سعی می کنم با واقعیت کنار بیام و گندی ک زدم رو درست کنم :-/
  • مترسک ‌‌
  • الان «دیگه الان چشم از دیوار اتاق برداشتم و دارم سعی می کنم با واقعیت کنار بیام و گندی ک زدم رو درست کنم» اسم سرخپوستی جدیدته؟ ;)
    پاسخ:
    کل خاندانمم اسم سرخپوستیاشونو بذارن روهم به این درازی نمی شه :-/
    در حال حاضر بی اسم سرخپوستی م
  • مترسک ‌‌
  • بسیار خووب :))
    پاسخ:
    (:
    من الان متوجه نشدم اشکال کار کجاست؟؟ اون ناحیه که با دایره قرمز رنگ نشون داده چه مشکلی داره ؟  مدیونی اگه فک کنی خنگولم :))
    پاسخ:
    لولای در باید رو به داخل باشه.
    این رو به بیرونه :| 
    تو راهرو!!
  • هولدن کالفیلد
  • شما میتونی زیر عکس اضافه کنی که مشکل چیه! چون اول من باید بدونم اون لولای دره، بعد تازه بدونم بیرونه!!! بعد بفهمم سوتی دادی!
    پاسخ:
    ینی انقد ملوم نیس ک لولای دره؟؟؟ :-/

    فک کنم باید برم دنبال یه کار جدید بگردم. این واسم جواب نمی ده :-/

    حالا اینش خیلی مهم نیس. منظورم سوتیایی ازین قبیل بود ک آخر کار آدم می فهمه
    اسم سرخپوستی خیلی جالب بود! :))
    پاسخ:
    (:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">